Ultimate magazine theme for WordPress.

H Delivery Hero εξαγόρασε την Instashop με 360 εκατ. δολάρια

Η γερμανική Delivery Hero, με έντονη παρουσία στο χώρο του delivery (Efood, Deliveras, ClickDelivery) στην Ελλάδα εξαγόρασε, την Instashop για 360 εκατ. δολάρια. Η εξαγορά αυτή είναι ρεκόρ για ελληνικών συμφερόντων Startup και μία από τις μεγαλύτερες των τελευταίων χρόνων στην ευρύτερη περιοχή της MENA.
Αρχικά θα γίνει καταβολή 270 εκατ. δολαρίων και τα υπόλοιπα χρήματα προς τους founders θα καταβάλλονται ανάλογα τις επιδόσεις της εταιρείας.

Η εξαγορά αυτή αναμένεται να επεκτείνει τις δραστηριότητες της Delivery Hero στο χώρο του online delivery στην περιοχή μια και η Instashop έχει καταφέρει να αναπτύσσει γρήγορα και επιτυχημένα το μοντέλο του on-demand grocery και όχι μόνο σε πολλαπλές αγορές – πόλεις, ειδικά τη περίοδο του lockdown.

Η  αγορά του online delivery φαγητού και ειδών σούπερ μάρκετ αναπτύσσεται σταθερά στην περιοχή της ΜΕΝΑ τα τελευταία 5 χρόνια. Το μέγεθός της εκτιμάται σε περισσότερα από 10 δις δολάρια μόνο για τα Η.Α.Ε, με μια μεγάλη στροφή στις online παραγγελίες ως αποτέλεσμα της πανδημίας, η οποία αναμένεται να επιταχύνει την ανάπτυξη του συγκεκριμένου τμήματος της αγοράς ακόμα περισσότερο.

Σύντομο ιστορικό

Ο Γιάννης Τσιώρης, ενώ ηγούνταν το τμήμα Marketing Intelligence της Philips για την Μέση Ανατολή και την Τουρκία, παρατήρησε το 2015 ένα κενό στην αγορά του on-demand grocery στο Ντουμπάι μέσα από προσωπική ανάγκη. Αφού σχεδίασε το MVP της Instashop, παραιτήθηκε από την καριέρα του στη Philips, και έφτιαξε μια ολιγομελή ομάδα με την βοήθεια της Ιωάννας Αγγελιδάκη, συνιδρυτή της Instashop. Το πρώτο συμβόλαιο το έκλεισε με ένα τοπικό σούπερ μάρκετ πριν καν έχει έτοιμη την εφαρμογή.

Η πρώτη επένδυση ήρθε λίγους μήνες μετά από την VentureFriends και τη Jabbar, γνωστό επενδυτή στην περιοχή της ΜΕΝΑ.  Οι 2 επενδυτές, VentureFriends, και Jabbar, συνέχισαν να στηρίζουν την Instashop καθώς αναπτυσσόταν ραγδαία από κάποιες εκατοντάδες παραγγελίες ημερησίως σε μία χώρα, σε δεκάδες χιλιάδες σε 5 χώρες, και εξελισσόταν σε αδιαφιλονίκητο ηγέτη του αραβικού κόσμου στο χώρο του on-demand grocery.

Εδώ πρέπει να σημειωθεί ότι η Instashop δεν χρειάστηκε σημαντική υποστήριξη και κεφάλαια, αφού η ομάδα κατάφερε να δημιουργήσει μια μεγάλη, γρήγορα αναπτυσσόμενη, και κερδοφόρα startup εταιρία μέσα σε μόλις 5 χρόνια, με συνολική επένδυση ύψους μόλις 7 εκατ. δολαρίων

Η εξαγορά της Instashop από τη Delivery Hero είναι συνέχεια πολύ μεγάλων εξαγορών στην ευρύτερη περιοχή της ΜΕΝΑ, όπως της Careem ($3B) από την Uber και της Souq ($580M) από την Amazon.

Η εξαγορά των $360M αποτελεί ρεκόρ για startup εταιρία με Ελληνική ιδρυτική ομάδα και σημαντική λειτουργία στην Ελλάδα, και έρχεται ως συνέχεια της εξαγοράς της Softomotive από τη Microsoft και της Think Silicon από την Applied Materials νωρίτερα φέτος.
Επίσης θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η Instashop είναι μέλος του δικτύου της Endeavor.

“Είμαστε πολύ χαρούμενοι που γιορτάζουμε αυτή την επιτυχία με μια ιδρυτική ομάδα στην οποία πάντα πιστεύαμε και με την οποία δουλέψαμε μαζί από το από τα πρώτα της βήματα 2015” σχολίασε ο Απόστολος Αποστολάκης, συνιδρυτής και Managing Partner των VentureFriends. “Είμαστε ενθουσιασμένοι για την επιτυχία τους αυτή, την οποία άξιζαν και με το παραπάνω, καθώς και με ότι αυτό σημαίνει για το startup οικοσύστημα της ευρύτερης περιοχής.”

 

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.