Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Το PetsApp λαμβάνει 4,4 εκατ. δολάρια για animal tech υπηρεσίες

Μια εφαρμογή που εκσυγχρονίζει τις κτηνιατρικές παροχές, λύνοντας τα χέρια πολλών ιδιοκτητών ζώων ειδικά όταν τα κτηνιατρεία είναι λιγότερα ή εκτός λειτουργίας τις ώρες που πραγματικά χρειάζεται και με τις σχετικές υπηρεσίες να κοστίζουν συχνά πολύ χρόνο και χρήμα.

Όταν ξεκίνησε η πανδημία, όλοι ξαφνικά αναγκάστηκαν να συνειδητοποιήσουν ότι θα περνούσαν πολύ περισσότερο χρόνο στο σπίτι. Με αφορμή αυτήν την συνθήκη, το όνειρο ενός κατοικίδιου έγινε πραγματικότητα για πολλούς, η απόκτηση του οποίου τους κρατούσε συντροφιά κατά την διάρκεια των lockdown. 

Έχοντας λάβει μια προ-επένδυση 500.000 λιρών από την Global Founders Capital του Βερολίνου και συνειδητοποιώντας ότι ούτε η πανδημία ούτε τα προβλήματα των κατοικίδιων πρόκειται να εξαφανιστούν σύντομα, ο κτηνίατρος και πρώην COO κλινικών ομίλων στην Ασία και το Ηνωμένο Βασίλειο, Thom Jenkins, μαζί με τον συνιδρυτή Will Monk ξεκίνησαν την πλατφόρμα PetsApp τον Ιανουάριο του 2020.  

Πρόσφατα, η εταιρεία ανακοίνωσε έναν γύρο άντλησης κεφαλαίων αρχικής χρηματοδότησης ύψους 4,4 εκατ. δολαρίων, στον οποίο ηγήθηκε η Point Nine Capital. Στον γύρο συμμετείχαν επίσης οι Adjacent, GFC, Market One Capital και επενδυτές-άγγελοι, συμπεριλαμβανομένων των Todd & Rahul’s Angel Fund (ο CEO της Superhuman Rahul Vohra και ο ιδρυτής της Eventjoy Todd Goldberg), Carlos Gonzales Cadenas (Index), Matt Robinson (ιδρυτής και CEO της Nested) και Ronen Givon (ιδρυτής και CEO της Rekki). 

Αντίστοιχα με την πληθώρα healthtech εφαρμογών που υπάρχουν με επίκεντρο τον άνθρωπο και άνθισαν τα τελευταία 2 χρόνια, το PetsApp είναι περίπου το ίδιο αλλά απευθύνεται σε ζώα. Η εφαρμογή βελτιώνει την επικοινωνία, τις πληρωμές, τις κρατήσεις ραντεβού για τους κτηνιάτρους, απελευθερώνοντας πολύτιμο, και σε ορισμένες περιπτώσεις, σωτήριο χρόνο και πόρους. 

Με το 92% όλων των προβλημάτων των κατοικίδιων να παραμένουν χωρίς αντιμετώπιση από κτηνίατρο, το λογισμικό επιτρέπει στους ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων να εξασφαλίσουν στους μικρούς τους φίλους τη φροντίδα που χρειάζονται μέσω κρατήσεων ραντεβού για εξέταση και άλλων άμεσων ασφαλιστικών επιλογών. 

Σε ένα παράδειγμα, μια νοσοκόμα έστειλε μήνυμα στον ιδιοκτήτη για να του πει ότι ο σκύλος του είχε ανακάμψει καλά και επρόκειτο να τον ταΐσει. Όταν ο πελάτης έστειλε στην ίδια τις προτιμήσεις του στο φαγητό, η νοσοκόμα μπόρεσε να στείλει μια φωτογραφία της να ταΐζει τον σκύλο, συνδέοντας τον πελάτη με την κλινική. 

Μέχρι σήμερα, το PetsApp έχει βοηθήσει πάνω από 200.000 κατοικίδια ζώα, με περισσότερες από 650.000 εικονικές αλληλεπιδράσεις φροντίδας, έχει επεξεργαστεί πάνω από 5 εκατ. δολάρια σε πληρωμές κτηνιατρικών κλινικών και έχει επιτύχει βαθμολογία 4,9/5 στο App Store, καθιστώντας το την κορυφαία κτηνιατρική εφαρμογή στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία.   

Στόχος της εταιρείας είναι να βοηθήσει τους ιδιοκτήτες και τους κλινικούς φορείς να αναπτύξουν την επιχείρησή τους, καθώς και να καταστήσει τη φροντίδα πιο βολική για τους ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων, ανακουφίζοντας τους κτηνιάτρους. Η Startup καλύπτει έτσι τις ανάγκες των καταναλωτών για ψηφιακή αλληλεπίδραση, γεγονός που καθιστά το PetsApp στην αρχή του να μεταμορφώσει μια ολόκληρη αγορά. 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις