Ferto: Η last-mile delivery Startup φέρνει τα καταστήματα της γειτονιάς στους καταναλωτές

Το ξέσπασμα της πανδημίας στην Ελλάδα το Φεβρουάριο του 2020 είχε ως αποτέλεσμα να υπάρξουν σημαντικές ανακατατάξεις –αν όχι σε όλες– στις περισσότερες πτυχές της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Για τον Έλληνα καταναλωτή η διά ζώσης επίσκεψη στα φυσικά καταστήματα είναι η νούμερο ένα επιλογή για την πραγματοποίηση των αγορών του. Η εμφάνιση όμως του κορωνοϊού άλλαξε σχεδόν εν μια νυκτί τα δεδομένα, καθώς περιόρισε την πρόσβαση στα φυσικά καταστήματα. Αντιλαμβανόμενη τις νέες ανάγκες των καταναλωτών και θέλοντας να διατηρήσει τον ισχυρό «δεσμό» ανάμεσα στους πελάτες και στα καταστήματα της γειτονιάς, ο Μιχάλης Σφικτός, ο Αλέξανδρος Θεοδωρίδης και ο Ekin Burak Ozturk ξεκίνησαν το καθόλα επιτυχημένο, όπως αποδείχθηκε, εγχείρημα της Ferto.

Οι τρεις Startuppers με μακρά εμπειρία τόσο στην ανάπτυξη software όσο και στο οικοσύστημα των νεοφυών επιχειρήσεων (Blueground, Taxibeat κ.ά.) ένωσαν τις δυνάμεις τους το 2020, κόντρα στις προκλήσεις της πανδημίας και στο κλίμα πλήρους αβεβαιότητας για τις εγχώριες επιχειρήσεις. Με επίκεντρο τη φιλοσοφία του «ψωνίζω από τη γειτονιά μου», η ομάδα της Ferto ανέπτυξε μια καινοτόμα πλατφόρμα quick commerce, δίνοντας ένα ψηφιακό βήμα στα μικρά τοπικά καταστήματα, τα οποία πριν από την έλευση του Ferto δεν εξυπηρετούνταν από τις διάφορες πλατφόρμες delivery. Ουσιαστικά, η πλατφόρμα της Ferto «φέρνει» το κατάστημα στο σπίτι του πελάτη, διατηρώντας τον παραδοσιακό «δεσμό» μεταξύ του ίδιου και των καταστημάτων της γειτονιάς, μια σχέση που έθεσε σε μεγάλο κίνδυνο η εμφάνιση της πανδημίας.

«Το Ferto υπάρχει σήμερα για να ενδυναμώσει τα τοπικά καταστήματα. Η μάχη για το αουτσάιντερ είναι μέρος αυτού που είμαστε και του τι πρεσβεύουμε ως εταιρεία. Το να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις να ανταγωνίζονται, να επιτυγχάνουν και να ανθίζουν σε αυτούς τους ταχέως μεταβαλλόμενους καιρούς είναι το βασικό πρόβλημα που προσπαθούμε να λύσουμε». Μιχάλης Σφικτός CEO και co-founder της Ferto.

Το Fertο πρωτοπορεί προσφέροντας τη δυνατότητα στον οποιονδήποτε να παραλάβει τα προϊόντα της αρεσκείας του από τα καταστήματα που αγαπά και εμπιστεύεται σε μόλις λίγα λεπτά από τη στιγμή της παραγγελίας. Σούπερ μάρκετ, μανάβικα, φαρμακεία, κάβες, περίπτερα, delicatessen και πολλά άλλα καταστήματα «έρχονται» στην πόρτα των καταναλωτών άμεσα, γρήγορα και με ασφάλεια, καθώς η πλατφόρμα αξιοποιεί ένα εκτεταμένο δίκτυο συνεργαζόμενων διανομέων, που εγγυώνται μια απρόσκοπτη quick commerce εμπειρία.

Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του Ferto είναι η ευκολία χρήσης του app. Ο πελάτης κατεβάζει την εφαρμογή στο κινητό του, προσθέτει όλα τα απαραίτητα στοιχεία και αμέσως μπορεί να επιλέξει το κατάστημα που τον ενδιαφέρει και να ξεκινήσει τις αγορές του. Αυτήν τη στιγμή, το app της Ferto εξυπηρετεί παραγγελίες στα νότια προάστια της Αθήνας αλλά και σε περιοχές του κέντρου, ενώ ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης δεν ξεπερνά τα 30 λεπτά. Αξίζει να σημειωθεί πως όλο το software της πλατφόρμας σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε «in house», σε διάστημα περίπου έξι μηνών, με το τελικό αποτέλεσμα να κερδίζει την εμπιστοσύνη τόσο των πελατών όσο και των επενδυτών.

Έχοντας λάβει ιδιαίτερα θετικά μηνύματα από τους καταναλωτές στις περιοχές των νοτίων προαστίων, η Ferto σχεδιάζει την επέκτασή της στο κέντρο της Αθήνας, ενώ στόχος είναι να γίνει η πλατφόρμα διαθέσιμη για όλους τους κατοίκους της πρωτεύουσας. Το ισχυρό potential της Ferto αποδεικνύει και η seed χρηματοδότηση που ολοκλήρωσε η last-mile delivery Startup σε λιγότερο από έναν χρόνο συγκεντρώνοντας επενδυτικά κεφάλαια 400.000 ευρώ, στην οποία συμμετείχε, εκτός από ιδιώτες επενδυτές, η Plug and Play Ventures, το γνωστό αμερικανικό VC, με έδρα τη Silicon Valley. Μάλιστα, η Ferto προανήγγειλε νέο γύρο χρηματοδότησης, ο οποίος θα ολοκληρωθεί το ερχόμενο καλοκαίρι, γεγονός που πιστοποιεί τη σταθερή τροχιά ανόδου που διαγράφει το project των τριών co-founders, παρά το γεγονός πως έχει συμπληρώσει μόλις έναν χρόνο ζωής.

Τα πλάνα της Ferto για το μέλλον δεν αφορούν μόνο τη γεωγραφική επέκταση σε περισσότερες περιοχές. Η εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσειb τις κατηγορίες των καταστημάτων, να συνεργαστεί με μεγαλύτερες αλυσίδες αλλά και να προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση last-mile υπηρεσιών. Μία ακόμη υπηρεσία που προσφέρει η Ferto είναι το courier on demand. Μέσω αυτού του μοντέλου τα συνεργαζόμενα καταστήματα μπορούν να απασχολούν αποκλειστικούς διανομείς για την εξυπηρέτηση άμεσων τοπικών παραδόσεων, χωρίς να μπαίνουν στη διαδικασία της πρόσληψής τους.

www.ferto.app

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις