StartUpper

Η HotelBrain επεκτείνεται στην Βαλκανική – Ενδυνάμωση παρουσίας και στην Ανατ. Μεσόγειο!

Σταδιακή επέκταση σε χώρες της Βαλκανικής με πρώτους… σταθμούς την Κροατία και τη Σερβία, μεγαλύτερη διείσδυση σε ακόμη περισσότερες τουριστικές αγορές της ευρύτερης Ανατολικής Μεσογείου με έμφαση σε χώρες, όπως λ.χ. το Λίβανο, την ταυτόχρονη αύξηση των οικονομικών μεγεθών αλλά και του βαθμού ικανοποίησης των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων, καθώς επίσης η παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών οι οποίες διαρκώς αναπτύσσονται και εμπλουτίζονται αποτελούν τα κύρια ζητούμενα για την HotelBrain το αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα.

!!!3_hotel_management

Η HotelBrain, μια ανεξάρτητη εταιρεία που εξειδικεύεται στο management και την ανάπτυξη ξενοδοχειακών μονάδων, αλλά και στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών,  διαχειρίζεται συνολικά παραπάνω από 120 ξενοδοχεία αυτή τη στιγμή σε περισσότερους από 35 προορισμούς στην Ελλάδα, τον Λίβανο, την Κύπρο και την Τουρκία.

“Συγκεκριμένα, η εταιρεία αναλαμβάνει όλες τις φάσεις της ανάπτυξης ενός ξενοδοχείου σε στενή συνεργασία με την ιδιοκτήτρια εταιρεία ή τους επενδυτές, διαχειρίζεται ξενοδοχεία υπό το καθεστώς συμβολαίων διαχείρισης και δημιουργεί αναγνωρίσιμα brands με υψηλό περιθώριο μικτού λειτουργικού κέρδους, αυξάνοντας παράλληλα την εμπορική τους αξία. Την ίδια στιγμή, η HotelBrain προσφέρει εξειδικευμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες έχοντας ως στόχο να βοηθήσει τους ξενοδόχους να επιτύχουν τα προσδοκώμενα λειτουργικά, ποιοτικά και οικονομικά αποτελέσματα. Ένα από τα στοιχεία που μας έχουν επιτρέψει να δραστηριοποιούμαστε με επιτυχία στον τομέα μας είναι και το γεγονός πως αντιμετωπίζουμε κάθε ξενοδοχείο ξεχωριστά. Δεν είμαστε θιασώτες της άποψης πως ‘One size fits all’, όπως ισχυρίζονται στις ΗΠΑ. Αντιθέτως, διατηρούμε τις ρίζες τους και φροντίζουμε ώστε η αισθητική τους να είναι προσαρμοσμένη στο σήμερα”, επισημαίνει ο Πάνος Παλαιολόγος, Πρόεδρος και Ιδρυτής της HotelBrain.

hotelBrain_logo_702x336

Η εταιρεία δεν αποτελεί δημιούργημα των τελευταίων ετών, αλλά μετρά ήδη 15 χρόνια παρουσίας, ενώ τα κύρια στελέχη της προέρχονται από τον τομέα του τουρισμού, όπου και κατείχαν διευθυντικές θέσεις σε ξενοδοχειακά συγκροτήματα. Αυτή τη στιγμή, από τα 120 ξενοδοχεία που διαχειρίζεται η εταιρεία, το 95% εξ’ αυτών βρίσκονται στην Ελλάδα. Κάτι, το οποίο η διοίκηση της HotelBrain θέλει να μεταβάλλει σταδιακά. “Θεωρούμε πως βρισκόμαστε στο κατάλληλο timing προκειμένου να στηρίξουμε μια ακόμη πιο δυναμική πορεία, στην οποία καίριο ρόλο θα παίζει η προσθήκη νέων τουριστικών προορισμών εκτός της χώρας μας σε επίπεδο εξυπηρέτησης. Υπό αυτό το πλαίσιο, βρισκόμαστε ένα βήμα από την ανάληψη της διαχείρισης ξενοδοχειακών μονάδων στη Σερβία και την Κροατία, ενώ παράλληλα θα δώσουμε βαρύτητα και στην παρουσία μας στο Λίβανο. Αποσκοπούμε να αποτελέσουμε regional παίκτες της Ανατολικής Μεσογείου, καθώς θεωρούμε πως η νοοτροπία μας ταιριάζει με αυτή των επαγγελματιών από τις χώρες που την απαρτίζουν”.

Ο κ. Παλαιολόγος δίνει ξεχωριστή έμφαση στο γεγονός ότι ένα ξενοδοχείο οφείλει να προσφέρει εμπειρίες, οι οποίες και σταθμίζονται κάτι παραπάνω από θετικά στους πελάτες τους. “Ξέρετε, όταν κάποιος ακούει τον όρο εμπειρίες, ο νους του… τρέχει σε κάτι το εντυπωσιακό. Κι όμως, οι μικρές λεπτομέρειες, που πολλές φορές δεν είναι καν ορατές, αποτελούν το διαφοροποιητικό παράγοντα και είναι ικανές από μόνες τους να κρίνουν ως εξαιρετικό το τελικό αποτέλεσμα και την συνολικά παρεχόμενη υπηρεσία”.

Μεγέθη σε ανοδική τροχιά!

Αναφορικά με τα οικονομικά μεγέθη, το 2014 ο συνολικός καθαρός συστημικός τζίρος των συνεργαζόμενων με την της HotelBrain ξενοδοχείων, διαμορφώθηκαν στα επίπεδα των 51,4 εκατ. ευρώ, έναντι 42,8 εκατ. ευρώ το 2013. Οι εκτιμήσεις για το 2015 είναι κάτι παραπάνω από αισιόδοξες και με βάση τα έως τώρα δεδομένα, δεν φαίνεται να επηρεάζονται σημαντικά από την αναστάτωση που προκλήθηκε εξαιτίας της επιβολής των capital controls και της εν γένει αναστάτωσης περί τα τραπεζικό σύστημα. Σε επίπεδο πληρότητας των δωματίων, ο μέσος όρος των συνεργαζόμενων με την εταιρεία ξενοδοχείων για το αμέσως προηγούμενο έτος ανήλθε σε 72,90% εν συγκρίσει με 68,5% το 2013.

Για φέτος, τα αποτελέσματα για τη συγκεκριμένη πτυχή αναμένεται να είναι σημαντικά βελτιωμένα, αντικατοπτρίζοντας τη συνολικά θετική εικόνα και των μεγεθών που κατέγραψε ο τουρισμός στη χώρα μας. Όσο για την καθαρή μέση τιμή δωματίου για το 2014, έφτασε στα 181,36 ευρώ, έναντι των 164,58 ευρώ της προηγούμενης χρονιάς.

Υπενθυμίζεται πως πριν από μερικούς μήνες, η HotelBrain κατάφερε να λάβει μια ιδιαίτερα σημαντική επένδυση της τάξεως των 3 εκατ. ευρώ εκ μέρους του Ευρωπαϊκού επενδυτικού fund, SouthBridge Europe, της οποίας κύριος επενδυτής είναι το Ευρωπαϊκό Ταμείο Επενδύσεων (European Investment Fund – EIF). Με τα εν λόγω κεφάλαια, η εταιρεία χρηματοδότησε το επενδυτικό της πλάνο.

Κομβικός ο ρόλος του HotelBrain Braining Centre!

hotel-brain-header-imageΗ HotelBrain έχει δημιουργήσει το HotelBrain Braining Centre, ένα πρότυπο Κέντρο Πρακτικής, Πραγματικής και Βιωματικής Εκπαίδευσης (Braining), το οποίο στοχεύει στην αποτελεσματική όσο και ποιοτική προετοιμασία της μελλοντικής βασικής ομάδας management της εταιρείας. Είναι το αποτέλεσμα της στρατηγικής σύμπραξης της HotelBrain και του Maestro Group, ενώ απευθύνεται σε απόφοιτους ανωτέρων ή ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, σε στελέχη της τουριστικής και ξενοδοχειακής βιομηχανίας,  καθώς επίσης και σε ιδιοκτήτες ή γενικούς διευθυντές ξενοδοχείων.

Σύμφωνα με τον κ. Παλαιολόγο: “Το HotelBrain Braining Centre έχει μια τριπλή αποστολή. Κατ’ αρχήν, να δημιουργήσει τη νέα γενιά επαγγελματιών ξενοδοχείου, η οποία εκπαιδευμένη με τις αρχές, τις αξίες, τις ποιοτικές και τις λειτουργικές προδιαγραφές που εφαρμόζει η ίδια η HotelBrain στα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία της. Αυτοί, αναμένεται να αποτελέσουν τους ‘πυλώνες’ της αυριανής ομάδας που θα στελεχώσει τόσο τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία, όσο και το τμήμα Ηotel Management της εταιρείας. Δευτερευόντος, φιλοδοξούμε να βελτιώσει και τελειοποιήσει το γνωστικό και επαγγελματικό επίπεδο του υφιστάμενου προσωπικού των συνεργαζόμενων με τη HotelBrain ξενοδοχείων, καθώς επίσης και άλλων επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στον εν γένει χώρο της φιλοξενίας. Τέλος, επιδιώκεται να μεταλαμπαδεύσει το μοντέλο λειτουργίας που η HotelBrain εφαρμόζει στα ξενοδοχεία, και το οποίο έχει διαμορφωθεί με τα υψηλότερα παγκοσμίως ποιοτικά και λειτουργικά standards, σε συνδυασμό με την εξεζητημένη τεχνογνωσία των συνεργατών της“.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Τα σχόλια είναι κλειστά, αλλά Trackbacks και Pingbacks είναι ανοιχτά.