Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

GOZONE: H IoT Startup που θέλει να φτιάξει τη μεγαλύτερη ψηφιακή κοινότητα για Surfers

Με ένα φιλόδοξο σχέδιο και με ένα συνδυασμό IoT λύσης, Κοινωνικής Δικτύωσης, Ανάλυσης Δεδομένων (Analytics) και στρατηγικής, η GOZONE επιχειρεί να φτιάξει τη μεγαλύτερη κοινότητα Surfers παγκοσμίως.

GOZONE_702x336
Τα περισσότερα μέλη της νεοφυούς ομάδας, της GOZONE, πέραν των απαραίτητων δεξιοτήτων για την υλοποίηση του έργου  είναι και Surfers – Ιστιοπλόοι και από ότι φαίνεται έχουν διαπιστώσει τα προβλήματα και τις προκλήσεις και  πιάσει το σφυγμό των οπαδών του αθλήματος.

Ξεκινώντας με την επίλυση του προβλήματος της αποτελεσματικότερης εκμάθησης windsurf, kitesurf και μικρών ιστιοπλοϊκών σκαφών, η GOZONE με τον συνδυασμό on-board sensor device και έξυπνου smartwatch, ειδικοί αλγόριθμοι βοηθούν τους αρχάριους του ευρύτερου ιστιοπλοϊκού αθλήματος να ευθυγραμμίζουν σε πραγματικό χρόνο το σκάφος τους, τις σχολές να βελτιώσουν την απόδοσή των μαθητών τους μέσω analytics και όλους μαζί,  συλλέγοντας πολύτιμα δεδομένα να μοιραστούν τις εμπειρίες τους στη κοινότητα των οπαδών του αθλήματος.

Η ομάδα της GOZONE, έχοντας προχωρήσει με κατάθεση PCT πατέντας για το Wind Clock Technology και υποστηριζόμενη από τον Angel Investor, Βασίλη Νικολόπουλο CEO της INTELEN και την ομάδα του INNOVATION FARM, βρίσκεται προ της υλοποίησης καμπάνιας CrowdFunding στο επόμενο χρονικό διάστημα με την οποία επιχειρεί να υλοποιήσει μέρος του επιχειρηματικού της σχεδίου.

Η ομάδα της GOZONE, που διήνυσε και διανύει ένα απαιτητικό ταξίδι στα “νερά” της νεοφυούς επιχειρηματικότητας, φιλοδοξεί να αυξήσει τα έσοδα των σχολών WindKitesurfing και Ιστιοπλοΐας καθώς και να να προσφέρει ένα απαραίτητο εργαλείο στους απόφοιτους των σχολών αυτών.

Σύμφωνα με τον Σίμο Ναλμπάντογλου, CEO της GOZONE με 24 έτη εμπειρίας ως sailing windsurf coach, “το προϊόν σε κάνει αποτελεσματικότερο προπονητή”. “Το πλάνο της εταιρείας δεν περιορίζεται στο Minimum Viable Product (MVP) της συσκευής, αλλά στοχεύει στο να εξελιχθεί σε έναν ενιαίο, αμφίδρομο, στον ψηφιακό χώρο, έκφρασης μιας πολύ μεγάλης και παθιασμένης με τα θαλάσσια σπορ κοινότητας, η οποία θα συνδέεται και θα μοιράζεται εμπειρίες και δεδομένα σε πραγματικό χρόνο”, αναφέρει ακόμη ο Σίμος Ναλμπάντογλου.

Περισσότερα για την GOZONE και την προσπάθειά της εν’ όψη της καμπάνιας CrowdFunding, μπορεί κανείς να αναζητήσει στη σελίδα στο Facebook καθώς και στα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα, ενώ όσοι ενδιαφέρονται να υποστηρίξουν τη συνολική διαδικασία μπορούν να επικοινωνήσουν με τους coFounders.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις