Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

H Formula 1 γίνεται “Netflix” και απευθύνεται στα 500 εκατ. των οπαδών της

H Formula 1 είχε έντονη παρουσία στο φετινό Mobile World Congress, την μεγαλύτερη που είχε ποτέ σε εκδήλωση εκτός του αντικειμένου της για διάφορους λόγους.

Πρώτα απ΄ όλα η Formula 1 είναι ένα εργαστήριο τεχνολογικής καινοτομίας όπως ανάφερε και ο Fernando Alonso στη σχετική ομιλία που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, μια και η τεχνολογία παίζει μεγάλο ρόλο πλέον στην έκβαση των αγώνων.
Κάθε αυτοκίνητο είναι γεμάτο αισθητήρες που παράγουν τεράστια ποσότητα δεδομένων κάθε λεπτό. Τα δεδομένα, όπως για παράδειγμα πως στρίβει ο οδηγός, πως επιταχύνει κοκ. μεταφέρονται άμεσα στα κεντρικά της κάθε ομάδας, στην χώρα βάσης, και παίρνονται επιτόπου οι αποφάσεις για να βελτιωθεί η αποδοτικότητα του αυτοκινήτου και του οδηγού.

Η F1 πάντα ψάχνει για τους καλύτερους τρόπους βελτιστοποίησης των πάντων γύρω από το αυτοκίνητο και τον οδηγό είτε τη στιγμή του αγώνα είτε στις χιλιάδες προσομοιώσεις που γίνονται πριν τον αγώνα με το εκάστοτε μοντέλο.

Οι νέοι ιδιοκτήτες της Formula One Group, (η εταιρεία που διαχειρίζεται εμπορικά τους αγώνες της F1), η Liberty Group, η οποία εξαγόρασε την Formula One Group έναντι 4 δισ. δολ. στο τέλος του 2016, αποφάσισαν την είσοδο των θεαματικών αγώνων αυτόνομα στην τηλεόραση και ειδικά στο λεγόμενο Over The Top, ή αλλιώς Streaming μέσω Internet.

H F1 TV θα λειτουργεί με παρόμοιο μοντέλο με το Netflix, θα υπάρχει μικρή κλιμακούμενη μηνιαία συνδρομή (8-12 δολ.) και πέρα από την παρακολούθηση των αγώνων, σε διάφορες φορητές πλατφόρμες, θα προσφέρεται και αποκλειστικό περιεχόμενο όπως πρόσβαση σε όλες τις κάμερες πάνω στα αυτοκίνητα ή πληροφορίες τηλεμετρίας από τα αυτοκίνητα!

Αρχικά η F1 TV θα προσφερθεί σε 24 χώρες συμπεριλαμβανομένων των Η.Π.Α., Γερμανίας, Γαλλίας, Μεξικό και της Λατινικής Αμερικής, σε τέσσερις γλώσσες, και σταδιακά θα κάνει την εμφάνισή της και σε άλλες χώρες μια και σε αυτές υπάρχουν συμβόλαια με τα εκάστοτε τηλεοπτικά δίκτυα.

Η Tata Communications, η οποία προσφέρει τις υπηρεσίες συνδεσιμότητας στην F1, θα αναλάβει την παγκόσμια υλοποίηση της νέας υπηρεσίας.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις