StartUpper

Carge: Το ψηφιακό κλειδί του ηλεκτρικού αυτοκινήτου

Η Carge, όπως οι περισσότερες Startups, ξεκίνησε για να καλύψει μια ανάγκη των δημιουργών της, που προφανώς ήταν ανάγκη πολλών στην Ελλάδα και ειδικά στο εξωτερικό. Μιλήσαμε με τους founders της Carge, τον Λευτέρη Καραμπατσάκη και τον Πέτρο Μπένο, για το πώς ένα «πάμε να το κάνουμε» έγινε επιχείρηση που εξυπηρετεί
3.000 οδηγούς ηλεκτρικών οχημάτων σε τέσσερις χώρες μέσα σε ένα μόλις έτος!

S.M. Μπορείτε να μας αναφέρετε την ιστορία πίσω από την Carge;

Λ. Καραμπατσάκης: Στις αρχές του 2020, λίγο πριν από την πανδημία, έκανα το πρώτο ταξίδι με ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Επειδή μου αρέσει η οργάνωση, έψαξα από πριν για το πού και πότε θα φορτίσω την μπαταρία. Χρειάστηκε να κατεβάσω συνολικά πέντε εφαρμογές, να κάνω εγγραφή με τα προσωπικά στοιχεία μου, να προπληρώσω ένα χρηματικό ποσό και, τέλος, να περιμένω τέσσερις ημέρες για να παραλάβω ταχυδρομικώς μια ωραία επιστολή που με καλωσόριζε και είχε επισυναπτόμενη μια πλαστική κάρτα για να μπορώ να ξεκλειδώσω τους φορτιστές στη διαδρομή μου. Αφού επέστρεψα από το ταξίδι, ήρθε το πρώτο lockdown και άρχισα να αναρωτιέμαι αν ήμουν ο μόνος που έβρισκε την παραπάνω διαδικασία άβολη. Έτσι άρχισα να ρωτάω σε Facebook groups, μέχρι που κατάλαβα ότι όλοι οι οδηγοί είναι αγανακτισμένοι με αυτήν τη διαδικασία και με το γεγονός ότι πρέπει να έχεις πέντε (και στο μέλλον περισσότερες) εφαρμογές στο κινητό σου. Απλώς δέχονταν την υπάρχουσα κατάσταση σαν κάτι που πρέπει να γίνεται έτσι.

Στη συνέχεια όλα κύλησαν πολύ γρήγορα. Το επόμενο βράδυ κάλεσα τον τότε συνάδελφο και πλέον συνιδρυτή, τον Πέτρο, για να του εξηγήσω ότι πρέπει να βρεθεί μια εφαρμογή που θα λύνει το πιο βασικό πρόβλημα ενός οδηγού. Εκείνος, αφού πρώτα με κατέκλυσε στις ερωτήσεις, άρχισε να στήνει μια δομή στο μυαλό του που έβγαζε νόημα (τεχνικά) και αφού κάναμε μαζί μια σύντομη έρευνα αγοράς, διαπιστώσαμε πως υπήρχαν ήδη παρόμοιες λύσεις στη βόρεια Ευρώπη. «Είναι θέμα χρόνου να έρθουν και στην Ελλάδα», είπε ο Πέτρος εκείνο το βράδυ. «Πάμε να το κάνουμε εμείς οι δύο πρώτοι», του απάντησα και συμφωνήσαμε να εκμεταλλευτούμε τη μοναδική ευκαιρία του παρθένου εδάφους της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα και στις υπόλοιπες χώρες της ΝΑ Ευρώπης. Προφανώς, βοήθησε πάρα πολύ το γεγονός ότι ήδη γνωριζόμασταν και εμπιστευόμασταν τυφλά ο ένας τον άλλον. Παράλληλα, λόγω της επαφής μας με την κοινότητα των Startups, είχαμε στο πλευρό μας σπουδαίους advisors, που μας βοηθούν ακόμη και σήμερα.

Με έδρα την Ελλάδα, μια ομάδα τεσσάρων ανθρώπων (in-house) και πέντε εξωτερικών συνεργατών, βοηθάμε τους οδηγούς ηλεκτρικών αυτοκινήτων να εντοπίσουν, να δεσμεύσουν, να χρησιμοποιήσουν και να πληρώσουν οποιονδήποτε σταθμό επαναφόρτισης σε όλη την Ευρώπη, εξυπηρετώντας σήμερα περισσότερους από 3.000 οδηγούς σε τέσσερις χώρες (Ελλάδα, Ρουμανία, Ουγγαρία, Ιταλία) στη γλώσσα τους. Μέσα σε μόλις μερικούς μήνες ζωής, η Carge είναι εταιρικό μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Ηλεκτρικών Οχημάτων (επίσημος συνεργάτης AVERE), ενώ έχει αποσπάσει τρεις διακρίσεις: Top15 EU Startups, Gold Mobility Award στην κατηγορία EV Charging και πριν από μερικές ημέρες κέρδισε το Envolve Award Greece.

S.M. Πώς μπορούμε να χαρακτηρίσουμε την Carge; Είναι μια εταιρεία- σύμβουλος του οδηγού ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

Π. Μπένος: Αν μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε την Carge σε μια πρόταση, αυτή θα ήταν: «Το ψηφιακό κλειδί του ηλεκτρικού αυτοκινήτου»!

Ο χάρτης και οι υπηρεσίες επαναφόρτισης της μπαταρίας είναι μόνο ένα μέρος του Carge app. Πράγματι, λειτουργούμε ως προσωπικός σύμβουλος του οδηγού, εμφανίζουμε δεδομένα του οχήματος που σχετίζονται με την υγιή χρήση της μπαταρίας, δίνουμε την επιλογή να ελέγξει απομακρυσμένα δεκάδες λειτουργίες του οχήματος (παράθυρα, κλιματισμός κ.ά.) για πιο οικολογική οδήγηση, κάνουμε πρόγνωση και σύγκριση τιμών μεταξύ διαφορετικών ωρών για να δώσουμε την καλύτερη εμπειρία στους χρήστες μας.

S.M. Ποιες είναι οι βασικές υπηρεσίες που προσφέρει η Carge και σε ποιον τομέα της αγοράς;

Λ. Καραμπατσάκης: Βασική υπηρεσία της Carge είναι η διεκπεραίωση συνεδριών φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων και η χρηματική συναλλαγή τους εύκολα και απλά!

Αναφορικά με την κατηγορία αγοράς, με μια πρώτη ματιά είμαστε σίγουρα B2C. Ωστόσο, υπάρχουν κάποια ad-hoc projects που έχουμε εκπονήσει για μεγάλες εταιρείες, προκειμένου να βοηθήσουμε να επιταχύνουν τις διαδικασίες διαλειτουργικότητας των δικτύων τους κι έτσι ακουμπήσαμε και το B2B, χωρίς βέβαια να εστιάζουμε σε αυτό για την ώρα.

Πέραν τούτου, υπάρχουν και δύο συμπληρωματικές υπηρεσίες, οι οποίες προς το παρόν είναι διαθέσιμες μόνο στην Ιταλία. Μιλάμε για τη δυνατότητα κράτησης (πριν) και στάθμευσης (μετά) από κάθε φόρτιση, έτσι ώστε να μένει ήσυχος ο οδηγός και να ξέρει ότι ο φορτιστής του τον περιμένει μια συγκεκριμένη ώρα/μέρα ή ότι κανένας δεν θα του κάνει την παρατήρηση επειδή έμεινε παραπάνω ώρα μπροστά από τον κατειλημμένο σταθμό.

Η τελευταία δυνατότητα συνδέεται με έξυπνους αισθητήρες εδάφους που υπάρχουν σε προηγμένους σταθμούς επαναφόρτισης πολύ μεγάλων εταιρειών (Ionity, EnelX, Virta) και προάγουν την έννοια της «έξυπνης πόλης».

Τέλος, είμαστε πολύ χαρούμενοι και περήφανοι που καταφέραμε να ξεχωρίσουμε από τον ανταγωνισμό, βγάζοντας «στον αέρα» μια λύση που δεν είναι ιδιαίτερα εμφανής, όμως οι
ειδικοί του χώρου γνωρίζουν πως υπάρχει. Η έξυπνη φόρτιση αποτελεί κομμάτι της ηλεκτροκίνησης και των μελλοντικών σχεδίων κάθε χώρας για την εξισορρόπηση δικτύου και την αποφυγή των σημείων αιχμής σε ώρες και ημέρες όπου η ζήτηση ρεύματος χτυπάει κόκκινο.

Δεδομένου ότι είμαστε μια εταιρεία που δεν διαχειρίζεται φορτιστές (hardware), αλλά συνδεόμαστε μαζί τους μέσω των ηλεκτρικών οχημάτων, αποφασίσαμε να το πάμε ανάποδα και να διαλέξουμε το δύσκολο δρόμο. Δηλαδή μέσω της συνδεσιμότητας με το κάθε όχημα ξεχωριστά, έχουμε τη δυνατότητα –αν το επιθυμεί ο χρήστης– να επεκτείνουμε το χρόνο μιας φόρτισης και τελικά ο οδηγός να πληρώσει φθηνότερα την kWh, αλλά ταυτόχρονα να έχουμε συμβάλει στην αποφυγή των λεγόμενων «peaks».

Παράλληλα, παροτρύνουμε τον οδηγό να φορτίσει συγκεκριμένες ώρες, αν δεν βιάζεται, σε χαμηλότερο κόστος μέσω ειδικών προγνώσεων που κάνουμε για κάθε περιοχή.

S.M. Πώς βγάζετε χρήματα; Και πώς καλύψατε τις ανάγκες της αρχικής χρηματοδότησης;

Λ. Καραμπατσάκης: Βγάζουμε χρήματα από (1) τη συμφωνημένη έκπτωση στην τιμή της kWh που μας δίνει κάθε πάροχος, (2) την υπηρεσία κράτησης σταθμού, (3) την υπηρεσία στάθμευσης. Ο χρήστης δεν πληρώνει τίποτα παραπάνω από το κόστος της καταναλωθείσας ενέργειας. Τιμή ίδια που θα πλήρωνε και αν είχε κατεβάσει ξεχωριστά την εφαρμογή του παρόχου ή φορέα υποδομών φόρτισης (charge point operator).

Καλύψαμε τις ανάγκες της αρχικής χρηματοδότησης από angel investors που εμπιστεύτηκαν την ιδρυτική ομάδα και την ιδέα πριν από την υλοποίηση. Χαρακτηριστικό σημείο της χρηματοδοτικής πορείας μας είναι η μέρα παραίτησης από την προηγούμενη εταιρεία όπου εργαζόμασταν μαζί με τον Πέτρο (Syncbnb), όπου οι δύο συνιδρυτές της μάς έκαναν απευθείας πρόταση για επένδυση στο νέο μας εγχείρημα. Αυτό ήταν μια ψήφος εμπιστοσύνης και θετικό σημάδι για ό,τι ακολούθησε.

S.M. Πώς προβλέπετε να διαμορφωθεί στο μέλλον η αγορά φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων;

Λ. Καραμπατσάκης: Η αγορά φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο μέλλον έχει πολλά δυναμικά κλαδιά, που θα δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας και τεχνογνωσία που δεν υπήρχε πριν. Συγκεκριμένα, αξίζει να παρατηρήσουμε πόσο γρήγορα έχει εξελιχθεί ο τρόπος με τον οποίο φορτίζει η μπαταρία ενός αυτοκινήτου. Πριν από τέσσερα χρόνια έπρεπε να έχεις κάρτα RFID, σήμερα φορτίζεις μόνο με μία εφαρμογή, αύριο (κυριολεκτικά και όχι μεταφορικά) γίνεται λόγος για ασύρματη φόρτιση εν κινήσει. Παίκτες οι οποίοι θα ασχοληθούν με την τεχνολογία της μπαταρίας και το λογισμικό φορτιστών/οχημάτων θα βγουν σίγουρα κερδισμένοι πριν από το 2030, καθώς μιλάμε για μια αγορά που μεγεθύνεται με ρυθμό 25% κάθε χρόνο.

Αξίζει βέβαια να αναφέρουμε ότι ειδικά για τις υπηρεσίες φόρτισης θα παίξουν σημαντικό ρόλο οι στρατηγικές συνεργασίες με εταιρείες που πωλούν, ενοικιάζουν, ασφαλίζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Από την πρώτη μέρα λειτουργίας μας, τέθηκε ο στόχος να χτίσουμε τέτοιες συνεργασίες με πολύ μεγάλους παίκτες, οι οποίοι θα ενισχύσουν την παρουσία μας και θα προκαλέσουν την εμπιστοσύνη του οδηγού σε μια νέα εταιρεία.

S.M. Ποιον θεωρείτε τον μεγαλύτερο ανταγωνιστή σας, τη VW, τη Shell ή κάποιο super-app πληρωμών;

Π. Μπένος: Μεγαλύτερο ανταγωνιστή μας θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε τη VW, αν υποθέσουμε ότι έχει όλους τους πόρους να δημιουργήσει μια εφαρμογή που θα ενοποιεί όλα τα δίκτυα φορτιστών προς όφελος των οδηγών (πελατών) της. Αυτό, βέβαια, μπορεί να γυρίσει και υπέρ μας, καθώς αντί να φτιάξει από το μηδέν κάτι, υπάρχει η πιθανότητα να απορροφήσει μια ήδη έτοιμη λύση – όπως η Carge.

S.M. Οι πληρωμές και το Fintech είναι γενικά ένα κρίσιμο και βασικό συστατικό σχεδόν όλων των ψηφιακών υπηρεσιών. Πώς προσεγγίζετε το θέμα;

Λ. Καραμπατσάκης: Η διεκπεραίωση πληρωμών και η μετέπειτα εκκαθάριση αποτελούν όντως βασικό συστατικό του πυρήνα της εφαρμογής μας. Ειδικά στην περίπτωση της Carge, περνούν χρήματα που αφορούν ολόκληρο το κόστος ενέργειας, άρα έχουμε φροντίσει για τη διασφάλιση των συναλλαγών σε συνεργασία με εταιρείες του χώρου.

Μία υπηρεσία που πρόκειται να βγάλουμε μέσα στους επόμενους μήνες για την ανακούφιση των χρηστών μας είναι το charge-now-pay-later, κάτι σαν την επέκταση υπολοίπου στις τηλεπικοινωνίες. Δεν είναι λίγες οι φορές που η τράπεζα μιας κάρτας (κυρίως σε άλλες χώρες) απορρίπτει το αίτημα για χρέωση, όμως ο οδηγός μένει εγκλωβισμένος διότι δεν μπορεί να σταματήσει η συνεδρία φόρτισης αν δεν ολοκληρωθεί η πληρωμή της. Συνεπώς, σύντομα θα μπορεί να πληρώσει αργότερα, αλλά με λίγο ακριβότερη χρέωση λόγω της διευκόλυνσης που προσφέρουμε.

S.M. Η έδρα της εταιρείας είναι στην Αθήνα, αλλά δραστηριοποιείστε πανευρωπαϊκά! Ποιες είναι οι προκλήσεις για μια ελληνική εταιρεία που επιθυμεί να δραστηριοποιηθεί στο εξωτερικό;

Π. Μπένος: Αναμφίλεκτα, η πρώτη πρόκληση που έπρεπε να αντιμετωπίσουμε όταν βγήκαμε στη Ρουμανία, ήταν οι συμφωνίες με τους φορείς υποδομών φόρτισης εκεί, οι οποίοι δεν έδιναν τη δέουσα σημασία. Όταν άρχισαν να υπογράφονται τα πρώτα συμβόλαια και πλέον είχαμε μαζί μας ισχυρούς παίκτες, γύρισε αντίστροφα όλο αυτό και τότε μας αντιμετώπισαν ως «μία καινοτόμα λύση που ήρθε από το εξωτερικό». Η δεύτερη πρόκληση ήταν τα τεχνικά ζητήματα που προέκυπταν με φορτιστές και δεν μπορούσαμε να βρεθούμε on-the-spot για να γίνει αυτοψία και διάγνωση του προβλήματος. Για το λόγο
αυτόν, αποφασίσαμε να στελεχώσουμε μια ομάδα οδηγών testers που φόρτιζαν δωρεάν το αυτοκίνητό τους, αλλά μας βοηθούσαν σημαντικά, πηγαίνοντας στους σταθμούς και μένοντας για ώρες εκεί μέχρι να λυθεί το ζήτημα απομακρυσμένα. Χωρίς εκείνους δεν θα υπήρχε σήμερα αυτό το αποτέλεσμα!

Λ. Καραμπατσάκης: Κι εδώ έρχεται η απάντηση στο επόμενο ερώτημα για το πώς λειτουργούμε. Ενόψει της πανδημίας, ήταν πρακτικά ανέφικτο να ταξιδέψουμε εκτός χώρας κι έτσι σε κάθε πόλη καταφέραμε να βρούμε οδηγούς που προθυμοποιήθηκαν να βοηθήσουν. Μπαίνοντας στα δικά τους παπούτσια, κι εμείς το ίδιο θα κάναμε αν βλέπαμε ότι ετοιμάζεται μια λύση που θα μας βοηθάει καθημερινά και ως αντάλλαγμα παίρνουμε δωρεάν φορτίσεις δίνοντας πίσω πολύτιμο feedback. Επενδύσαμε πολλές ώρες κάνοντας calls με τους οδηγούς αυτοπροσώπως και μαθαίνοντας τι υπάρχει στη χώρα τους, πώς λειτουργούν εκεί οι πάροχοι και ποιοι είναι οι τρόποι επαναφόρτισης.

Εκείνοι, βλέποντας πόσο πολύ ασχολούμασταν μαζί τους, παθιάζονταν με το προϊόν και από ένα σημείο και μετά γίνονταν brand evangelists κάνοντας videos στο Youtube και ανεβάζοντας σε ομαδικές, κλειστές συνομιλίες (viber, whatsapp κ.λπ.) την εφαρμογή μας. Ξαφνικά, λοιπόν, μπήκαμε στο top10 των εφαρμογών που σχετίζονται με αυτοκίνητο και μετακινήσεις για Android στη Ρουμανία. Παράλληλα, η ίδια η πανδημία βοήθησε σημαντικά στις απομακρυσμένες συναντήσεις με τους παρόχους ενέργειας και φορείς υποδομών φόρτισης, διότι «zoom is the new normal». Συνεπώς, για την ώρα λειτουργούμε μόνο από εδώ, στην Αθήνα.

S.M. Θα θέλαμε να κάνουμε και την κλασική μας ερώτηση: Τι χρειάζεται να κάνουμε ως χώρα και ως οικοσύστημα Startups για να έχουμε περισσότερες «Carge»; Ποιες είναι οι προκλήσεις και τα προβλήματα που αντιμετωπίσατε στη μέχρι σήμερα επιχειρηματική σας πορεία;

Λ. Καραμπατσάκης: Ας ξεκινήσουμε λέγοντας ότι τα εφόδια και τα προνόμια που δίνονται σήμερα στις ελληνικές Startups δεν υπήρχαν πριν από 3-4 χρόνια. Συνεπώς, βρισκόμαστε σε καλό δρόμο και πρέπει όχι απλώς να συνεχίζονται, αλλά να πολλαπλασιάζονται οι προσπάθειες προς κάθε κατεύθυνση.

Η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίσαμε ήταν να πείσουμε τους φορείς υποδομών φόρτισης στην Ελλάδα ότι δεν είμαστε ανταγωνιστές, αλλά συμπληρωματικό προϊόν που αυξάνει τα έσοδά τους και μειώνει τα λειτουργικά κόστη τους. Αυτό πήρε περίπου τέσσερις μήνες σε συναντήσεις και εκπαίδευση του τι κάνουμε.

Π. Μπένος: Αναφορικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε, νομίζω το μεγαλύτερο μέχρι σήμερα ήταν όταν συνειδητοποιήσαμε ότι σχεδόν οι μισές εταιρείες στην Ελλάδα έχουν τοποθετήσει φορτιστές που δεν επικοινωνούν κάπως για να υλοποιήσουμε τη συνδεσιμότητα μαζί τους. Προφανώς για λόγους marketing, ήθελαν πρώτα να εγκαταστήσουν τους σταθμούς κι έπειτα να εργαστούν πάνω στο κομμάτι της συνδεσιμότητας και της διαχείρισης. Το γεγονός αυτό, όμως, μας διέλυσε τα πλάνα, διότι ήταν να βγούμε επίσημα στην Ελλάδα τον Ιανουάριο και τελικά βγήκαμε πρώτα στη Ρουμανία το Μάρτιο και λίγο αργότερα στην Ελλάδα τον Απρίλιο. Εδώ φαίνεται πόσο ευκίνητος πρέπει να είσαι για να ξεπερνάς τέτοια εμπόδια. Θυμάμαι χαρακτηριστικά εκείνες τις εβδομάδες που έπρεπε να πάρουμε μια απόφαση για το επίσημο λανσάρισμα της εφαρμογής, χωρίς να χάσουμε άλλο χρόνο.

S.M. Υπάρχει έλλειψη ταλέντων; Ειδικά στις επιστήμες υπολογιστών; Πώς προσεγγίζετε το θέμα εύρεσης ανάπτυξης του κατάλληλου προσωπικού;

Π. Μπένος: Κάθε άλλο. Υπάρχουν πολλοί ικανοί άνθρωποι σε διαφορετικούς τομείς και ειδικά για τις επιστήμες υπολογιστών μπορείς να βρεις ταλέντα με πολυετή εμπειρία, που κάλλιστα θα εργάζονταν σε μια τεράστια εταιρεία, αλλά δεν το κάνουν από επιλογή. Ωστόσο, χρειάζεται να δώσεις τα κατάλληλα κίνητρα σε εκείνους ώστε να αισθανθούν τη βεβαιότητα να συνεργαστούν μαζί σου. Ειδικά στο κομμάτι εύρεσης και αξιολόγησης υποψηφίων, υπάρχουν ενδιαφέρουσες πλατφόρμες που δίνουν όλα τα απαραίτητα δεδομένα για το προφίλ των ατόμων που ταιριάζουν στο DNA της εταιρείας και μπορούν να αναλάβουν τα καθήκοντα που ανατίθενται.

S.M. H φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν είναι μια αυτόνομη και αποκομμένη διαδικασία, αλλά έχει πολλές παραμέτρους και προεκτάσεις που αγγίζουν την οικιακή φόρτιση, τις ενεργειακές κοινότητες, το V2G, αλλά και τις υποδομές της έξυπνης πόλης! Πώς βλέπετε την Carge μέσα σε αυτό το πλαίσιο στο κοντινό μέλλον; Μπορεί η Carge να μεταμορφωθεί στο «AirBnB της ηλεκτρικής φόρτισης»;

Λ. Καραμπατσάκης: Όπως μας είχε συμβουλεύσει κάποιος επενδυτής πριν από μερικούς μήνες, υπάρχουν τα χρονικά σημεία t5, t10, t100 και εμείς πρέπει να κοιτάμε προς το t100 για να οργανώσουμε ένα σωστό πακέτο υπηρεσιών που θα έχει μεγάλη αξία στο μέλλον. Η παρουσία της Carge στις υποδομές μιας ιδανικής, έξυπνης πόλης θα παίξει σημαντικό ρόλο και θα βοηθήσει πολλούς, διαφορετικούς παράγοντες στο νέο αυτό οικοσύστημα.

Δεν είμαι σίγουρος για το αν η Carge μπορεί να μεταμορφωθεί σε «Airbnb της ηλεκτρικής φόρτισης». Κυρίως επειδή δεν απορρίπτω ποτέ κάτι αν δεν το δοκιμάσω. Ωστόσο, είναι για την ώρα κάτι αρκετά απομακρυσμένο από τη δημόσια φόρτιση με την οποία ασχολούμαστε. Αυτό που σίγουρα έχει αξία και έχουμε ήδη ξεκινήσει κάποιες πρώτες συζητήσεις με τους παρόχους, είναι η δυνατότητα προσθήκης και σύνδεσης του οικιακού
φορτιστή στην εφαρμογή της Carge –πάλι προς όφελος του οδηγού–, ώστε να παρακολουθούνται και να ελέγχονται τα πάντα σε ένα app.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις