SAP – Warply: Συνεργάζονται για να φέρουν το CRM και τα προγράμματα πιστότητας στο mobile

Μία ημερίδα για την ακρίβεια και την απόδοση του mobile marketing με τη χρήση του cloud computing συνδυαστικά διοργάνωσε η startup Warply σε συνεργασία με την SAP Hellas, Cyprus & Malta.

Ομιλητές ήταν ο ιδρυτής της Warply, Γιάννης Δοξαράς, και ο υπεύθυνος για το Mobile B2B, B2C and Customer Relationship της SAP, Δημήτρης Χατζηγεωργίου.

Σύμφωνα με ενημέρωση από την Warply, η εκδήλωση εντάσσεται στην συνεργασία που έχει αναπτυχθεί μεταξύ των δύο εταιρειών, μετά την αποφοίτηση της startup από το πρόγραμμα “Startup Focus” της SAP. Σημειώνεται ότι η Warply είναι η πρώτη εταιρεία με “καταγωγή” ελληνική που αποφοίτησε από αυτό το πρόγραμμα.

Οι σύγχρονοι marketers αρχίζουν να αντιλαμβάνονται την ανάγκη για να εκσυγχρονίσουν και να εμπλουτίσουν τον τρόπο που επικοινωνούν και διαχειρίζονται τη σχέση με τους καταναλωτές και εξοικειώνονται με τα big data και analytics, καθώς τα πεδία της πληροφορικής και μάρκετινγκ συνδέονται ολοένα και περισσότερο, αναφέρεται από την πλευρά της Warply. Για να καλυφθούν αυτές οι ανάγκες απαιτούνται σωστές υποδομές CRM και ενοποιημένη στρατηγική marketing σε όλα τα διαθέσιμα κανάλια, με άξονα το κανάλι του mobile και την “mobile-first” προσέγγιση.

H startup συνεργάζεται με την SAP για την επέκταση του CRM στο mobile και την εφαρμογή προγραμμάτων πιστότητας στο mobile.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις