Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

SexTech Startups εναντίον Facebook για “λογοκρισία”

Οι SexTech startups Dame Products και Unbound διαδήλωσαν τη Δευτέρα ενάντια στη διαφημιστική λογοκρισία, έξω από τα γραφεία του Facebook στη Νέα Υόρκη.

Οι CEOs των startups, διαμαρτυρήθηκαν ότι το Facebook δεν τους επιτρέπει να διαφημίσουν προϊόντα τους, μεταξύ των οποίων είναι και ερωτικά βοηθήματα, στην πλατφόρμα του αλλά ούτε και στο Instagram.

Η διαμαρτυρία συμπίπτει με το «άνοιγμα» ενός κοινού site των Dame και Unbound, ονόματι Approved-Not Approved, στο οποίο παρουσιάζονται όλες οι διαφημίσεις που έχουν εγκριθεί ή απορριφθεί από το Facebook, το Instagram και το μετρό της Νέας Υόρκης και της Βοστώνης.

Η CEO της Dame, Alexandra Fine, έχει βρει το «κοινό» της, ωστόσο, όπως δήλωσε οι διακρίσεις βάσει φύλου που κάνει το Facebook της απαγορεύουν να «τρέξει» διαφημίσεις, γεγονός το οποίο ζημιώνει την επιχείρησή της.

Η CEO της Unbound, Polly Rodriguez, δήλωσε ότι ο στόχος της διαδήλωσης που έγινε την Δευτέρα είναι να κάνει το Facebook να ανανεώσει τη διαφημιστική πολιτική του, η οποία αποκλείει τις συγκεκριμένες εταιρείες.

Σύμφωνα με το Business Insider, στην όγδοη ενότητα της διαφημιστικής πολιτικής του Facebook αναφέρεται ότι «οι διαφημίσεις δεν πρέπει να προωθούν την πώληση ή την χρήση προϊόντων και υπηρεσιών για ενήλικες, εκτός από διαφημίσεις που αφορούν τον οικογενειακό προγραμματισμό και την αντισύλληψη». Ακόμα και για την τελευταία θεματική, ωστόσο, αναφέρεται ξεκάθαρα ότι “οι διαφημίσεις θα πρέπει να εστιάζουν στα χαρακτηριστικά του προϊόντος και όχι στην σεξουαλική ευχαρίστηση και θα πρέπει να στοχεύουν σε άτομα άνω των 18 ετών».

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις