Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

“Νέο ξεκίνημα” για την AggelioPolis

Με ανανεωμένη ιστοσελίδα και εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα με λειτουργικό Android “επανέρχεται” η ιστοσελίδα για μικρές αγγελίες Aggeliopolis.gr, με στόχο την ενίσχυση της παρουσίας της στην ελληνική αγορά, προσφέροντας αγοραπωλησίες και ανταλλαγές σε ασφαλέστερο και ταχύτερο περιβάλλον.

Η Aggeliopolis.gr είναι μέλος της σκανδιναβικής εταιρείας Schibsted Classified Media (SCM) Ventures, η οποία δημιουργεί ιστοσελίδες μικρών αγγελιών για καταναλωτές προς καταναλωτές (C2C) σε όλο τον κόσμο, με παρουσία σε 20 αγορές, και τις διαχειρίζεται από την Σουηδία. Η SCM Ventures δημιουργήθηκε μετά την ανάπτυξης της σουηδικής ιστοσελίδας Blocket.se και αποτελεί τμήμα της Schibsted, του τέταρτου μεγαλύτερου media house σε κεφαλαιοποίηση στον κόσμο (14,4 δισ. σουηδικές κορώνες – περί το 1,5 δισ. ευρώ) με έδρα τη Σκανδιναβία και πάνω από 8.000 εργαζόμενους σε 45 χώρες.

Η ελληνική ιστοσελίδα δημιουργήθηκε το 2009, έκτοτε παρέχει δωρεάν υπηρεσίες φιλοξενίας αγγελιών, έχοντας πραγματοποιήσει 1 εκατ. συναλλαγές.

Σε σχετική εκδήλωση για τους εκπροσώπους του Τύπου, η οποία πραγματοποιήθηκε εχθές, Δευτέρα, παρουσιάστηκε η νέα πλατφόρμα της ιστοσελίδα, η οποία προσφέρει νέο λειτουργικό σχεδιασμό και ευκολότερη πλοήγηση. Επιπλέον, οι χρήστες μπορούν να διαχειρίζονται με καλύτερο τρόπο τις αγγελίες και τις αναζητήσεις τους μέσα από τους λογαριασμούς τους, ενώ η νέα προσφέρει μια επί πλέον λειτουργία, η οποία αποθηκεύει βασικές πληροφορίες για το χρήστη έτσι ώστε να μη χρειάζεται να συμπληρώνει τις ίδιες πληροφορίες κάθε φορά που καταχωρεί μια αγγελία και να εξοικονομεί χρόνο.

Όπως αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης – στην οποία παρέστησαν ο διευθύνων σύμβουλος και η υπεύθυνη μάρκετινγκ της ελληνικής ιστοσελίδας Andrew Hall είναι και Ayca Özkan αντιστοίχως – η “δυναμική” επανάκαμψη της AggelioPolis – η οποία από το 2011 και μετά, λόγω της ελληνικής κρίσης, είχε διατηρήσει μία “στάση αναμονής” για την ελληνική αγορα – οφείλεται στην ανάδειξη της Ελλάδος ως ενός ελκυστικού πλέον επενδυτικού προορισμού για τα ξένα κεφάλαια, αλλά και στην ανταγωνιστικότητα που εμφανίζει η ελληνική αγορά online αγγελιών, καθώς λόγω κρίσης οι Έλληνες εμφανίζονται περισσότερο διατεθειμένοι να ανταλλάξουν ή να πουλήσουν παλιά τους αντικείμενα, παρά να τα πετάξουν.

Σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις τα στελέχη της SCM Ventures και ο “Country Ambassador” για την Ελλάδα (και Διευθυντής Λειτουργιών για την περιοχή της Ασίας) Χάρης Ανταράκης, ανέφεραν πως το μοντέλο δημιουργίας εσόδων από την AggelioPolis δεν έχει ακόμη ενεργοποιηθεί, καθώς στρατηγική της σκανδιναβικής εταιρείας είναι αυτό να συμβαίνει όταν η εκάστοτε ιστοσελίδα φθάνει στο σημείο που να μπορεί να το υποστηρίξει. Η SCM Ventures, τονίζουν, έχει πραγματοποιήσει τα τελευταία πέντε χρόνια μόνο επενδύσεις για το ελληνικό site (ποσά που ξεπερνούν τα 3 εκατ. ευρώ, κυρίως όμως σε μάρκετινγκ και προωθητικές ενέργειες) και κινείται σε ένα πλάνο πενταετίας και για την επόμενη περίοδο, με συγκεκριμένους στόχους ανά τρίμηνο και ανά χρόνο. Η AggelioPolis, όπως εξήγησαν, έχει νομική παρουσία στην Ελλάδα, ωστόσο η ομάδα που τη λειτουργεί είναι διεθνοποιημένη (και απομακρυσμένη), μετρώντας συνολικά άνω των 20 ατόμων, εκ των οποίων τα μισά είναι Έλληνες.

Σε ό,τι αφορά στις αλλαγές στην ιστοσελίδα που παρουσιάστηκαν, αυτές συγκεκριμένα είναι:
– Απλοποιημένο μενού – προσθήκη του “Λογαριασμού μου”
– Νέο κουμπί προσθήκης αγγελίας
– Νέα δυνατότητα επιλογής των μεγάλων πόλεων
– Νέα δυνατότητα αναζήτησης μέσω των εικονιδίων
– Ανανεωμένο drop-down μενού
– Δυνατότητα αποθήκευσης αναζητήσεων
– Banners που τονίζουν τις διάφορες κατηγορίες αγγελιών
– Δυνατότητα ταξινόμησης με βάση τις πιο πρόσφατες ή τις πιο φθηνές αγγελίες και απόκρυψης thumbnails για ταχύτερη φόρτωση των αποτελεσμάτων
– Πιο ευδιάκριτες τιμές
– Ευδιάκριτα στοιχεία χρήστη
– Η τιμή προβάλλεται εμφανώς σε αρκετά σημεία
– Εύκολη επεξεργασία, διαγραφή για τους κατόχους των αγγελιών
– Εμφανή “call to call” κουμπιά σε πολλαπλά σημεία
– Εύκολη πλοήγηση ανάμεσα σε μεγάλες φωτογραφίες
– Πιο εύχρηστη ροή πεδίων στην προσθήκη αγγελίας και στοιχείων επικοινωνίας
– Αφαίρεση όλων των μη απαραίτητων πεδίων για πιο γρήγορη καταχώρηση
– Εύκολη μεταφόρτωση πολλαπλών φωτογραφιών
– Μηνιαίος διαγωνισμός για τον κάτοχο μίας τυχαίας αγγελία. Η νικήτρια αγγελία πρέπει να έχει φωτογραφίες, έναν καλό τίτλο και μια λεπτομερή περιγραφή.

Σε ό,τι αφορά στο mobile “κανάλι”, η ιστοσελίδα προσφέρει πλέον μία mobile version της ιστοσελίδας, “φιλικότερη” στους χρόνους φόρτωσης των κινητών συσκευών, ενώ δημιουργήθηκε και μία “native” εφαρμογή για Android.

Υπενθυμίζεται ότι μέσω της AggelioPolis δίνεται η δυνατότητα δημοσίευσης μικρών αγγελιών για αντικείμενα, αυτοκίνητα, ακίνητα, θέσεις εργασίας και άλλες κατηγορίες. Η ελληνική ομάδα της εταιρείας ελέγχει τις αγγελίες πριν δημοσιευθούν.

Δείτε στο παρακάτω infographic που δημοσίευσε η AggelioPolis μερικά νούμερα από τη μέχρι σήμερα λειτουργία της

AggelioPolis_infographic_702336

[Επανόρθωση 16/07/2014, 17:35: Η πρώτη εκδοχή αυτού του άρθρου δεν ανέφερε σε ποιους τομείς κατευθύνθηκαν οι επενδύσεις 3 εκατ. ευρώ της Schibsted για το AggelioPolis.gr]

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις