Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Ad-Blocking: Αυξηση στα PC, μείωση στα smartphone με τους χρήστες να κάνουν υποχωρήσεις

Δόθηκε στη δημοσιότητα η έρευνα της TailWind σχετικά με τη χρήση των Ad-Blockers στην Ελλάδα. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε δεύτερη φορά σε συνεργασία με τη Focus Bari, την Oriel σε 72 ελληνικά sites.

Τα ευρήματα της έρευνας, τα οποία είναι διαθέσιμα στο site της TailWind παρέχουν δυνατότητες αισιοδοξίας στους συμμετέχοντες στην διαδικτυακή διαφήμιση στην Ελλάδα. Παρόλη τη μικρή αύξηση στη χρήση Ad-blocking στα PC (+0,3%),  το ποσοστό χρήσης τόσο συνολικά (-2,3%) όσο και στο mobile (-0,9%) και tablet (-2,2%) μειώθηκε σε σχέση με το 2016.

Ο κυριότερος λόγος που ωθεί τους καταναλωτές στη χρήση Ad-blocking, παραμένει η αποφυγή των ενοχλητικών διαφημίσεων (65,2%). Ωστόσο λόγοι όπως προστασία από malware (40,5%) και προστασία προσωπικών δεδομένων (18,5%), αναδεικνύονται σε σημαντικούς παράγοντες.

Ενδιαφέροντα ήταν επίσης τα ευρήματα σχετικά με τις διαφορές στις online δραστηριότητες των χρηστών. Οι χρήστες Ad-blocker πραγματοποιούν συχνότερα (+12%) δραστηριότητες όπως παρακολούθηση ή κατέβασμα ταινιών/σειρών καθώς και παρακολούθηση (streaming) αθλητικών αγώνων (+8%).

Ως προς τον επιθυμητό τρόπο πρόσβασης στο περιεχόμενο ενός site, αν και οι πλειοψηφία των καταναλωτών εξακολουθεί να προτιμά τις διαφημίσεις, ένα σημαντικό ποσοστό όσων χρησιμοποιούν Ad-blocker θα ήταν διατεθειμένο να πληρώνει κάποιας μορφής συνδρομή (22,2%).

Ο Παναγιώτης Γιαννακούρας, Senior Product Manager της TailWind, δήλωσε: “Με την 2η έκδοση της έρευνας για το ad blocking, επιδιώκουμε να ρίξουμε περισσότερο φως στις αιτίες που οδηγούν στη χρήση τέτοιων εφαρμογών. Συνολικά, τα αποτελέσματα της έρευνας μας επιτρέπουν να είμαστε ως ένα βαθμό αισιόδοξοι. Ωστόσο δεν πρέπει να παραγνωρίζουμε το γεγονός ότι στο desktop, το ποσοστό του ad blocking αυξήθηκε σε σχέση με το 2016. Για το λόγο αυτό, η υιοθέτηση το συντομότερο δυνατό των νέων standards του IAB και του Coalition for Better Ads, κρίνεται επιβεβλημένη.”

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις