Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η PayPal “μιλάει” Ελληνικά!

Η Ελλάδα είναι μια από τις πρώτες χώρες στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, όπου εγκαινιάζονται οι υπηρεσίες της PayPal στην τοπική γλώσσα.

Από τότε που η PayPal ξεκίνησε να προσφέρει τις υπηρεσίες της στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει εισαγάγει μια σειρά από προϊόντα, λειτουργίες και χαρακτηριστικά στην αγορά αυτή, συμπεριλαμβανομένων της Προστασίας Αγοραστή και Πωλητή (Buyer and Seller protection) και την επέκταση της υπηρεσίας σε ψηφιακά αγαθά, την Κάλυψη Εξόδων Επιστροφής Παραγγελίας (Refunded Returns), το PayPal.Me και το One Touch.

Εντούτοις, μέχρι πρόσφατα οι υπηρεσίες της PayPal δεν ήταν διαθέσιμες στους Έλληνες πελάτες στην τοπική γλώσσα. Αρχής γενομένης από σήμερα, το βασικό περιεχόμενο της ιστοσελίδας (εν συνεχεία, και της mobile εφαρμογής) της PayPal είναι πλέον διαθέσιμο στα ελληνικά.

’Στόχος μας είναι να κάνουμε ακόμα πιο εύχρηστες τις υπηρεσίες της PayPal. Παρακολουθούμε με τη δέουσα προσοχή τα σχόλια και τις παρατηρήσεις των πελατών μας και αντιλαμβανόμαστε πως, ανεξάρτητα από το γεγονός με πόση άνεση χειρίζονται οι χρήστες μας την αγγλική γλώσσα, η δυνατότητα πρόσβασης στο περιεχόμενό μας στην μητρική τους γλώσσα γίνεται δίχως άλλο μια ευκολότερη και γρηγορότερη διαδικασία. Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της μετάβασης στην τοπική γλώσσα στην Ελλάδα – με τις βασικές υπηρεσίες της PayPal να είναι τώρα διαθέσιμες στα ελληνικά’’ – δηλώνει ο Marcin Glogowski, General Manager της PayPal για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.

Συγκεκριμένα οι χρήστες στην Ελλάδα θα διαθέτουν άμεση πρόσβαση στην τοπική ιστοσελίδα, και εν ευθέτω χρόνω και στην mobile εφαρμογή της PayPal, στην ελληνική γλώσσα.
Η ενέργεια αυτή συμπεριλαμβάνει προσαρμογή στην τοπική γλώσσα των κάτωθι λειτουργιών και χαρακτηριστικών:

δημιουργία λογαριασμού, διαχείριση πληρωμών και προσωπικού προφίλ, πληροφορίες σχετικά με το πως οι αγορές εκείνες που πληρούν τις προϋποθέσεις, δύνανται να παραμένουν καλυμμένες μέσω της Προστασίας Αγοραστή σε περίπτωση προβλήματος, καθώς και πώς να διεκδικήσουν την κάλυψη εξόδων επιστροφής παραγγελίας για όσες αγορές το δικαιούνται, απαντήσεις σε συχνά ερωτήματα, θέματα επικοινωνίας και marketing, καθώς και newsletters, τα οποία ανακοινώνουν νέες συνεργασίες και προσφορές σε εγχώρια και διεθνή ηλεκτρονικά καταστήματα.

Το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών (Customer Support) εξακολουθεί να διατίθεται αποκλειστικά στα αγγλικά, εντούτοις τα άρθρα του Προσωπικού Κέντρου Βοήθειας (self-help center) της PayPal είναι πλέον προσβάσιμα στην ελληνική γλώσσα για τους εγγεγραμμένους χρήστες.

Οι Έλληνες έμποροι, μάλιστα, θα μπορούν τώρα να εκδίδουν τιμολόγια στα ελληνικά
και να βλέπουν στην τοπική γλώσσα όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που σχετίζονται με τον λογαριασμό τους

Σύμφωνα με στοιχεία της PayPal, οι ελληνικές εταιρείες είναι ενεργές στην διαδικτυακή πώληση σε χώρες όπως η Μεγάλη Βρετανία, οι ΗΠΑ, η Γερμανία, η Αυστραλία και η Γαλλία.
Οι Έλληνες e-shoppers είναι εξίσου δραστήριοι online. Σύμφωνα με την έρευνα IPSOS για τις διασυνοριακές πωλήσεις, εκτός από τα τοπικά ηλεκτρονικά καταστήματα, αγοράζουν κυρίως από την Μεγάλη Βρετανία (33%), την Κίνα (33%), τις ΗΠΑ (20%), τη Γερμανία (16%) και την Ιταλία (7%), ενώ οι κυριότερες κατηγορίες είναι τα είδη ένδυσης, υπόδησης και τα αξεσουάρ, καθώς και τα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης και οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις