Ultimate magazine theme for WordPress.

Factor-a: πως τα 25.000 ευρώ έγιναν μια οκταψήφια αξία και ένα Exit

Ο ψηφιακός κόσμος γύρω μας αδιαμφισβήτητα έχει γίνει γίνει μια πραγματικότητα η οποία επηρεάζει προσωπικά και επιχειρηματικά τόσο εμάς όσο μικρές και μεγάλες εταιρείες και δεν μπορεί κανένας να μη τη λάβει υπόψη.

Η ψηφιακή πραγματικότητα δένει απόλυτα με την τεχνολογία και κάθε ιδέα που λύνει τα χέρια σε επιχειρήσεις για να αυξήσουν πελάτες και τζίρους μπορεί να είναι χρυσός και μια επένδυση εξαιρετικής απόδοσης.

Πάρτε για παράδειγμα την γερμανική Factor-a η οποία βγήκε από το VC Incubator Wald & Wiese των Nils Seebach, Alexander Graf και Tarek Muller (κεντρική φωτογραφία). Και οι τρεις partners ασχολούνται με τον χώρο των digital agencies και την εκμετάλλευση της τεχνολογίας για εμπορικούς και marketing σκοπούς σε μεγάλες και μεσαίες επιχειρήσεις.

Η Factor-a δημιουργήθηκε από τους Nils Seebach, Alexander Graf, Adrian Hotz και Markus Fost το 2015 με κεφάλαιο 25.000 ευρώ και έγινε κερδοφόρα από τον πρώτο μήνα λειτουργίας. Το 2016 μπήκαν στο σχήμα και ανέλαβαν οι Marc Augzug και Dominic Bors με την Factor-a να φτάνει τους 100 υπαλλήλους στην έδρα της στην Κολονία και τους 100 πελάτες, συμπεριλαμβανομένων των Sony, Montblanc, BIC και Fissler.
Η Factor-a προσφέρει ολοκληρωμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες για τους πελάτες που επιθυμούν να μπουν στον κόσμο της Amazon βελτιστοποιώντας την παρουσία τους και το marketing και μεγιστοποιώντας τα κέρδη τους μέσω εργαλείων SaaS και ανάλυσης δεδομένων.

Η επιτυχία αυτή δεν άφησε αδιάφορο το μεγάλο διαφημιστικό πρακτορείο Dept, το οποίο έχει την έδρα του στο Αμστερτνταμ, απαρτίζεται από διάφορες μικρές ομάδες και πρώην Startups, έχει 900 υπαλλήλους και διαχειρίζεται πάνω από 100 εκατ. ευρώ σε δέκα χώρες στην ΕΕ.
Η εξαγορά της Factor-a από το Dept έγινε πρόσφατα χωρίς να ανακοινώνεται το ύψος της.

Τα σχόλια είναι κλειστά, αλλά Trackbacks και Pingbacks είναι ανοιχτά.