Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

H Samsung μπαίνει και επισήμως στην αυτοκινητοβιομηχανία!

Όχι δεν πρόκειται να δούμε το πρώτο αυτοκίνητο Samsung στους δρόμους, αλλά υπάρχει μεγάλη πιθανότητα τα επόμενα έτη να κυκλοφορήσουν αυτόνομα και αυτοματοποιημένα οχήματα τα οποία θα βασίζονται στην ολοκληρωμένη πλατφόρμα της Samsung DRVLINE.

Στο πλαίσιο της έκθεσης CES 2018 στο Λας Βέγκας η Samsung παρουσίασε μια νέα πλατφόρμα αυτόνομης και αυτοματοποιημένης οδήγησης, μπαίνοντας με αυτόν τον τρόπο στους πολυπληθείς προμηθευτές εξαρτημάτων αυτοκινήτων (ΟΕΜs) αλλά και στις υπηρεσίες Mobility as a Service (MaaS).

Τα αυτοκίνητα του αύριο δεν θα αλλάξουν μόνο πώς θα μετακινούμαστε, θα μεταμορφώσουν τους δρόμους και την κοινωνία μας. Θα φέρουν τις υπηρεσίες μεταφορών στους ανθρώπους που την χρειάζονται, θα κάνουν τους δρόμους μας ασφαλέστερους και θα φέρουν επανάσταση στις κοινότητές μας“, δήλωσε ο Young Sohn, Πρόεδρος και Διευθυντής Στρατηγικής της Samsung Electronics και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της HARMAN.
Η οικοδόμηση μιας αυτόνομης πλατφόρμας απαιτεί στενή συνεργασία σε ολόκληρη τη βιομηχανία, καθώς μία εταιρεία δεν μπορεί να επιτύχει και να εκμεταλλευτεί αυτή την τεράστια ευκαιρία. Η πρόκληση είναι απλά πάρα πολύ μεγάλη και εξαιρετικά περίπλοκη. Μέσω της πλατφόρμας DRVLINE, καλούμε τους καλύτερους από την αυτοκινητοβιομηχανία να έρθουν μαζί μας και να βοηθήσουν στη διαμόρφωση του μέλλοντος του αύριο του αυτοκινήτου σήμερα“, συνέχισε. 

Η ανακοίνωση της Samsung, στην CES, έρχεται μετά την εξαγορά της HARMAN και την δημιουργία ενός fund 300 εκατομμυρίων δολαρίων, του Samsung Automotive Innovation Fund, για επενδύσεις καινοτομίας στον χώρο.

Η πλατφόρμα DRVLINE ενσωματώνει διάφορες τεχνολογίες οι οποίες αξιοποιούν την παγκόσμια τεχνογνωσία της Samsung σε ηλεκτρονικά, IoT και ενσωματωμένα συστήματα, συμπεριλαμβανομένου των εξαρτημάτων αυτοκινήτου για αυτοματοποίηση επιπέδου 3, 4 και 5. Περιλαμβάνει επίσης ένα ολοκαίνουργιο σύστημα κάμερας ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) το οποίο δημιουργήθηκε από τη Samsung και τη HARMAN, και έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στα επερχόμενα πρότυπα του προγράμματος New Car Assessment Program (NCAP) των Η.Π.Α.. Αυτό περιλαμβάνει προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, προειδοποίηση σύγκρουσης εμπρός, ανίχνευση πεζών και αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης.

Σε ένα αυτοκίνητο, ο ανθρώπινος εγκέφαλος εκτελεί συνεχώς απίστευτα πολύπλοκους υπολογισμούς κατά την οδήγηση“, δήλωσε ο John Absmeier, SVP της Αυτόνομης / ADAS Strategic Business Unit της HARMAN και της VP των Smart Machines για τη Samsung Electronics. Πόσο μακριά είναι αυτή η λάμπα; Είναι αυτός πεζός στον δρόμο; Πόσος χρόνος απομένει μέχρι το κίτρινο να γίνει κόκκινο; Η τεχνολογία μπορεί να έχει κάνει απίστευτα βήματα στον αυτοματισμό, όμως ακόμα απέχουμε από το να πλησιάσουμε την ανθρώπινη αντίληψη.
Η πλατφόρμα DRVLINE με την υψηλού επιπέδου υπολογιστική ικανότητα της είναι ένα πρώτο μεγάλο πρώτο βήμα προς την οικοδόμηση ενός οικοσυστήματος για την υποστήριξη της πλήρους αυτονομίας“. 

Η Samsung εμφανίστηκε στη CES μαζί με πολλούς από τους συνεργάτες της στο ADAS και την αυτόνομη οδήγηση οι οποίοι περιλαμβάνουν τις εταιρείες:

  • Λογισμικό: TTTech, AImotive, Hella Aglaia, Renovo Auto
  • Υπολογιστές στο αυτοκίνητο: Graphcore, ThinCi, Infineon
  • Επικοινωνίες: Autotalks, Valens
  • Αισθητήρες: Quanergy, Tetravue, Oculii, Innoviz
Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις