Η Exit Bee επεκτείνεται σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα!

Η Exit Bee επεκτείνει τη διεθνή της παρουσία! Η ελληνική AdTech – που αναδείχθηκε μέσα από το egg της Eurobank – ξεκίνησε μέσα στον Οκτώβριο να δραστηριοποιείται στο Ηνωμένο Βασίλειο και στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Ο Παύλος Λινός, CEO της Exit Bee δήλωσε σχετικά: “Έχοντας κάνει τα πρώτα επιτυχημένα βήματα σε Ελλάδα, Βουλγαρία και Κύπρο είναι τώρα η κατάλληλη στιγμή να κάνουμε το άλμα σε μεγαλύτερες και στρατηγικές αγορές, ξεκινώντας από το Ηνωμένο Βασίλειο και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Έχοντας πρόσφατα ανοίξει το νέο μας γραφείο στο κέντρο του Λονδίνου, και με μία δυνατή ομάδα σε Ελλάδα και Αγγλία, στοχεύουμε ψηλά και είμαστε σίγουροι ότι θα τα καταφέρουμε”.

Η Exit Bee έχει αναπτύξει ένα κανάλι διαφήμισης για επιχειρήσεις ή διαφημιστικές εταιρείες που επιθυμούν να προβάλουν ένα διαφημιστικό μήνυμα και μια νέα πηγή εσόδων για πλατφόρμες ενημέρωσης. Χρησιμοποιώντας έξυπνους αλγόριθμους, η Exit Bee αναλύει τη συμπεριφορά των χρηστών κατά τη διάρκεια της παραμονής τους σ’ ένα site, προβλέπει την πρόθεση εξόδου τους από τη σελίδα και στοχεύει τους χρήστες με διαφημιστικές καμπάνιες κατά την έξοδό τους.

H απόδοση των καμπανιών της Exit Bee είναι είναι έως και 40 φορές υψηλότερη σε σχέση με εκείνη των παραδοσιακών διαφημιστικών εκστρατειών, γιατί η στόχευση στον χρήστη γίνεται όταν έχει ολοκληρώσει την επίσκεψή του στη σελίδα την οποία έχει επισκεφτεί, επομένως η προσοχή του δεν είναι επικεντρωμένη σε κάτι συγκεκριμένο. Παράλληλα, η διαφήμιση είναι σχετική και με τα ενδιαφέροντά του, όπως αυτά έχουν καταγραφεί και αξιολογηθεί με βάση την προηγούμενη συμπεριφορά του (κατά την παραμονή του στη σελίδα, σύμφωνα με την αντίδρασή του σε προηγούμενες καμπάνιες κλπ).

Η Exit Bee προσφέρει τις υπηρεσίες της από το 2016 και έχει ενεργή δραστηριότητα ήδη σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία, Κένυα και Ν. Αφρική συνεργαζόμενη με όλα τα μεγάλα Media Agencies και Top Brands της κάθε αγοράς. H εταιρεία είχε λάβει τη πρώτη της χρηματοδότηση ύψους 200.000 ευρώ από το FundBox Capital το 2016, ενώ λίγους μήνες πριν, εξασφάλισε 350 χιλ. ευρώ από το Uni.Fund.

Επόμενος στόχος της είναι να ενισχύσει την παρουσία της στις υφιστάμενες αγορές, αλλά και να επεκταθεί σε αγορές της Ευρώπης και να εισέλθει στο μέλλον στην αγορά των ΗΠΑ.

Με πληροφορίες από advertising.gr

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις