Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Novibet: Αναβαθμίζει την εξυπηρέτηση πελατών με AI chatbots με την υπογραφή της helvia.ai

Οι δύο εταιρείες ενώνουν τις δυνάμεις τους, υλοποιώντας ένα GenAI έργο μεγάλης κλίμακας, το οποίο αποτελεί ορόσημο για την ελληνική  tech κοινότητα

Η Novibet εισέρχεται και επίσημα στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, υλοποιώντας ένα GenAI έργο μεγάλης κλίμακας σε συνεργασία με την πρωτοποριακή Startup, helvia.ai. Πιο συγκεκριμένα, η GameTech εταιρεία, με παρουσία πλέον σε 12 χώρες, αλλάζει τα δεδομένα στην εξυπηρέτηση πελατών στο ελληνικό online gaming, εισάγοντας AI customer support chatbots από την ελληνική AI Startup.

Η συνεργασία των δύο εταιρειών αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για την ελληνική  tech κοινότητα, καθώς δείχνει τα σημαντικά βήματα προόδου που πραγματοποιεί η χώρα μας στην Τεχνητή Νοημοσύνη. Όπως γνωρίζουμε, η helvia.ai είναι μια από τις ελληνικές εταιρείες που πρωταγωνιστούν στον συγκεκριμένο τομέα, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να αναβαθμίσουν τη λειτουργία τους με χρήση AI-powered chat και voice assistants. Η πορεία της εταιρείας ξεκίνησε το 2016, όταν οι ιδρυτές της αντιλήφθηκαν ότι οι συνομιλίες μέσω chat θα είναι ο νέος κανόνας για την καθημερινή επικοινωνία.

Η πλατφόρμα της helvia.ai παρέχει έτοιμες ολοκληρωμένες λύσεις για την υποστήριξη πελατών και τη διαχείριση εσωτερικών διαδικασιών. Πιο συγκεκριμένα, οι βοηθοί τεχνητής νοημοσύνης της Startup χρησιμοποιούν επεξεργασία φυσικής γλώσσας και deep learning για να παρέχουν στους πελάτες γρήγορες και ακριβείς απαντήσεις στα ερωτήματά τους.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τη Novibet και αποτελούμε μέρος του πρώτου μεγάλης κλίμακας έργου Gen AI για Customer Experience στην Ελλάδα», δήλωσε ο Δημήτρης Μπαλαούρας, CTO της helvia.ai. «Η συνεργασία με έναν από τους μεγαλύτερους παίκτες στον κλάδο είναι μεγάλη τιμή και είμαστε βέβαιοι ότι οι βοηθοί τεχνητής νοημοσύνης μας θα προσφέρουν στους πελάτες της Novibet μια νέα εμπειρία, θέτοντας ένα νέο standard στον χώρο».

H Αφροδίτη Πίνα, Director of Customer Operations της Novibet ανέφερε σχετικά: «H πρόσφατη τριπλή χρυσή διάκρισή μας στα βραβεία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, μάς γεμίζει χαρά και ευθύνη να συνεχίσουμε να πρωτοπορούμε διατηρώντας τον ανθρώπινο παράγοντά στον πυρήνα μας, εκμεταλλευόμενοι παράλληλα ό,τι έχει να μας προσφέρει η τεχνολογία αιχμής που αναπτύσσεται ραγδαία. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ενώνουμε τις δυνάμεις μας με την helvia.ai για ένα έργο με ουσιαστικό αντίκτυπο στην αναπτυξιακή τροχιά της Novibet. Καθώς εμβαθύνουμε στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, η ενσωμάτωση των βοηθών AI υπόσχεται να φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες μας αλληλεπιδρούν με την πλατφόρμα μας, παρέχοντάς μια εξατομικευμένη εμπειρία παιχνιδιού απαλλαγμένη από χρονοβόρες διαδικασίες. Πιστεύουμε ότι αυτή η συνεργασία όχι μόνο θα αναβαθμίσει τις υπηρεσίες μας, αλλά και θα θέσει ένα νέο σημείο αναφοράς για ολόκληρο τον κλάδο, μένοντας πιστοί στη δέσμευσή μας να παρέχουμε το καλύτερο customer experience».

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις