Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Μεγάλη αποδοχή των e-branch της Τράπεζας Πειραιώς από το κοινό, ανοίγουν δυο νέα

Μετά από επτά μήνες λειτουργίας των αυτοματοποιημένων κέντρων συναλλαγών, e-branch, της Τράπεζας Πειραιώς η προσπάθεια κρίνεται πετυχημένη σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία.

H Τράπεζα Πειραιώς άνοιξε τα e-branch στα τέλη του περασμένου έτους στο Χαλάνδρι, τους Αμπελόκηπους και στο εκπτωτικό χωριό McArthurGlen, προσφέροντας διευρυμένο ωράριο και μια σειρά άλλων υπηρεσιών όπως η έκδοση και παραλαβή καρτών, καταθέσεις κ.α.

Περισσότεροι από 37.000 πελάτες τον μήνα πραγματοποιούν πάνω από 32.000 συναλλαγές στα e-branch, με τα νέα καταστήματα να επεξεργάζονται το 84% του όγκου των συναλλαγών που πραγματοποιούνται σε κοντινά παραδοσιακά καταστήματα

Αυτή η μετατόπιση στην αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση για μικρότερες συναλλαγές έχει ελευθερώσει το, πολύτιμο πλέον, προσωπικό της τράπεζας το οποίο μπορεί να επικεντρωθεί σε προϊόντα υψηλότερης αξίας για την τράπεζα όπως τα προσωπικά και στεγαστικά δάνεια.

Τα e-branch είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στους ηλικιωμένους πελάτες – το ένα τρίτο των χρηστών είναι άνω των 60 ετών – ενεργώντας ως ένα ενδιάμεσο στάδιο ως προς το online banking.   

Άλλα δυο e-branch αναμένεται να λειτουργήσουν στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα ενώ αναμένεται να εμπλουτιστούν και οι προσφερόμενες υπηρεσίες. Τέλος, τα αυτοματοποιημένα κέντρα θα βελτιώσουν τις υποδομές τους για να γίνουν πιο προσιτά στους τυφλούς και κωφούς πελάτες της τράπεζας.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις