Η Zuddl «σήκωσε» 14 εκατ. δολάρια με στόχο να αλλάξει τα δεδομένα στη διοργάνωση εκδηλώσεων

Η πλατφόρμα της Zuddl επιτρέπει στις εταιρείες να «δημιουργήσουν» ένα εικονικό venue, όπως εκείνες επιθυμούν, με προσαρμόσιμα χρώματα και features όπως ειδικά hot zones τα οποία δίνουν τη δυνατότητα διεπαφής με τους χρήστες, αλλά και την αίσθηση ενός φυσικού εκθεσιακού χώρου.

Παρά το γεγονός πως η γενικευμένη αβεβαιότητα ως αποτέλεσμα των συνεχιζόμενων αρνητικών εξελίξεων στο μέτωπο της πανδημίας, έχει βάλει «στοπ» στις μεγάλες εκδηλώσεις με φυσική παρουσία, αργά ή γρήγορα ο κόσμος θα αρχίσει να συγκεντρώνεται και πάλι σε εκθέσεις και events, στα πρότυπα της προ-covid εποχής. Ήδη η εμβληματική έκθεση CES κινείται ήδη προς αυτή την κατεύθυνση. Ωστόσο, καθώς ο αντίκτυπος της πανδημίας θα συντροφεύει, όπως φαίνεται, την ανθρωπότητα για πολλά ακόμα χρόνια, οι virtual εκδηλώσεις θα συνεχίσουν να αποτελούν νούμερο ένα επιλογή για πολλές επιχειρήσεις.

Οι ψηφιακές εκδηλώσεις, και ακόμη περισσότερο, οι υβριδικού τύπου εκδηλώσεις, έχουν έρθει για να μείνουν. Δεδομένου αυτού, όλο και περισσότερες Startups θέτουν την ανάπτυξη πλατφορμών ειδικά σχεδιασμένων για τη διοργάνωση εκδηλώσεων στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων τους. Πρόσφατα η αμερικανική Zuddl «σήκωσε» 13,3 εκατ. δολάρια σε νέα Series A χρηματοδότηση, έχοντας ως στόχο να κάνει τη διοργάνωση των εκδηλώσεων ευκολότερη και την προσαρμογή τους στα θέλω των συμμετεχόντων απλούστερη. Στο νέο γύρο χρηματοδότησης συμμετείχε η Alpha Wave και η Qualcomm Ventures, με την υποστήριξη της GrowX Ventures, της Waveform Ventures και αρκετών «επιχειρηματικών αγγέλων».

Σύμφωνα με τον συνιδρυτή Bharath Varma, το ενδιαφέρον της Zuddl δε στρέφεται αποκλειστικά σε εμπορικές εκθέσεις μεγάλης κλίμακας. Αντίθετα η εταιρεία απέκτησε μομέντουμ αναλαμβάνοντας την τεχνική υποστήριξη της διοργάνωσης ενδοεταιρικών event και εκπαιδευτικών προγραμμάτωμν εκ μέρους μεγάλων επιχειρήσεων όπως η Microsoft η Kellogg’s και η HSBC.

«Οι εταιρείες της λίστας Fortune 1000 ξοδεύουν εξίσου μεγάλα ποσά σε ενδοεταιρικές εκδηλώσεις όσο και σε εξωτερικές εκδηλώσεις, καθαρά λόγω της κλίμακας των ομάδων που τις απαρτίζουν οι οποίες βρίσκονται σε όλο τον κόσμο. Κάθε εταιρεία και κάθε ομάδα μπορεί όμως να θέλει να κάνει τα πράγματα λίγο διαφορετικά. Έτσι η Zuddl δημιουργήθηκε με κύριο γνώμονα την ευελιξία/προσαρμοσιμότητα.

Η πλατφόρμα της Zuddl επιτρέπει στις εταιρείες να «δημιουργήσουν» ένα εικονικό venue, όπως εκείνες επιθυμούν, με προσαρμόσιμα χρώματα και features όπως ειδικά hot zones τα οποία δίνουν τη δυνατότητα διεπαφής με τους χρήστες, αλλά και την αίσθηση ενός φυσικού εκθεσιακού χώρου. Παράλληλα, τα features της πλατφόρμας δίνουν μεγάλη έμφαση επίσης στην εμπειρία των συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες στα virtual event της Zuddl μπορούν, μεταξύ άλλων, να συμμετέχουν σε μικρότερες/ιδιωτικές συνεδρίες στρογγυλής τραπέζης, παρακολουθώντας παράλληλα την «κύρια σκηνή». Υπάρχει ένα πλούσιο σύστημα Q&A/ψηφοφορίας, το οποίο επιτρέπει ακόμη και στα μέλη του κοινού να προσκληθούν στη «σκηνή» και να υποβάλλουν την ερώτησή τους.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις