Ultimate magazine theme for WordPress.

Χρηματοδότηση-μαμούθ της Hillhouse προς την Κινεζική JD Health  

Η δυναμική επιμέρους τομέων και αγορών της Κίνας σε πλείστες περιπτώσεις κινείται σε πρωτόγνωρα, ου μην και αστρονομικά μεγέθη. Το παράδειγμα της JD Health, θυγατρικής της JD.com-εκ των βασικών ανταγωνιστών της Alibaba, που δραστηριοποιείται στον τομέα της υγείας, είναι κάτι παραπάνω από χαρακτηριστικό, όσο και αποκαλυπτικό. Σε ελάχιστο μόλις χρόνο λειτουργίας, κατάφερε να… εκτοξεύσει την χρηματιστηριακή της αξία στα επίπεδα των 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ως απόρροια της άντλησης του εξωφρενικού ποσού των 1 δισεκατομμυρίων δολαρίων κατά τον 1ο κύκλο χρηματοδότησης, τον περασμένο -μόλις- Νοέμβριο. Υπό αυτό το πρίσμα, το γεγονός ότι κατάφερε να διασφαλίσει περί τα $830 εκατομμύρια από μια και μόνο εταιρεία, αυτήν της διαχείρισης ιδιωτικών κεφαλαίων Hillhouse Capital, κατά την διαδικασία του Β’ κύκλου χρηματοδότησης, να προσομοιάζει ως λογική εξέλιξη.

Βέβαια, θα πρέπει να υπογραμμιστεί πως η αγορά της φροντίδας υγείας και της εν γένει περίθαλψης στην Κίνα βρίσκεται σε διαρκή άνθηση με τα συνδεδεμένα μεγέθη να ξεπερνούν και τα πλέον ευφάνταστα σενάρια.

Η JD Health έχει μετεξελιχθεί σε μια πολυλειτουργική πλατφόρμα υγείας, η οποία καλύπτει ένα ευρύ φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών: Από την παράδοση φαρμάκων εντός 30 λεπτών από την στιγμή της παραγγελίας τους, την υπηρεσία τηλεϊατρικής η οποία γνώρισε εντυπωσιακό βαθμό απήχησης κατά τη διάρκεια της πανδημίας, υπηρεσίες υγείας που σχετίζονται με τους καταναλωτές, όπως λ.χ. γενετικές δοκιμές μέχρι και λύσεις ψηφιοποίησης των νοσοκομειακών συστημάτων. Αποτέλεσμα; Σύμφωνα με τα στελέχη της JD Health, η ίδια κατάφερε να κινηθεί σε κερδοφόρο πλαίσιο κατά την διάρκεια του περασμένου έτους.

Αναλυτές θεωρούν πως η θυγατρική της JD.com, η οποία αποτελεί το πλησιέστερο ισοδύναμο της Amazon στην Κίνα σε επίπεδο απόκτησης ελέγχου της συνολικότερης αλυσίδας εφοδιασμού, στον τομέα της υγείας αποτελεί μια έμπρακτη προσπάθεια να κινηθεί και πέραν των ορίων του διαδικτυακού λιανεμπορίου. Σε αυτή την λογική, η JD.com έχει στην κατοχή της μια ανεξάρτητη θυγατρική που δραστηριοποιείται στον τομέα του fintech, καθώς επίσης και μια ξεχωριστή επιχείρηση logistics.

Μόνο ως τυχαίο δεν μπορεί να θεωρηθεί το γεγονός ότι η ανταγωνίστριά της, Alibaba, προέβη σε μια παραπλήσια κίνηση στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης. Συγκεκριμένα, κατέχει την μερική ιδιοκτησία της Alibaba Health, μιας εισηγμένης εταιρείας στο Χονγκ Κονγκ, η οποία σήμερα διαθέτει χρηματιστηριακή αξία της τάξεως των 34 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Μάλιστα, οι ετήσιοι ενεργοί καταναλωτές του διαδικτυακού φαρμακείου της ξεπερνούν τα 190 εκατομμύρια.

Σε ότι αφορά την JD Health, μπορεί τα στοιχεία για τους πελάτες του online φαρμακείου της, να μην είναι ξεκάθαρα, εντούτοις όμως από την έναρξη της πανδημίας, περισσότεροι από 1,7 εκατομμύρια ασθενείς έχουν χρησιμοποιήσει την υπηρεσία διάγνωσής της, η οποία σήμερα εξετάζει κάτι παραπάνω από 100.000 αιτήματα σε καθημερινή βάση. Προ ημερών, η εταιρεία γνωστοποίησε πως θα δημιουργήσει μια διαδικτυακή υπηρεσία οικογενειακού γιατρού, αποσκοπώντας σε τουλάχιστον 50 εκατομμύρια κινεζικές οικογένειες-δυνητικούς πελάτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.