12 μήνες δωρεάν Netflix με Wind Fiber και Wind Vision!
Ένα χρόνο δωρεάν πρόσβαση στο Netflix προσφέρει η WIND με κάθε νέα συνδρομή WIND VISION .
IMPACT Connected Car: 60.000 ευρώ για Startups μεταφορών και AutoTech
Ο επιταχυντής IMPACT ξεκίνησε πρόσφατα τη 2η και την τελευταία πρόσκληση για Startups για το IMPACT Connected Car
World of Difference: Εργαστείτε για καλό σκοπό μέσω της Vodafone
Το Ίδρυμα Vodafone ανακοινώνει την έναρξη του 9ου κύκλου του προγράμματος World of Difference.
Έρχεται τo πρώτο κινέζικο ηλεκτρικό όχημα “Made in Bulgaria”
Η κινεζική κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων Cenntro Automotive Corporation σε συνεργασία με την Sevic eMobility με έδρα το Λουξεμβούργο, αναπτύσσουν εργοστάσιο στην Βουλγαρία για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων.
AirHelp: Ποιες εταιρείες πλήρωσαν τις μεγαλύτερες αποζημιώσεις στους επιβάτες στην Ελλάδα
To καλοκαίρι ήταν περίοδος-ρεκόρ για τις πτήσεις από και προς Ελλάδα, αλλά και για τις αποζημιώσεις σε επιβάτες αεροπορικών εταιρειών.
O όμιλος Sky θα επενδύσει σε Startups στο Βερολίνο για να αντιμετωπίσει το Netflix!
Ο βρετανικός όμιλος μέσων Sky εισέρχεται στην Startup σκηνή του Βερολίνου σαν επενδυτής όπως ανέφερε ο επικεφαλής του δικτύου στην Γερμανία, Carsten Schmidt στην Welt.
H Petra Zackrisson νέα Chief Corporate Development Officer στη Stoiximan
Τη θέση της Chief of Corporate Development Officer στη Stoiximan και τη Betano, ανέλαβε η Petra Zackrisson, η οποία μέχρι τον Απρίλιο του 2018 ασκούσε καθήκοντα Vice President of Corporate Development του Betsson Group, ενός από τους…
eBay: Τι αγοράζουμε στην Ελλάδα και ο ανταγωνισμός
Το eBay είναι ίσως το γνωστό marketplace - αγορά online στον κόσμο και έχει τη δεύτερη θέση του λιανεμπορίου στις Η.Π.Α. με 175 εκατ. χρήστες παγκοσμίως και 350 χιλ. χρήστες στην Ελλάδα.
Newsletter_2018-09-19
Metavallon VC: 200.000 ευρώ στην Useberry Η Metavallon VC ανακοινώνει επένδυση €200.000 στην Useberry, (πρώην HappenApp), μια εταιρεία τεχνολογίας με έδρα την Αθήνα. Πρόκειται για την δεύτερη επένδυση της…
Μια στις δύο συναλλαγές με κάρτα στην Ευρώπη είναι ανέπαφη!
Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα της Mastercard οι ανέπαφες συναλλαγές αποτελούν την πιο διαδεδομένη μορφή ηλεκτρονικών πληρωμών στην Ευρώπη.