Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Άνοδος 300% σε ετήσια βάση για τα έσοδα της Airbnb το δεύτερο τρίμηνο

Η Airbnb ξεπέρασε τις προσδοκίες της Wall Street για τα έσοδα και τις κρατήσεις, αλλά προειδοποιεί για τον αντίκτυπο της μετάλλαξης Δέλτα στην απόδοση της.

Η μετοχή της Airbnb υποχώρησε την Πέμπτη πάνω από 4% μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του δεύτερου τριμήνου. Η εταιρεία ανακοίνωσε 83,1 εκατ. κρατήσεις διανυκτερεύσεων, αυξημένες κατά 29% σε σύγκριση με το Α’ τρίμηνο και κατά 197% σε ετήσια βάση, αφού η ταξιδιωτική βιομηχανία κατέρρευσε πριν από ένα χρόνο εν μέσω της πανδημίας λόγω Covid-19.

Πιο αναλυτικά, τα έσοδα της Airbnb ανήλθαν σε 1,34 δισ. δολάρια, αυξημένα κατά σχεδόν 300% ετησίως. Τα έξοδα πωλήσεων και μάρκετινγκ για το δεύτερο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 175% μέσα σε ένα χρόνο, φτάνοντας τα 315 εκατ. δολάρια. Η εταιρεία απέδωσε την αύξηση των εξόδων διαφήμισης στην εκστρατεία Made Possible by Hosts, αν και ανέμενε τα έξοδα πωλήσεων και μάρκετινγκ να είναι υψηλότερα από εκείνα του δεύτερου εξαμήνου για το 2021.

Η ακαθάριστη αξία των κρατήσεων, ο τρόπος με τον οποίο η Airbnb παρακολουθεί τα κέρδη των οικοδεσποτών, τα τέλη παροχής υπηρεσιών και καθαρισμού, αλλά και τους φόρους, ανήλθε σε 13,4 δισ. δολάρια, αυξημένη κατά 320% σε ετήσια βάση, πάνω από την εκτίμηση της FactSet για 11,56 δισ. δολάρια.

Οι καθαρές ζημίες της Airbnb περιορίστηκαν στα 68 εκατ. δολάρια για το τρίμηνο, ξεπερνώντας το 88% σε μείωση από εκείνες των 575,6 εκατ. δολαρίων ένα χρόνο πριν. Η μέση ημερήσια τιμή της αυξήθηκε στα 161 δολάρια, από 160 δολάρια το προηγούμενο τρίμηνο, αντανακλώντας την αύξηση του ποσού που ξοδεύουν οι πελάτες στις υπηρεσίες της, σημειώνοντας αύξηση κατά 41% ετησίως.

Παρόλα αυτά, η εταιρεία προειδοποιεί ότι η Μετάλλαξη Δέλτα της Covid-19 μπορεί να μεταβάλλει τα δεδομένα. Η Airbnb δήλωσε ότι αναμένει πως η Δέλτα θα επηρεάσει την εποχική συμπεριφορά των ταξιδιωτών, ειδικά όσον αφορά στη συχνότητα και το διάστημα που οι επισκέπτες θα κάνουν κρατήσεις και θα προβαίνουν σε ακυρώσεις.

Η εταιρεία ανέφερε ότι αν και αναμένει πως το τρίτο τρίμηνο θα αποφέρει τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα που έχει καταγράψει ποτέ, οι διανυκτερεύσεις που έχουν κρατηθεί την περίοδο αυτή θα είναι χαμηλότερες από εκείνες του δεύτερου και του τρίτου τριμήνου του 2019.

Η Airbnb συμφωνεί βέβαια ότι η εξέλιξη του εμβολιασμού και ο περιορισμός των νέων μεταλλάξεων θα αποτελέσουν μεταβλητές που θα επηρεάσουν την απόδοση της εταιρείας το τέταρτο τρίμηνο, αναφορικά με την προθυμία πολλών να ταξιδέψουν το φθινόπωρο σε σχέση με το καλοκαίρι.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις