StartUpper

Σχολή Επιχειρηματικότητας από την Coca-Cola: Στηρίζοντας τους νέους της χώρας μας

Η Σχολή Επιχειρηματικότητας που υλοποιείται παγκοσμίως από τη διεθνή ΜΚΟ Think Young, ολοκλήρωσε 2 εκπαιδευτικές εβδομάδες  το 2017 Ελλάδα, και συγκεκριμένα σε Αθήνα και Βόλο.

Έχοντας ως θέμα φέτος την κοινωνική επιχειρηματικότητα, έδωσε την ευκαιρία σε περισσότερους από 180 νέους επίδοξους επιχειρηματίες την ευκαιρία να φτάσουν ένα βήμα πιο κοντά στην υλοποίηση της επιχειρηματικής τους ιδέας.

Η Σχολή, που επισκέπτεται την Ελλάδα εδώ και 3 χρόνια με την υποστήριξη του Ιδρύματος της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation) και της Coca-Cola στην Ελλάδα, έχει οδηγήσει περισσότερους από 400 νέους μέσα από συνολικά  5 Σχολές να ανακαλύψουν πως από την σύλληψη της ιδέας δημιουργείται μια βιώσιμη επιχείρηση.

Αθήνα

Η εβδομάδα της Σχολής Επιχειρηματικότητας ξεκίνησε το 2017  στις 15 Σεπτεμβρίου στην Αθήνα, όπου πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του The New York Times Athens DemocracyForum.

Η εβδομάδα, όπως είθισται, κορυφώθηκε με τον διαγωνισμό των ιδεών που αναπτύχθηκαν κατά τη διάρκεια της Σχολής. Νικήτρια αναδείχτηκε η ομάδα Proof.It, με την καινοτόμο αξιολόγηση εργαζόμενων στο χώρο της εστίασης. Speak Up και EMployed να έλαβαν τη δεύτερη και τρίτη θέση για τη στήριξη των γυναικών που έχουν δεχτεί κακοποίηση και την διαδικασία εύρεσης εργασίας αντίστοιχα.

Την απονομή των βραβείων στους νέους επιχειρηματίες της Αθήνας έκανε ο Brian Smith, President EMEA Group της The CocaCola Company, ο οποίος παρακολούθησε τις εργασίες της τελευταίας μέρας και έδωσε τις συμβουλές του με βάση τη δική του πολυετή πείρα και επαγγελματική πορεία.

Βόλος

Επόμενη στάση της διαδρομής ήταν ο Βόλος, από τις 4 έως 8 Δεκεμβρίου. Η πόλη του Βόλου φιλοξένησε για πρώτη φορά τη σχολή επιχειρηματικότητας περίπου 80 νέοι επίδοξοι επιχειρηματίες άκουσαν, συνομίλησαν και πήραν συμβουλές από καταξιωμένους επιχειρηματίες που λειτούργησαν σαν μέντορες και τους βοήθησαν να αναπτύξουν ένα ολοκληρωμένο επιχειρηματικό πλάνο.

Οι ομάδες παρουσίασαν μπροστά στην κριτική επιτροπή τις επιχειρηματικές τους ιδέες κατά τη διάρκεια του μεγάλου τελικού που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου στον Πολυχώρο Τσαλαπάτα.

Μεγάλη νικήτρια αναδείχθηκε η ομάδα με την επιχειρηματική ιδέα Abilidies, ένα δίκτυο εύρεσης εργασίας για ΑμεΑ, ενώ τη δεύτερη και την τρίτη θέση έλαβαν οι ιδέες Genie Guide, η οποία δημιουργεί εμπειρίες augmented reality για τουρίστες, και Compunity, μια πλατφόρμα εκμετάλλευσης περίσσειας επεξεργαστικής ισχύος ηλεκτρονικών υπολογιστών, αντίστοιχα.

Τα σχέδια για το 2018

Η Σχολή Επιχειρηματικότητας συνεχίζει και το 2018 στη Πάτρα από τις 26 Φεβρουαρίου έως τις 2 Μαρτίου, αλλά και τη Θεσσαλονίκη από τις 19 έως τις 23 Μαρτίου, όπου ακόμα περισσότεροι νέοι θα έχουν τη δυνατότητα να εμπνευστούν από καταξιωμένους επιχειρηματίες, να ενισχύσουν τις επιχειρηματικές τους δεξιότητες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Σχολή Επιχειρηματικότητας είναι μέρος μόνο μια σειράς αξιοσημείωτων πρωτοβουλιών που στηρίζει η Coca-Cola στην Ελλάδα για την υποστήριξη των νέων:
– To πρόγραμμα “Counting Stars, όπου τον επόμενο χρόνο 600 γυναίκες από όλη την Ελλάδα θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν μια υπάρχουσα επιχείρηση ή να ξεκινήσουν μια νέα.
– To πρόγραμμα Regeneration, με τη στήριξη του Global Shapers Athens Hub, μιας πρωτοβουλίας του World Economic Forum, αλλά και της Coca-Cola και του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, βοηθάει τους νέους επαγγελματίες να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες τους χωρίς να χρειαστεί να φύγουν από τη Ελλάδα.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις