Ultimate magazine theme for WordPress.

Πρόγραμμα Emphasis: Οι ομάδες που “περνούν” στον τελικό της Β’ Φάσης

Σε εξέλιξη βρίσκεται το πρόγραμμα «Emphasis», μία πρωτοβουλία της Cardlink, η οποία υλοποιείται σε συνεργασία με το Κέντρο Στήριξης Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας (ACEin) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει σαν στόχο να αναδείξει νέες επιχειρηματικές ιδέες και καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες.

Στην πρώτη φάση του προγράμματος συμμετείχαν 34 επιχειρηματικές και ερευνητικές ομάδες, οι οποίες παρουσίασαν τις προτάσεις τους για τις εξής θεματικές ενότητες του Retail: Business Analytics, Customer Experience, Payments/Added Value Services, Retail Modernization.

Οι 8 ομάδες που ξεχώρισαν, προχώρησαν στη 2η φάση του προγράμματος και έλαβαν συμβουλευτική καθοδήγηση και εξειδικευμένο feedback από τους business experts της Cardlink στα “Pivoting Workshops” που πραγματοποιήθηκαν. Στόχος της φάσης αυτής ήταν οι ομάδες να ορίσουν τις διαστάσεις του δικού τους Proof of Concept που θα μπορούσαν να υλοποιήσουν σε πραγματικό περιβάλλον συλλέγοντας χρήσιμα δεδομένα για την ανάπτυξη των επιχειρηματικών τους προτάσεων.

Η 2η φάση θα ολοκληρωθεί στο τέλος του Σεπτεμβρίου με τις τελικές παρουσιάσεις των ομάδων, μέσω των οποίων θα αναδειχθούν οι νικήτριες ομάδες που τελικά θα προχωρήσουν στην υλοποίηση των επιχειρηματικών ιδεών τους.

Οι ομάδες που “περνούν” στον τελικό της Β’ Φάσης

Ninepos: Το 9 POS είναι μια ενοποιημένη Cloud πλατφόρμα για επιχειρήσεις εστίασης. Αναλυτικότερα μπορεί να διαχειριστεί τις παραγγελίες και τις αποδείξεις του καταστήματος, την ιστοσελίδα του καταστήματος του, online κρατήσεις, online παραγγελίες, διαχείριση αποθήκης, βάρδιες, διαχείριση κουζίνας, σχεδιασμός κάτοψης των τραπεζιών και αναφορές όπως πωλήσεις ανά σερβιτόρο,ανά κατηγορίες, ανά προϊόντα,ανά βάρδια και ABC ανάλυση προϊόντων δίνοντας την δυνατότητα παρακολούθησης του καταστήματος σε πραγματικό χρόνο.

bespot: Η bespot είναι η εφαρμογή με την οποία οι καταναλωτές μπορούν να ανακαλύπτουν και να κερδίζουν δώρα στα σημεία που ήδη επισκέπτονται. Κάθε φορά που οι χρήστες ανοίγουν την εφαρμογή στα επιλεγμένα spots μπορούν να ανακαλύψουν μια επιβράβευση, ενώ δίνοντας τη γνώμη τους συλλέγουν πόντους άμεσα εξαργυρώσιμους σε δωροεπιταγές.

Enneas: Πλατφόρμα δημιουργίας chatbot με λειτουργίες e-shop και δυνατότητες διασύνδεσης με website. Το chatbot μπορεί να συνδέεται σε όλα τα κανάλια του πελάτη (website, facebook messenger κλπ) και θα συνδέεται με το σύστημα πληρωμών και loyalty της Cardlink.

eStand: Η πρώτη ελληνική εφαρμογή, που φέρνει τη λαϊκή αγορά της γειτονιάς, στην οθόνη σας. Προτιμήστε τα ντόπια, φρέσκα και οργανικά προϊόντα της λαϊκής αγοράς, γλιτώνοντας ταυτόχρονα χρόνο και χρήματα.

Loceye: Το σύγχρονο merchandise έχει αλλάξει. Οι πρακτικές στησίματος των βιτρινών/πάγκων έχουν εκσυγχρονιστεί. Με την νέα εφαρμογή θα μπορεί οποιοσδήποτε έχει δικό του κατάστημα, από SME μέχρι εταιρεία πολλών εκατομμυρίων, να βγάζει φωτογραφίες την βιτρίνα ή τους πάγκους του και να δέχεται instant feedback για τα σημεία συγκέντρωσης ή το πόσο όμορφη είναι με βάση ιστορικά δεδομένα.

pragma.IoT: Ανάλυση ανθρώπινης δραστηριότητας σε πραγματικό χρόνο. Χρήση τρισδιάστατης πληροφορίας αισθητήρων βάθους, για την εξαγωγή της τροχιάς/ κίνησης των ανθρώπων, ανάλυση τους σε σημασιολογικό επίπεδο σε πραγματικό χρόνο, και εξαγωγή πολύτιμης πληροφορίας (είσοδοι/ έξοδοι, σημεία/ περιοχές ενδιαφέροντος, πλήθος πελατών ανά κατάστημα, ανά χώρο, συχνότητες εμφάνισης, στατιστικά στοιχεία, κ.λπ.).

VitrinaBox: Το VitrinaBox είναι μια online πλατφόρμα που δημιουργεί Instant Virtual Walkthrough εικονικής περιήγησης και «μετατρέπει» τους φυσικούς χώρους των επιχειρήσεων σε ψηφιακούς. Ώστε να είναι άμεσα προσβάσιμο στο διαδίκτυο 24/7, με δυνατότητα διαφήμισης, προώθησης, κοινοποίησης ή αγοράς.

Πάμε Στάση: Η εφαρμογή Πάμε Στάση αφορά τα ΜΜΜ της Αθήνας (λεωφορεία και τρόλεϊ) και είναι ένα ξυπνητήρι για να πηγαίνει ο επιβάτης στη στάση του. Ο επιβάτης λαμβάνει ειδοποιήσεις για την ακριβή ώρα άφιξης του λεωφορείου του στη στάση. Επίσης, ενημερώνεται για προβλήματα στη γραμμή του, για απεργίες και κλειστούς δρόμους. Η εφαρμογή θα διαθέτει δυναμικές διαφημίσεις/προσφορές επιχειρήσεων του δικτύου της Cardlink πέριξ των στάσεων σε επαναλαμβανόμενες διαδρομές. Επίσης, θα προστεθεί η δυνατότητα ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω της λύσης της Cardlink “Push Payment/Payment Codes”.

 

Τα σχόλια είναι κλειστά, αλλά Trackbacks και Pingbacks είναι ανοιχτά.