StartUpper

Η Apeel αντλεί 250 εκατ. δολάρια για πιο φρέσκα και βιώσιμα τρόφιμα

Με την υψηλή ζήτηση σε φρέσκα τρόφιμα, η χρηματοδότηση θα επιταχύνει τη διαθεσιμότητα προϊόντων μεγαλύτερης διάρκειας στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη.

Η Apeel, μια agtech εταιρεία στο σύστημα τροφίμων που αναγνωρίστηκε ως CNBC Disruptor 50 και ως μία από τις πιο καινοτόμες επιχειρήσεις του Fast Company, ανακοίνωσε χρηματοδότηση ύψους 250 εκατ. δολαρίων με επικεφαλής τον επενδυτή Temasek. Τα συνολικά κεφάλαια της εταιρείας ξεπερνούν πλέον τα 635 εκατ. δολάρια, με αποτίμηση άνω των 2 δισ. δολαρίων.

Στους νέους επενδυτές περιλαμβάνονται οι Mirae Asset Global Investments, GIC, Viking Global Investors, Disruptive, Andreessen Horowitz, Tenere Capital, Sweetwater Private Equity, Tao Capital Partners, K3 Ventures, David Barber of Almanac Insights, Michael Ovitz of Creative Artists Agency, Anne Wojcicki of 23andMe, Susan Wojcicki of YouTube και Katy Perry.

Στην πανδημία οι άνθρωποι άρχισαν να αγοράζουν όλο και περισσότερα φρέσκα προϊόντα online, αναμένοντας μια ανάλογη ποιότητα με τον πιο βιώσιμο τρόπο. Η χρηματοδότηση αυτή θα χρησιμοποιηθεί για να προσφέρει η εταιρεία στους προμηθευτές και λιανοπωλητές προϊόντα υψηλής ποιότητας που δε θα πάνε χαμένα στο σπίτι.

Αξιοποιώντας λύσεις που παρέχει η φύση και σε συνεργασία με τους εταίρους της αλυσίδας εφοδιασμού τροφίμων σε όλο τον κόσμο, θα προσπαθήσουν να αυξήσουν τη βιωσιμότητα του παγκόσμιου συστήματος τροφίμων. Δεδομένου ότι τα απορρίμματα τροφίμων ευθύνονται για περίπου το 8% των παγκόσμιων αερίων του θερμοκηπίου, η μείωση τους θα συμβάλλει αποτελεσματικά στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής.

Αυτή η νέα επένδυση θα χρησιμοποιηθεί επίσης για την επιτάχυνση των συνεργασιών της Apeel και των προϊόντων φυτικής προέλευσης που στοχεύουν στην πρόληψη της σπατάλης τροφίμων σε κάθε στάδιο της αλυσίδας εφοδιασμού φρέσκων τροφίμων, συμπεριλαμβανομένου του καταναλωτή στο σπίτι, όπου περίπου το 25% των προϊόντων που αγοράζονται καταλήγει στα σκουπίδια στα νοικοκυριά της Αμερικής.

Τα χρήματα θα προσφέρουν στην εταιρεία τη δυνατότητα να συν-δημιουργήσει νέα 10 δίκτυα εφοδιασμού, στα ήδη 30 υπάρχοντα, με προμηθευτές προϊόντων και λιανοπωλητές που θα αυξήσουν τη διαθεσιμότητα προϊόντων μεγαλύτερης διάρκειας, όπως αβοκάντο, lime, mango, αγγούρια, μήλα και άλλα, για τους καταναλωτές στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη. Παράλληλα, θα προβεί σε κάποιες εξαγορές και προσφορές.

Τον Μάιο του 2021, η Apeel προχώρησε στην πρώτη της εξαγορά μιας προηγμένης τεχνολογίας απεικόνισης που παρέχει πρόσβαση στη βάση δεδομένων σχετικά με το εσωτερικό περιεχόμενο κάθε προϊόντος και μετρήσεις όπως το στάδιο ωρίμανσης, τα θρεπτικά στοιχεία και άλλους δείκτες ποιότητας και διάρκειας ζωής. Με το fund, θα συνεχίσει να ενσωματώνει την τεχνολογία απεικόνισης στα συστήματα εφαρμογών της και να διαθέτει τα δεδομένα αυτά στους συνεργάτες της.

Η Apeel παρατείνει τη διάρκεια ζωής των φρέσκων προϊόντων με τη χρήση λιγότερων φυσικών πόρων και χωρίς να εισάγει γενετικά τροποποιημένα είδη, αποτρέποντας 42 εκατ. φρούτα να πεταχτούν, γεγονός που οδήγησε στην αποφυγή 10.000 μετρικών τόνων ισοδύναμου διοξειδίου του άνθρακα και στη διατήρηση σχεδόν 4,7 δισ. λίτρων νερού.

Συνεπώς, τα τρόφιμα παραμένουν φρέσκα για μεγαλύτερο διάστημα με ελάχιστο περιβαντολλογικό κόστος παραγωγής, διατηρώντας συγχρόνως την ποιότητα τους, πετυχαίνοντας μείωση έως και 50% των απορριμμάτων τροφίμων αβοκάντο και αύξηση των πωλήσεων.

Τα οφέλη των προϊόντων Apeel όσον αφορά τη λιγότερη σπατάλη έχουν παρουσιαστεί μέχρι σήμερα σε τέσσερις εκθέσεις λιανικού εμπορίου τροφίμων για το περιβάλλον, την κοινωνική και εταιρική διακυβέρνηση (ESG) και τη βιωσιμότητα, συμπεριλαμβανομένων των Longos και Migros. 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις