Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

To Pockee εμπλουτίζεται με προϊόντα των SC Johnson, Optima και Κρι Κρι

Τρεις νέες εταιρίες εμπιστεύονται το Pockee έτσι ώστε να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες των προσφορών mobile άλλα και  να “συνδεθούν“, να επιβραβεύσουν αλλά και να γνωρίσουν καλύτερα τους καταναλωτές τους.

Με ένα δίκτυο περισσοτέρων από 1.800 καταστημάτων, μεταξύ των οποίων και οι μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ (Σκλαβενίτης, Μασούτης, Γαλαξίας, MyMarket και Βερόπουλος), το Pockee δίνει τη δυνατότητα στα συγκεκριμένα brands να προσεγγίσουν τους καταναλωτές τους με καινοτόμες καμπάνιες προώθησης, μέσω του πλέον δυναμικού μέσου επικοινωνίας – του smartphone.

Pockee2Οι προσφορές των εταιριών Optima (Ηπειρος & Kerrygold) και SC Johnson (Duck, Raid, Glade, Mr Muscle και άλλα) είναι ήδη διαθέσιμες από τον Απρίλιο για τους χρήστες του Pockee, ενώ οι αντίστοιχες της ΚΡΙ ΚΡΙ θα είναι διαθέσιμες μέσα στο Μάιο. Με τις συγκεκριμένες προσθήκες οι κατηγορίες σούπερ μάρκετ που καλύπτει το Pockee, αλλά και η ποικιλία μέσα σε αυτές, διευρύνονται ακόμη περισσότερο ώστε πλέον να καλύπτουν την πλειοψηφία των προϊόντων που ψωνίζει καθημερινά κάποιο νοικοκυριό στο σούπερ μάρκετ.

Περισσότεροι από 160.000 καταναλωτές έχουν εμπιστευτεί μέχρι στιγμής την εφαρμογή Pockee, ώστε να χρησιμοποιήσουν τις αποκλειστικές προσφορές σούπερ μάρκετ που τους προσφέρει.
Πλέον η υπηρεσία είναι διαθέσιμη και από το web στο pockee.com, χωρίς να χρειάζεται χρήση smartphone, ενώ έχει εμπλουτιστεί με σημαντικές επιπλέον λειτουργίες, όπως η δημιουργία λίστας αγορών με δυνατότητα άμεσου υπολογισμού του χρηματικού οφέλους, κοινής χρήσης με κοντινά πρόσωπα και πολλά άλλα χαρακτηριστικά.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις