Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

ΑΙ και Big Data στις διαφημιστικές καμπάνιες από Ira Media και Leadmark

H Ira Media προσφέρει στην Ελληνική αγορά την πλατφόρμα Leadmark, ένα εργαλείο που βασίζεται στην τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης και συγκεκριμένα στο machine learning.

Η πλατφόρμα έχει αναπτυχθεί από την ελληνική AdTech Leadmark technologies με τα βασικά χαρακτηριστικά της να είναι:

  • Η πρόβλεψη των πωλήσεων και τη μεγιστοποίηση του μεριδίου αγοράς.
  • Η βελτιστοποίηση των Marketing και Media KPIs
    τη μέτρηση του ROI.
  • Η αύξηση της κερδοφορίας μέσα από την εξοικονόμηση κονδυλίων.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας πρόκειται για λύση Artificial Ιintelligence που βασίζεται σε τρεις πυλώνες:

  • Τη συλλογή δεδομένων από πολλαπλές πηγές (π.χ. online και offline data από CRM, call centers και φυσικά σημεία πώλησης).
  • Τη λεπτομερή μέτρηση σειράς KPIs που αφορoύν στις διαστάσεις του brand, του conversion και των media.
  • Την παράλληλη επεξεργασία άλλων παραμέτρων marketing (π.χ. τιμή προσφοράς προϊόντος), media (π.χ. τακτικές αγοράς Μέσων) και leads, καθώς και συμπεριφορικών στοιχείων.

Ο Χάρης Λαούδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Ira Media, μέλος του IMCG Group της Dionic, δήλωσε: «Εντός του πλαισίου του σημερινού οικονομικού περιβάλλοντος, το οποίο μεταβάλλεται με ταχύτατους ρυθμούς, παρέχουμε τη δυνατότητα στις ελληνικές επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν τα εργαλεία της νέας εποχής. Στην εποχή του ΑΙ και της 4ηβιομηχανικής επανάστασης είναι σημαντικό οι επιχειρήσεις να αποκτήσουν νωρίς προηγμένες λύσεις που μετατρέπουν σε μετρήσιμο μέγεθος το ρίσκο ενός επιχειρηματικού πλάνου.
Είναι ένα καινοτόμο εργαλείο για τις επιχειρήσεις, προκειμένου να αποκτήσουν συγκριτικό πλεονέκτημα μέσα από την αύξηση της ανταγωνιστικότητάς τους».

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις