Η Coca-cola και το ThinkYoung στηρίζουν τους νέους επιχειρηματίες

Πραγματοποιήθηκε χθες στο The Cube η κεντρική εκδήλωση της Σχολής Επιχειρηματικότητας μια προσπάθεια της Coca-Cola, μέσω του The Coca-Cola Foundation, και του Think Young να υποστηρίξουν την νέα επιχειρηματικότητα.

Η εκδήλωση πραγματοποιείται για δεύτερη χρονιά στην Ελλάδα, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη φέτος, και σε κάθε εκπαιδευτική εβδομάδα περίπου 100 υποψήφιοι και νυν επιχειρηματίες μεταξύ 18 και 35 ετών θα εργαστούν ομαδικά για να αποτυπώσουν την ιδέα τους σε ένα Business Plan με την βοήθεια ειδικών και μεντόρων.

Ο Vikas Chawla, Managing Director της Coca-Cola Νοτιοανατολικής Ευρώπης, και ο Luca Selva απο το ThinkYoung καλωσόρισαν τους συμμετέχοντες και τους προέτρεψαν να υλοποιήσουν τις ιδέες και τα σχέδια τους.

Η Σχολή Επιχειρηματικότητας για 2η χρονιά στην Ελλάδα

Ο Αλέξης Κομσέλης από το Venture Garden πραγματοποίησε ένα Workshop σχετικά με τη δημιουργία του λεγόμενου Business Model Canvas έτσι ώστε να μπουν οι σωστές βάσεις της επιχειρηματικής ιδέας από τις ομάδες.

Η Μαγκυ Κοντού, 24 ετών, Co-Founder και COO της SimpleApps.gr, ανέφερε στην ομιλία της ότι δεν θα πρέπει να φοβόμαστε την αποτυχία μιας προσπάθειας, όλοι κάνουν λάθος επιλογές, τις αποδέχεσαι, μαθαίνεις και συνεχίζεις. Η μικρή ηλικία παλαιότερα ήταν εμπόδιο στις επιχειρηματικές προσπάθειες, πλέον όλοι μπορούν να αποδείξουν ότι μπορούν κάνουν μια επιχειρηματική ιδέα πετυχημένη πράξη.

Η Γιούλη Δοξανάκη, Σύμβουλος αγροτικών επιχειρήσεων και συνιδρύτρια στο xorafaki.gr, συμβούλεψε τους νέους επιχειρηματίες να ασχοληθούν με αυτό που τους ενθουσιάζει και τους παθιάζει γιατί έτσι θα είναι ποιο εύκολο να “πουλήσουν” την ιδέα τους.

Vikas-CocaCola-2

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις