Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

NFTs με την υπογραφή των Starbucks

Η Starbucks υπαινίσσεται ότι στο προσεχές μέλλον σκοπεύει να λανσάρει αποκλειστικές συλλογές NFT's.

Τα Starbucks εξετάζουν τη δημιουργία αποκλειστικών συλλογών NFT’s για την ενίσχυση του Community γύρω από το εμπορικό της σήμα, έχοντας επίγνωση ότι η ζωή επεκτείνεται στους ψηφιακούς χώρους και ότι ο λεγόμενος «τρίτος τόπος» δεν είναι πλέον μόνο φυσικός.

Η επιτυχία των Starbucks βασίζεται στην έννοια του «τρίτου τόπου», αυτού του τόπου που βρίσκεται ακριβώς μεταξύ του σπιτιού και του χώρου εργασίας- μια προέκταση της ζωής των ανθρώπων στην οποία αισθάνονται άνετα. Ο όρος επινοήθηκε από τον κοινωνιολόγο Roy Oldenburg στο βιβλίο του The Great Good Place το 1989 και υιοθετήθηκε από τον Howard Schulz , τον διευθύνοντα σύμβουλο της Starbucks από το 1986, αφού επισκέφθηκε τα espresso bars στην Ιταλία και σκέφτηκε να τα προσαρμόσει στο περιβάλλον της Βόρειας Αμερικής.

Αυτός ο «τρίτος τόπος» δεν είναι μόνο ένας φυσικός χώρος, αλλά και μια κοινότητα όπου, σύμφωνα με τον Oldenburg, «όσοι αντιμετωπίζουν κοινά προβλήματα βρίσκουν κοινό έδαφος, δίνουν υπόσταση στο ομαδικό συναίσθημα και προσφέρουν κοινωνική υποστήριξη ο ένας στον άλλον»

Με την έλευση των εικονικών κόσμων και των Metaverses, οι χώροι αυτοί αλλάζουν. Αυτό που συνέβαινε στο φυσικό επίπεδο αρχίζει να συμβαίνει σε ψηφιακά περιβάλλοντα, και η Starbucks φαίνεται να το έχει ήδη συνειδητοποιήσει αυτό. Σε μια ανάρτηση στο blog της εταιρείας ο Brady Brewer , επικεφαλής μάρκετινγκ, και ο Adam Brotman , σύμβουλος, εξηγούν: «Ενώ ο “Τρίτος Τόπος” έχει συχνά περιγραφεί με φυσικούς όρους, ένα μέρος μεταξύ σπιτιού και εργασίας, η ουσία του ήταν πάντα η αίσθηση της σύνδεσης και του ανήκειν που παρέχει. Αλλά στην hyper-digital εποχή που ζούμε, η σύνδεση με την κοινότητα που πάντα δημιουργούσε το Starbucks είναι εξίσου ισχυρή».

Τα Starbucks εργάζονται ήδη για τη δημιουργία μιας παγκόσμιας ψηφιακής κοινότητας που περιστρέφεται γύρω από τον καφέ και η οποία μπορεί να επεκταθεί και σε άλλους τομείς που έχουν δραστηριοποιηθεί στο παρελθόν όπως η μουσική, η τέχνη και τα βιβλία. «Τι θα γινόταν αν μπορούσαμε να δημιουργήσουμε μια αναπτυσσόμενη επιχείρηση, δίπλα στα καταστήματά μας, που θα ωφελούσε τελικά τους συνεργάτες μας, την κοινότητα και την επιχείρηση; Τι θα γινόταν αν μπορούσαμε να το κάνουμε χρησιμοποιώντας τεχνολογία που υποστηρίζει τη δέσμευσή μας για βιωσιμότητα

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις