Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

20 εκατ. δολ. από Alibaba και Naspers για μια Startup έξυπνης αναζήτησης για E-Shops

H Twiggle ιδρύθηκε το 2013 από δύο πρώην στελέχη της Google στο Ισραήλ και έχει στόχο να προσφέρει ένα πιο έξυπνο, αποδοτικό και φυσικό τρόπο αναζητήσεων προϊόντων στα E-Shop.

Το πρόβλημα με τις αναζητήσεις στα E-Shop είναι ότι αυτές γίνονται με βάση διάφορα κριτήρια και λέξεις κλειδιά και αυτός ο “παραδοσιακός” τρόπος αναζήτησης, αρκετές φορές, δεν έχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα με συνέπεια οι υποψήφιοι πελάτες να χάνουν την υπομονή τους και να στρέφονται σε άλλο κατάστημα.

Όπως αναφέρει ο Amir Konigsberg, ένας εκ των συνιδρυτών της Twiggle, η νέα μηχανή αναζήτησης συνδυάζει επεξεργασία φυσικής γλώσσας, data mining και τεχνητή νοημοσύνη με στόχο ο ενδιαφερόμενος που αναζητεί ένα 15άρι laptop ελαφρύ και αθόρυβο να πάρει τα σχετικά αποτελέσματα και όχι να πάει σε μια σελίδα προϊόντος και να ψάχνει για τα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Η νέα μηχανή αναζήτησης θα υποστηρίζει ακόμα πιο πολύπλοκα ερωτήματα όπως για παράδειγμα “θέλω ένα πλυντήριο με μεγάλη πόρτα, 8 κιλών, ενεργειακής κλάσης Α με χαμηλή κατανάλωση νερού και καθαρισμό κάδου“. Η μηχανή θα αναλύσει την πρόταση και θα αποφασίσει για τα κριτήρια που θα ψάξει στο Internet, βρίσκοντας reviews και τεχνικά δεδομένα για πλυντήρια, εμφανίζοντάς τα, μαζί με τα προτεινόμενα προϊόντα φυσικά.

Αν κρίνουμε από τις επενδύσεις του ιντερνετικού γίγαντα Naspers, 12,5 εκατ. δολ., και τη πρόσφατη επένδυση 5,3 εκατ. δολ. της Alibaba μάλλον η Twiggle έχει καταφέρει να υλοποιήσει τις υποσχέσεις της με την εξελιγμένη μηχανή αναζήτησης να κάνει την εμφάνισή της τον ερχόμενο Αύγουστο σε πολυκαταστήματα online της Naspers όπως τα FlipKart, OLX κ.α.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις