Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Νέα εποχή, νέα «ταυτότητα» για τη Warply

Το νέο λογότυπο της Warply αποτυπώνει πλήρως το όραμα της εταιρείας, εκφράζοντας τις βασικές αξίες της για διαρκή επένδυση στην καινοτομία, στην διαφάνεια και την προσήλωση στην εξωστρέφεια.

Το νέο λογότυπο και το ανανεωμένο portal της Warply σηματοδοτεί την αλλαγή της συνολικής εταιρικής ταυτότητας της εταιρείας που δραστηριοποιείται, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, παρέχοντας μέσω της πλατφόρμας «Warply Engage 2.0» υπηρεσίες διαφήμισης, CRM και πληρωμών σε συσκευές κινητών.

Η ανανεωμένη επικοινωνιακή ταυτότητα της Warply στόχο έχει να προβάλλει τις στρατηγικές αλλαγές που έχουν γίνει στην εταιρεία τους τελευταίους μήνες, τόσο σε επίπεδο διεθνούς ανάπτυξης όσο και σε επίπεδο στρατηγικής, καθώς η εταιρεία έχει πλέον το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου της από το εξωτερικό.

Σημειώνεται, τέλος, ότι στη Warply ανήκει και το «Warply Ad Network», ένα premium διαφημιστικό δίκτυο στην Ελλάδα σε Mobile Ads, που περιλαμβάνει την πλειοψηφία των δημοσιογραφικών οργανισμών στην Ελλάδα και την Κύπρο, με πάνω από 80 mobile apps και mobile sites.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις