Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Μια Startup στην «καρδιά» της Coca Cola!

Εδώ και περίπου δύο χρόνια μια ομάδα 25 ανθρώπων, βρίσκεται διασκορπισμένη σε συνολικά 23 χώρες, έχοντας στον τομέα ευθύνης της το «σκανάρισμα» του διαδικτύου και ειδικότερα τα social media προκειμένου να εντοπίζουν ότι γράφεται και ότι «ποστάρεται» για την Coca Cola!

Το ενδιαφέρον είναι ότι η «φωλιά» της ομάδας αυτής, έχει «στηθεί» στα κεντρικά γραφεία της Coca Cola, στην Αθήνα, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η πλειοψηφία των 25 ατόμων που απαρτίζουν τη συγκεκριμένη ομάδα ανήκει στην κατηγορία Millennials. Η ομάδα της Αθήνας έχει συνολικά 8 άτομα δύο εκ των οποίων έχουν έρθει στην Ελλάδα από την Ιταλία και τη Ρουμανία.

Στην Αθήνα λοιπόν και με επικεφαλής την Ντένη Καζάση, έχει «στηθεί» ένα από τα 29 Consumer Interaction Center της Coca Cola, παγκοσμίως, το οποίο έχει υπό τη «σκέπη» του 23 χώρες της Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης οι οποίες θα αυξηθούν σε 26 χώρες στις αρχές του ερχόμενου Αυγούστου.

Ντένη Καζάση _
Η Ντένη Καζάση.

Η ομάδα αυτή λοιπόν, όπως ανέφερε σχετικά ο Νίκος Κουμέττης, πρόεδρος της Coca Cola για την Κεντρική και Νότια Ευρώπη, «λειτουργεί σαν μια Startup εταιρεία» η οποία ωστόσο λειτουργεί, όπως επεσήμανε σχετικά, αρμονικά με τα υπόλοιπα «γρανάζια» της εταιρείας παρουσιάζοντας, έως σήμερα, εξαιρετικά αποτελέσματα. Ο κ. Κουμέττης ανέφερε ακόμη πως «η επιλογή της Ελλάδας ανάμεσα σε 23 χώρες ως κέντρο του CIC, αναδεικνύει τόσο την πίστη της Coca Cola στις προοπτικές της Ελλάδας, όσο και την εμπιστοσύνη της στα ταλέντα και τις δυνατότητες των νέων της χώρας μας»

Τα αποτελέσματα!

Στους τελευταίους 10 περίπου μήνες το CIC, με έδρα την Αθήνα, έχει διαχειριστεί σχεδόν 250.οοο μηνύματα, και αναφορές στα social media, από τα οποία το 16% – περίπου – αφορά την Ελλάδα. Στην κορυφή ωστόσο της «κίνησης», στα κανάλια των social media που έχει παρουσία το κορυφαίο brand είναι η Πολωνία, η Ιταλία και η Ρουμάνια, γεγονός που συνδέεται με τον πληθυσμό των χωρών αυτών.

Όπως ανέφεραν τα στελέχη του CIC, της Αθήνας, ο σύγχρονος καταναλωτής είναι online και ενημερώνεται, αναζητά πληροφορίες και θέτει ερωτήσεις για όσα θέματα τον απασχολούν. Ένας άμεσος τρόπος λοιπόν είναι να απευθυνθεί στην «πηγή», δηλαδή την ίδια την εταιρεία.

Η Coca Cola στη νέα εποχή

Η Coca Cola, σε μια προσπάθεια να απαντήσει σε αυτή την τάση, δημιούργησε την ομάδα του CIC για να αλληλεπιδρά με τους καταναλωτές μέσω των social media, να τους ακούει και να συνομιλεί μαζί τους. Θα μπορούσαμε να πούμε πως στόχος του CIC είναι η ενδυνάμωση της σχέσης ανάμεσα στον κάθε καταναλωτή με το brand, αλλά και του κάθε πολίτη με την εταιρεία, μέσα από συζητήσεις και εμπειρίες, που θα τροφοδοτούνται από νέα δεδομένα.

Στο πλαίσιο αυτό η αξία του real time περιεχομένου είναι ουσιαστική και «χτίζει» μια αμφίδρομη σχέση εμπιστοσύνης, ιδιαιτέρως όταν αυτό αφορά σε ερωτήσεις καταναλωτών. Αναγνωρίζοντας τη σημασία της άμεσης και υπεύθυνης ενημέρωσης, η ομάδα προσπαθεί να απαντά στους καταναλωτές το συντομότερο δυνατόν, το οποίο είναι λιγότερο από 4 ώρες για το 70% των περιπτώσεων.

Ταυτόχρονα, η ομάδα του CIC στην Αθήνα, συνδέεται virtually με τις τοπικές ομάδες και παρακολουθεί θέματα που ενδιαφέρουν τους καταναλωτές διεθνώς και διαμορφώνει τη στρατηγική της εταιρείας για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αξιοποιώντας καλές πρακτικές, καινοτόμες ιδέες και πλατφόρμες από όλο τον κόσμο, αναπτύσσοντας περιεχόμενο που δημιουργεί ενδιαφέρον και συζήτηση.

Για το λόγο αυτό η ομάδα του CIC προσπαθεί πάντα να προσαρμόζει όλες τις νέες τάσεις στα social media στις εκάστοτε προγραμματισμένες ή μη ενέργειες της εταιρείας (π.χ. το Facebook live streaming στο Coca Cola Cup).

Η Coca Cola στα social media!

Το Facebook στην Ελλάδα, όπως και στις περισσότερες αγορές της Ευρώπης, αποτελεί για την Coca Cola το βασικό κανάλι επικοινωνίας. Ωστόσο, άλλα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram και το Snapchat αναπτύσσονται με ταχείς ρυθμούς και αποκτούν γρήγορα δυναμική.

Στο πλαίσιο αυτό αναφέρθηκε πως η Coca Cola έχει στη διάθεσή της όλα τα μέσα διαδραστικής επικοινωνίας με το πιο νεανικό κοινό των social media και αρκετό χώρο για πειραματισμό σε μια πλατφόρμα που διαρκώς εξελίσσεται.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις