Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Tο 85% των βίντεο του TikTok περιέχουν μουσική, σύμφωνα με μελέτη, ξεπερνώντας YouTube, Instagram και Facebook

Το 84% των βίντεο στο YouTube περιείχαν μουσική από τις 31 Δεκεμβρίου, σε σύγκριση με το 58% στο Instagram και το 49% στο Facebook, διαπίστωσε η Pex που συνεργάζεται με το MLC.

Σύμφωνα με μια νέα έκθεση, σχεδόν το 85% των βίντεο του TikTok περιείχαν μουσική από το τέλος του 2023, ένα ιδιαίτερα σημαντικό ποσοστό δεδομένης της τρέχουσας απουσίας του καταλόγου της Universal Music από την πλατφόρμα.
Η εταιρεία ταυτοποίησης περιεχομένου και δεδομένων Pex εντόπισε το αρκετά μεγάλο ποσοστό σε μια πρόσφατη ανάλυση. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της επιχείρησης με έδρα το Λος Άντζελες, που καλύπτουν όλα τα δημόσια διαθέσιμα βίντεο του TikTok, το 84.63% των κλιπ περιείχε μουσική από τις 31 Δεκεμβρίου.
Η Universal Music και η εφαρμογή που αναπτύχθηκε από την ByteDance απέτυχαν να υπογράψουν μια εκτεταμένη συμφωνία, με τον αριθμό αυτό πιθανότατα να μειώθηκε τις τελευταίες 10 περίπου ημέρες.
Το 84% των βίντεο στο YouTube περιείχαν μουσική από τις 31 Δεκεμβρίου, σε σύγκριση με το 58% στο Instagram και το 49% στο Facebook, διαπίστωσε η Pex που συνεργάζεται με το MLC.
Το TikTok είναι υποχρεωμένο να πληρώνει τους κατόχους δικαιωμάτων με βάση τον αριθμό των βίντεο στα οποία υπάρχει προστατευμένη μουσική, ανεξάρτητα από το πόσους θεατές καταφέρνει να προσελκύσει κάθε σχετικό κλιπ. Με αυτόν τον τρόπο, είναι οικονομικά επωφελές να εμφανίζονται κομμάτια σε μεγάλο αριθμό βίντεο σε αντίθεση με μια μικρότερη συλλογή μεταφορτώσεων με πολλές προβολές.
Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις