Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Interamerican: Pay-as-you-drive και Pay-how-you-drive το μέλλον των ασφαλειών αυτοκινήτων

Στο πλαίσιο του πρόσφατου Innovation Forum στο Κάραβελ, η Anytime της INTERAMERICAN, παρουσίασε το όραμά της για την προσφορά μεγαλύτερης ασφάλειας, πέρα από την ασφάλιση.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Αντώνης Τσακνάκης, (κεντρική φωτογραφία), Head of Business Development της Anytime “το μέλλον που έρχεται, με τις ανατρεπτικές παραμέτρους που εισάγει η ψηφιακή τεχνολογία -τεχνητή νοημοσύνη, blockchain economy, τηλεματική, αυτοκινούμενα οχήματα, sharing economy- επιφυλάσσει συναρπαστικές αλλαγές και στην ασφάλιση αυτοκινήτου” ενώ υπογράμμισε πως στο μέλλον για την τιμολόγηση της ασφάλισης δεν θα χρησιμοποιούνται στατιστικά στοιχεία αλλά real-time data.

Όπως παρατήρησε ο ομιλητής, η ασφάλιση αυτοκινήτου οδεύει από τα παραδοσιακά προγράμματα ασφάλισης στη νέα γενιά προϊόντων τηλεματικής, όπως τα προγράμματα «Pay-as-you-drive» και «Pay-how-you-drive».
Η Anytime έχει, ήδη, ξεκινήσει αυτή τη μετάβαση με την επιτυχημένη εφαρμογή της τηλεματικής στα καινοτόμα προϊόντα «Buy the Mile» πρώτης και δεύτερης γενιάς (ασφάλιση με το χιλιόμετρο), που απευθύνονται σε οδηγούς που κάνουν περιορισμένη χρήση του οχήματός τους. Μέσω των προγραμμάτων αυτών, οι ασφαλιζόμενοι μπορούν ουσιαστικά να πληρώσουν λιγότερα και πιο δίκαια ασφάλιστρα.

Η direct ασφάλιση της INTERAMERICAN ετοιμάζεται για ένα νέο προϊοντικό άλμα με το πρόγραμμα Smart Drive. Η μεγάλη πρόκληση συνδέεται με τη χρήση ενός app για την καταγραφή και βαθμολόγηση της οδηγικής συμπεριφοράς του χρήστη, βάσει της οποίας θα γίνεται και η τιμολόγηση του ασφαλιστικού προγράμματος. Η ταχύτητα, η επιτάχυνση, το φρενάρισμα, η χρήση κινητού κατά την οδήγηση και οι ώρες κυκλοφορίας, είναι οι παράμετροι που χαρακτηρίζουν τη συμπεριφορά των οδηγών. Οι χρήστες θα μπορούν να παρακολουθούν αυτές τις παραμέτρους αναλυτικά από το κινητό τους.

Αναμφίβολα, αυτή η εξέλιξη θα δημιουργήσει πολύ μεγαλύτερη αξία τόσο για τον πελάτη όσο και για την ασφαλιστική εταιρεία, ανέφερε ο Αντώνης Τσακνάκης.
Για τον πελάτη, το «pay-how-you-drive» μπορεί να μεταφραστεί σε σημαντικές εκπτώσεις, ειδικά προνόμια και επιπλέον υπηρεσίες, ενώ για την ασφαλιστική εταιρεία το μοντέλο σημαίνει εξατομικευμένη τιμολόγηση, περισσότερη αλληλεπίδραση και σχέση με τον πελάτη, εκπαίδευση του κοινού και φυσικά, μείωση του ασφαλιζομένου κινδύνου.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις