Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Οι πρώτες “ραδιοφωνικές” Startups στο Startup weekend Athens Entrepreneurial Journalism

Το 1ο Startup Weekend Athens: Audio and Radio Innovation – Entrepreneurial Journalism με ειδική θεματική την καινοτομία στις ηχητικές εφαρμογές, τη μουσική και το ραδιόφωνο πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Impact Hub Athens με περισσότερους από 90 συμμετέχοντες!

Εμπνευστές και διοργανωτές του Startup Weekend Athens: Audio and Radio Innovation- Entrepreneurial Journalism ήταν η επίκουρη καθηγήτρια και επικεφαλής του Εργαστηρίου Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων (AD and PR Lab) του Παντείου Πανεπιστημίου, Μπέττυ Τσακαρέστου, η επικεφαλής Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του ομίλου Antenna Music, Δόμνικα Σκρέτα και ο Σταύρος Καπερώνης, μέλος του Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού του Παντείου Πανεπιστημίου.

Στο πλαίσιο του Startup Weekend Athens: Audio and Radio Innovation- Entrepreneurial Journalism πραγματοποιήθηκε το 1ο Summit σε Audio and Radio Innovation με τη συμμετοχή διακεκριμένων προσκεκλημένων ομιλητών όπως ο Jeremy Caplan, Director of Education, Tow-Knight Centre for Entrepreneurial Journalism, CUNY Graduate School of Journalism, η Ana Ormaechea, CEO and Founder of Cuonda, ο Daniel Klinger, Technical Manager at A.G. Radio Holding, ο Eric Hansen, CEO Antenna Music και ο Simone Demelas, CEO ARMNet, οι οποίοι παρουσίασαν και συζήτησαν με τους συμμετέχοντες τις τρέχουσες και τις μελλοντικές καινοτομίες καθώς και πειράματα στο πεδίο των ηχητικών εφαρμογών.

Φοιτητές από διαφορετικές πανεπιστημιακές σχολές της Αθήνας, γραφίστες, λάτρεις των ηχητικών και μουσικών εφαρμογών, ραδιοφωνικοί παραγωγοί και πολλοί ακόμα έδωσαν το παρόν. Συνολικά 12 ιδέες προκρίθηκαν και διαμορφώθηκαν 12 ομάδες, αποτελούμενες από μέλη με διαφορετικές δεξιότητες. Οι ομάδες δούλεψαν υπό την καθοδήγηση των κορυφαίων ειδικών μεντόρων όπως η Μάγκη Κόντου, η Άρτεμις Λαμπρινίδη, ο Δημήτρης Ξενάκης, ο Αλέξης Καρακατσάνης, η Δήμητρα Ιορδάνογλου, ο Θανάσης Παπαθανασίου, ο Μάριος Λινάκης, η Νάντια Πετροπούλου, η Λήδα Τσενέ, ο Κωνσταντίνος Παπαχρηστόπουλος, ο Ανδρέας Παναγόπουλος και ο Στάθης Κουτσόγεωργος από τον χώρο του μάρκετινγκ, της επιχειρηματικότητας, διαφημιστές, προγραμματιστές, γραφίστες, δημοσιογράφους, νομικούς συμβούλους κ.α. από την Ελλάδα και το εξωτερικό καθ’ όλη την διάρκεια του τριημέρου για την υλοποίηση της επιχειρηματικής τους πρότασης, ενώ καθοριστική ήταν η παρουσία των κριτών Εric Parks, Νίκου Κακαβούλη, Νίκου Μπακουνάκη, Ana Ormaetxea, Λουκά Πετρούνια, Μικέ Μπίλλη και Βασίλη Τζιόκα, για την επιλογή και την ανάδειξη των νικητών της διοργάνωσης.

Την 1η θέση κατέλαβε η ομάδα «Displaced» με μία εφαρμογή για smartphone που επιτρέπει σε «displaced» ανθρώπους (πρόσφυγες, μετανάστες κ.α.) στην Ελλάδα να ανακαλύψουν μέσα από audio podcasts, πληροφορίες επιβίωσης σχετικά με ιατρική περίθαλψη, καταφύγια, εύρεση τροφής, εργασίας κ.α.

Την 2η θέση κατέλαβε η ομάδα «Appagio» οι οποίοι εξέτασαν την υλοποίηση μιας διαδικτυακής πλατφόρμας με στόχο την σύνδεση της ελληνικής podcast κοινότητας και ταυτόχρονα την παροχή υπηρεσιών παραγωγής και διανομής podcast περιεχομένου.

Την 3η θέση κατέλαβε η ομάδα «Muuve» η οποία πρότεινε την δημιουργία μίας dating εφαρμογής για smartphone που ενώνει τους χρήστες αποκλειστικά μέσα από τα κοινά, μουσικά τους ενδιαφέροντα.

Τιμητική διάκριση δόθηκε στην ομάδα «Moodstruck» για την ιδέα της γύρω από την συγκέντρωση big data με στόχο την εξατομικευμένη πρόταση του καταλληλότερου ραδιοφωνικού σταθμού, εντός και εκτός Ελλάδας, στους χρήστες της εφαρμογής τους.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις