Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Εξαψήφιο ποσό σήκωσε η Γερμανική Comydo για να “ανοίγει πόρτες” σε courier

Οι Gründerfonds, Innovationsstarter Fonds Hamburg, και η Anyon, ένα PropTech VC, επένδυσαν “εξαψήφιο ποσό” στην γερμανική startup Comydo.

Με την Comydo, οι courier δεν στέκονται πλέον σε κλειδωμένες πόρτες περιμένοντας ή χτυπώντας όλα τα διαθέσιμα κουδούνια. Η startup μετατρέπει το ίδιο το πακέτο που μεταφέρουν σε προσωρινό κλειδί που δίνει στους μεταφορείς πρόσβαση στην είσοδο πολυκατοικιών.

Η Comydo, που ιδρύθηκε το 2017, χρησιμοποιεί τις υπάρχουσες ετικέτες αποστολής και παρακολουθεί και εντοπίζει διεπαφές για να ανοίξει κάθε πόρτα. Όλοι οι σχετικοί μεταφορείς είναι συνδεδεμένοι και συνεπώς η startup Comydo καλύπτει το 95% της αγοράς B2C. Με τη σειρά τους, και οι διαχειριστές κάθε ακινήτου μπορούν να ανοίξουν εξ αποστάσεως την πόρτα σε παροχείς υπηρεσιών μέσω ενός κώδικα QR ή με ένα απλό κλικ του ποντικιού.

Εκτός από τους μεταφορείς, η τεχνολογία της εταιρείας μπορεί να βρει εφαρμογή σε πολλές περιπτώσεις που χρειάζεται ευέλικτη πρόσβαση, όπως χώροι στάθμευσης, συνεργατικοί χώροι και άλλα.  Η εξουσιοδότηση γίνεται “on demand” και τίθεται στη διάθεση μιας συνεχώς μεταβαλλόμενης ομάδας ατόμων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή απόδειξης στην ταμειακή μηχανή.

Σύμφωνα με το EU-Startups,  επένδυση θα βοηθήσει την εταιρεία που εδρεύει στο Αμβούργο να δημιουργήσει γρήγορα μια ομάδα marketing και πωλήσεων και να επιταχύνει την ανάπτυξη των προϊόντων της.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι μια παρόμοια υπηρεσία, παράδοσης πακέτων απευθείας μέσα στο σπίτι από εξουσιοδοτημένους μεταφορείς, είχε ξεκινήσει και η Amazon το 2017. Παρόλο που η υπηρεσία (Amazon Key) και τα απαραίτητα gadgets γύρω από αυτήν είναι ακόμα διαθέσιμα στην ιστοσελίδα της εταιρείας, φαίνεται πώς η συγκεκριμένη κίνηση δεν ήταν από τις πιο επιτυχημένες της Amazon.

Μιλώντας στο The Verge, η επικεφαλής του Amazon Key, Rohit Shrivastava, παραδέχθηκε ότι η ιδέα προκάλεσε κάποιες “συναισθηματικές ανησυχίες” και γενικότερα “δυσκολίες στην εταιρεία, η οποία όμως δεν εγκατέλειψε την προσπάθεια και αναζήτησε νέο τρόπο να “μπει” στο σπίτι μας.  Σύμφωνα με την ίδια πηγή, τον Ιανουάριο η εταιρεία λάνσαρε μια νέα εκδοχή του Amazon Key, αυτή τη φορά για γκαράζ, θεωρώντας το ένα καλύτερο μέρος για να κάνει τις παραδόσεις της.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις