Οι δαπάνες μέσω ψηφιακών πορτοφολιών θα αυξηθούν σε όλη την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική κατά σχεδόν 40% φέτος, φτάνοντας σχεδόν τα 790 δισ. δολάρια, σύμφωνα με νέα μελέτη της Juniper Research. Παράλληλα, η μεγαλύτερη ανάπτυξη το 2019 θα προέλθει από το πεδίο των πληρωμών, με τις πληρωμές από κινητό να υπερδιπλασιάζονται σε αυτές τις περιοχές.
Η “μάχη” των μεγάλων εταιρειών
Όσον αφορά τον ανταγωνισμό, η Juniper Research σημειώνει ότι η Apple έχει ξεπεράσει κατά πολύ τους αντιπάλους της, κατέχοντας το μεγαλύτερο μερίδιο τραπεζικών καταναλωτών σε 7 από τις 10 εθνικές αγορές που αξιολογήθηκαν.
Στον online χώρο, η μελέτη διαπίστωσε ότι “πορτοφόλια”, όπως τα Apple Pay, Amazon Pay και Visa Checkout, έχουν επίσης επεκτείνει σημαντικά τη διαθεσιμότητά τους σε εμπορικούς δικτυακούς τόπους, ωστόσο το Paypal είναι αυτό που κυριαρχεί στο συγκεκριμένο κομμάτι.
Ταυτόχρονα, η εμφάνιση του πορτοφολιού Calibra του Facebook και του κρυπτονομίσματός του το 2020, αναμένεται ενισχύσει κι άλλον τις πληρωμές μέσω ψηφιακών πορτοφολιών.
Το μέλλον των wearable πορτοφολιών
Η μελέτη είναι λιγότερο αισιόδοξη όσον αφορά τα “φορέσιμα” ψηφιακά πορτοφόλια καθώς, όπως επισημαίνει, οι λειτουργικοί τους περιορισμοί δεν θα τους επιτρέψουν να ανταγωνιστούν τα mobile wallets.
Σύμφωνα με τον Αναλυτή της Juniper Research Nick Maynard, “οι λύσεις Wearable-Pay εξακολουθούν να εξαρτώνται από το smartphone και τελικά περιορίζονται σε μία περίπτωση χρήσης. Επομένως, είναι πιθανό να παραμείνουν, στην καλύτερη περίπτωση, μια εξειδικευμένη προσφορά ”