Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Public: Η υπηρεσία Mobile Payments αλλάζει το φυσικό κατάστημα όπως το ξέραμε έως σήμερα!

Η συνήθης διαδικασία για έναν πελάτη ενός καταστήματος είναι να περνάει πρώτα από το χώρο έκθεσης των προϊόντων που τον ενδιαφέρουν, και μετά να κατευθύνεται προς το ταμείο για την πληρωμή και παραλαβή του προϊόντος που έχει επιλέξει.

Ωστόσο, στα μεγάλα καταστήματα αυτό, λόγω της πολυκοσμίας, μπορεί να αποδειχτεί χρονοβόρο, ιδιαίτερα στα ταμεία όπου οι ουρές συχνά είναι μεγάλες, κυρίως σε περιόδους αιχμής.

Τα Public αποτελούν μια αλυσίδα καταστημάτων που συγκεντρώνουν καθημερινά πολλούς πελάτες, τόσο λόγω του πλήθους των προϊόντων που διαθέτουν, όσο και λόγω των ιδιαίτερα ανταγωνιστικών τιμών τους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να υπάρχουν πολλές φορές ουρές στα ταμεία με πελάτες που περιμένουν να πληρώσουν ένα προϊόν, ή μία υπηρεσία.

Για να αντιμετωπίσουν το παραπάνω πρόβλημα, τα Public σκέφτηκαν καινοτομικά και αποφάσισαν να αξιοποιήσουν την τεχνολογία για να επιλύσουν το θέμα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, τόσο για τους πελάτες, όσο και για τα ίδια τα καταστήματα. Έτσι, “μετέτρεψαν” σε “ταμείο” σχεδόν οποιοδήποτε σημείο εντός των, με τη βοήθεια της νέας υπηρεσίας Mobile Payments, χάρη στην οποία ο πελάτης μπορεί να κάνει ότι θα έκανε στο ταμείο, αλλά από το σημείο που βρίσκει το προϊόν που τον ενδιαφέρει. Σήμερα η νέα αυτή υπηρεσία παρέχεται σε 7 καταστήματα της Αττικής (Τhe Mall Athens, Golden Hall, Koλωνάκι, Σύνταγμα, Γλυφάδα, Πειραιάς και Άγιος Δημήτριος) και σύντομα σε περισσότερα σε όλη την Ελλάδα.

Η πρωτοποριακή αυτή δυνατότητα που εισάγουν τα Public, παρέχεται μέσα από την πλατφόρμα Mobile Sales Assistant που χρησιμοποιούν οι πωλητές των καταστημάτων Public εδώ και δύο χρόνια και έχει δημιουργηθεί από την εσωτερική ομάδα της εταιρείας. Αυτή η πλατφόρμα αναβαθμίστηκε, έτσι ώστε ο καταναλωτής να μπορεί να ολοκληρώσει την αγορά του από οποιοδήποτε σημείο του καταστήματος βρίσκεται, με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας και με τη βοήθεια κάποιου από τους υπαλλήλους του καταστήματος.

Θα μπορούσε κάποιος να αναφέρει πως η συγκεκριμένη ομάδα, που ανέπτυξε την πλατφόρμα αυτή, αποτελεί τρόπο τινά μια “εσωτερική” Startup στον οργανισμό που λέγεται Public και που σταθερά αναδεικνύει τον βαθιά καινοτομικό του DNA. Στο πλαίσιο αυτό εξάλλου κινούνται οι δηλώσεις του Χρήστου Καλογεράκη, διευθύνοντος συμβούλου της αλυσίδας καταστημάτων Public, που ανέφερε σχετικά: “Η ομάδα των Public, για άλλη μια φορά πρώτη, χάρη στην εξειδίκευση, την εμπειρία και την mobile first φιλοσοφία της, πρωτοπορεί με μια καινοτόμα υπηρεσία όπως το Mobile Payments, ακολουθώντας τα πρότυπα των apple stores στο εξωτερικό, με στόχο την εξυπηρέτηση και διευκόλυνση των επισκεπτών μας.

public mobile payment_702x336

Σημειώνεται, τέλος, πως η συγκεκριμένη υπηρεσία “προχωρά” ακόμα περισσότερο, καθώς επιτρέπει όχι μόνο την έκδοση κάρτας αλλαγής για το προϊόν που θέλει να αγοράσει ο πελάτης, αλλά και αλλά και την αποδοχή της Public loyalty card, ώστε ο πελάτης να μη χρειαστεί να περάσει από τα ταμεία του καταστήματος ούτε για την καταχώρηση των σχετικών πόντων του.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις