Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Humane: μια κοινωνική Startup με στόχο την ενδυνάμωση των ασθενών με κυστική ίνωση

Την Humane την γνωρίσαμε στο The Squeeze του Orange Grove και στον τέταρτο κύκλο του Egg και μπορούμε να πούμε ότι ξεχώρισε με την ιδέα του  Δημήτρη Κοντοπίδη, ακτιβιστή για τα δικαιώματα των ατόμων με χρόνιες παθήσεις και προέδρου του συλλόγου ατόμων με κυστική ίνωση, μια σοβαρή κληρονομική ασθένεια απειλητική για τη ζωή των πασχόντων.

Η Humane είναι μια κοινωνική επιχείρηση, μια κατηγορία επιχειρηματικότητας που όπως έχουμε αναφέρει πολλές φορές δείχνει να κερδίζει το ενδιαφέρον ενός μεγάλου μέρους του οικοσυστήματος, και έχει στόχο την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση όλων μας για τον κόσμο των χρόνιων και σπάνιων παθήσεων μέσω του σχεδιασμού σχετικών προϊόντων και υπηρεσιών.
Παράλληλα δημιουργεί κατάλληλους χώρους για τους ασθενείς και στηρίζει εξειδικευμένες παροχές υγείας ενώ ασχολείται και με την εκπαίδευση και ενημέρωση των επιστημόνων υγείας και πρόνοιας αλλά και των ίδιων των ατόμων με σοβαρές παθήσεις.
Τέλος, άλλος ένας στόχος της Humane είναι η παραγωγική ένταξη των ευάλωτων αυτών ομάδων στον εργασιακό τομέα με στόχο την ενδυνάμωση τους.

Στις 17 Σεπτεμβρίου η Humane διοργάνωσε στο Ζάππειο Μέγαρο ένα πρωτότυπο διαδραστικό event. Μέσα από τον διαμοιρασμό περισσοτέρων από 1.200 φυλλαδίων σε περαστικούς, πραγματοποιήθηκε ενημέρωση για τη νόσο και τον προγεννητικό έλεγχο, αλλά και για τον στόχο της αύξησης του προσδόκιμου και της ποιότητας ζωής των ασθενών, μέσω της άσκησης.
Γνωστοποιώντας τα οφέλη της άσκησης (Stay Fit), τηρώντας τις απαραίτητες προϋποθέσεις προστασίας κατά της διασταύρωσης μολύνσεων μεταξύ των ασθενών (Be Safe), που φυσικά δεν μπορεί να περιορίσουν την ευχαρίστηση μέσα από διαφορετικά αθλήματα (Have Fun). Οι παραπάνω πυλώνες αποτέλεσαν και την έμπνευση του παιχνιδιού που έλαβε χώρα καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

bubblesΚαθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, περαστικοί, παιδιά και γονείς υποστήριξαν τη δράση, συμμετέχοντας σε 20λεπτα παιχνίδια ποδοσφαίρου, μέσα στις ιδιαίτερες Breath Bubbles και με την καθοδήγηση των εθελοντών Human-istas. Τα Breath Bubbles παρείχαν την απαραίτητη απόσταση ασφαλείας που χρειάζονται μεταξύ τους οι ασθενείς με Κυστική Ίνωση, αποδεικνύοντας ότι δεν αποτελεί περιοριστικό παράγοντα για ένα ευχάριστο παιχνίδι άσκησης που για αυτούς είναι και βασικός πυλώνας θεραπείας. Ο τελευταίος αγώνας ήταν και ο τελικός, μεταξύ γονέων και ασθενών με Κυστική Ίνωση, όπου επικράτησαν μέσα από έναν αμφιλεγόμενο αγώνα οι ασθενείς, μετά τη διαδικασία των penalty.

Τελετή βράβευσης – 8 χρόνια περισσότερης ζωής

Τη νικήτρια ομάδα των ασθενών επιβράβευσε ο ολυμπιονίκης Σπύρος Γιαννιώτης, δίνοντας 8 ετήσιες συνδρομές στα γυμναστήρια Planet, ενώ πραγματοποιήθηκε και κλήρωση για 8 ποδήλατα των Bike Stores, από λαχνούς που μοιράζονταν όλη την ημέρα από υποστηρικτές της εκδήλωσης.
Ο Σπύρος Γιαννιώτης εξήγησε τη σημαντικότητα της επιμονής, της άσκησης, της ενημέρωσης για τη νόσο και τον προγεννητικό έλεγχο, καθώς και την άμεση και θερμή αποδοχή της πρόσκλησης στον αγώνα από αυτά τα παιδιά.

breath stage bicysΣτη συνέχεια, ο Δημήτρης Κοντοπίδης εξήγησε τον συμβολισμό των 8 ποδηλάτων και των 8 ετήσιων συνδρομών, καθώς ο στόχος είναι η αύξηση του προσδόκιμου ζωής των ασθενών με Κυστική Ίνωση κατά 8 χρόνια.
Ο συμβολισμός αυτός εμπνεύστηκε από μια μελέτη του 1992, κατά την οποία, το 82% των ασθενών με τη νόσο που είχαν εντάξει την άσκηση στην καθημερινότητα τους, αύξησαν την αερόβια ικανότητα τους και επιβίωσαν μετά από 8 χρόνια, σε αντίθεση με ασθενείς με χαμηλή αερόβια ικανότητα, που κινήθηκαν στο 30% του δείκτη επιβίωσης.

ballons
Η εκδήλωση τελείωσε με τη συγκινητική, καθιερωμένη απελευθέρωση των μπλε μπαλονιών, συμβολικά, με τα ονόματα των ασθενών που χάνονται κάθε χρόνο, και την απόφαση να φτάσει η ημέρα της εκδήλωσης που δε θα χρειαστεί ν’ αφεθεί κανένα πια μπαλόνι.

Breath Unlimited – Empowering Life

Καθ’ όλη την διάρκεια του event, στον χώρο λειτουργούσε το “Empowering life Booth” πώλησης της σειράς “Breath Unlimited”,  προϊόντων “Reaction – Empowering Life” apparel & accessories, που είναι αφιερωμένα στην ενδυνάμωση των ασθενών με Κυστική Ίνωση.
Με την αγορά κάθε “Reaction” στηρίζονται 3 κοινωνικές αξίες: ενημέρωση για τη νόσο (think), υποστήριξη παροχών υγείας των ασθενών με Κυστική Ίνωση (care) και εργασιακή απασχόληση ενός ατόμου με αναπηρία (empower). Μάλιστα, η πλήρης ανάπτυξη της συγκεκριμένης σειράς αναμένεται τον Νοέμβριο, κατά τη διάρκεια της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας για την Κυστική Ίνωση.

breath booth

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις