Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Meta: Στα “σκαριά” πλάνο να χρησιμοποιήσει Generative AI για τη δημιουργία διαφημίσεων

Η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση είναι ισχυρά εργαλεία τα οποία έχουν τη δυνατότητα να απογειώσουν τον τομέα των διαφημίσεων.

Μεγάλοι τεχνολογικοί οργανισμοί έχουν μπει στο “παιχνίδι” της Generative AI, της
τεχνητής νοημοσύνης που μπορεί να παράγει περιεχόμενο, εικόνες και κώδικα λογισμικου.
Η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση είναι ισχυρά εργαλεία τα οποία έχουν τη δυνατότητα να απογειώσουν τον τομέα των διαφημίσεων. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να συμβάλει καθοριστικά σε εκστρατείες marketing και στην μέτρηση την απόδοσης των διαφημίσεων. Η Generative AI μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα και δημιουργεί κείμενο, εικόνες, βίντεο και ψηφιακές απεικονίσεις σε μερικά μόνο δευτερόλεπτα.
Ο οργανισμός με επικεφαλής τον Mark Zuckerberg δήλωσε ότι στοχεύει να χρησιμοποιήσει Generative AI για τη δημιουργία διαφημίσεων για διαφορετικές εταιρείες μέχρι το τέλος του έτους.
Σε συνέντευξή του στο Nikkei Asia, ο CTO της Meta, Andrew Bosworth, δήλωσε ότι η εταιρεία αναμένει να στείλει εργαλεία για τη δημιουργία διαφημίσεων με AI που βοηθούν μια εταιρεία να δημιουργήσει διαφορετικές εικόνες για διαφορετικό κοινό.
“Αναμένω ότι θα αρχίσουμε να βλέπουμε μερικά από τα αποτελέσματα εμπορευματοποίησης της τεχνολογίας φέτος. Μόλις δημιουργήσαμε μια νέα ομάδα, τη γενετική ομάδα AI, πριν από μερικούς μήνες. Είναι ίσως ο τομέας στον οποίο περνάω τον περισσότερο χρόνο, καθώς και ο Mark Zuckerberg και ο [Chief Product Officer] Chris Cox», δήλωσε ο Bosworth.
Τον Φεβρουάριο, ο Zuckerberg ανακοίνωσε μια νέα ομάδα που επικεντρώνεται σε εργαλεία AI υπό τον CPO Chris Cox. Η ανακοίνωση σημείωνε ότι η εταιρεία πειραματίζεται με συνομιλία που υποστηρίζεται από AI στο WhatsApp και το Messenger μαζί με φίλτρα για το Instagram.
Ενώ οι προσπάθειες της Meta για το metaverse δεν εξελίχθηκαν όπως αναμενόταν, φαίνεται ότι εξακολουθεί να προωθεί την ιδέα της δημιουργίας εικονικών κόσμων μέσω Generative AI. Ο Bosworth είπε στο Nikkei ότι τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα (LLM), όπως το GPT-4 της OpenAI και το PaLM της Google, θα βοηθήσουν στη δημιουργία 3D μοντέλων.
“Έτσι, προηγουμένως, αν ήθελα να δημιουργήσω έναν 3D κόσμο, έπρεπε να μάθω πολλά γραφικά υπολογιστών και προγραμματισμό. Στο μέλλον, ίσως να είστε σε θέση απλώς να περιγράψετε τον κόσμο που θέλετε να δημιουργήσετε και το μεγάλο γλωσσικό μοντέλο να δημιουργήσει αυτόν τον κόσμο για εσάς. Και έτσι κάνει πράγματα όπως η δημιουργία περιεχομένου πολύ πιο προσιτά σε περισσότερους ανθρώπους», είπε.
Ενώ η δημιουργία metaverse βρίσκεται στο μακροπρόθεσμο σχέδιο της εταιρείας, η δημιουργία περισσότερων εσόδων από διαφημίσεις είναι πιθανώς η ανάγκη που μπορεί να καλυφθεί τώρα. Αφού η Apple εφάρμοσε τη λειτουργία App Tracking Transparency το 2021, η Meta δεν θα μπορούσε να μείνει αμέτοχη. Στις αρχές του περασμένου έτους, η εταιρεία μέσων κοινωνικής δικτύωσης δήλωσε ότι αυτή η αλλαγή θα τους κοστίσει 10 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022.
Ωστόσο, η Meta δεν είναι η μόνη εταιρεία που πειραματίζεται με γενετικές διαφημίσεις. Η Omneky, η οποία παρουσιάστηκε στο TechCrunch Disrupt πέρυσι, χρησιμοποιούσε τα DALLE-2 και GPT-3 της OpenAI για τη δημιουργία καμπανιών. Η Movio, η οποία υποστηρίζεται από την IDG, τη Sequoia Capital China και την Baidu Ventures, χρησιμοποιεί Generative AI για τη δημιουργία βίντεο μάρκετινγκ.
Η τεχνητή νοημοσύνη ήδη παίζει σημαντικό ρόλο σε πολλούς τομείς της ζωής μας και αναμένεται να έχει ακόμα περισσότερες εφαρμογές στο μέλλον όπως στη δημιουργία περιεχομένου αλλά και στην καθημερινότητα καταναλωτών, χρηστών, εταιρειών και επιχειρήσεων σε παγκόσμια κλίμακα.
Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις