StartUpper

Η Amazon “κυνηγάει” την αγορά του αυτοκινήτου με συνεργασίες – κλειδιά

Εδώ και χρόνια, η Amazon προσπαθεί -με επιτυχία- να κυριαρχήσει σε ότι έχει να κάνει με τεχνολογία που αφορά το σπίτι. Τώρα, όπως φαίνεται, ο κολοσσός έχει βάλει στο στόχαστρο μια άλλη αγορά, αυτή του αυτοκινήτου.

Εν όψει της έκθεσης CES 2020, η Amazon έκανε αρκετές ανακοινώσεις οι οποίες αφορούν τον συγκεκριμένο τομέα, συμπεριλαμβανομένων συνεργασιών με τη Lamborghini και τη Rivian, νέων “δεξιοτήτων” της Alexa, επέκτασης της αγοράς για τη συσκευή Echo Auto αλλά και του πλάνου της να “φέρει” την τελευταία έκδοση του Fire TV σε μελλοντικά οχήματα της BMW και της Fiat Chrysler.

Η αλήθεια είναι ότι η Amazon ασχολείται με την αυτοκινητοβιομηχανία εδώ και αρκετά χρόνια – μην ξεχνάμε την επένδυση – μαμούθ, 700 εκατ. δολαρίων, στη Rivian αλλά και τη γενικότερη προσπάθεια της να “βάλει” την Alexa, τη φωνητική της βοηθό, σε όλο και περισσότερα οχήματα, ενσωματωμένη ή μέσω της συσκευής Echo Auto. Όλα αυτά είναι μέρος μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής, μιας στρατηγικής που όμως τώρα γίνεται πιο “επιθετική” και ανεβάζει ταχύτητες.

Τι ανακοινώθηκε

Η Rivian και η Lamborghini έκαναν ξεχωριστές ανακοινώσεις σχετικά με την “έλευση” της Alexa στα οχήματά τους. Πέραν αυτών, η Amazon πρόκειται να λανσάρει το Echo Auto σε νέες αγορές, εκτός ΗΠΑ, φέτος, ξεκινώντας με την Ινδία στις 15 Ιανουαρίου. Σύμφωνα με την ίδια, άλλες χώρες πρόκειται να πάρουν σειρά τους επόμενους μήνες.

Στο κομμάτι του Fire TV, η Amazon δήλωσε ότι θα ενσωματώσει την τελευταία έκδοσή του στα συστήματα infotainment διαφόρων οχημάτων, ξεκινώντας με αυτά των BMW και Fiat Chrysler. Η εταιρεία επίσης ανακοίνωσε ορισμένες νέες δεξιότητες της Alexa, ειδικά διαμορφωμένες για την οδήγηση και το αυτοκίνητο. Μία από αυτές θα είναι η δυνατότητα να πληρώνει για καύσιμα σε όλους τους σταθμούς Exxon και Mobil με την εντολή “Alexa, pay for gas”.

Η Amazon στοχεύει επίσης στη δημιουργία και άλλων “φωνητικών εμπειριών” στο αυτοκίνητο και ανακοίνωσε συνεργασίες με εταιρείες που προσφέρουν υπηρεσίες πλοήγησης, όπως η Bosch, χάρτες, όπως οι HERE και TomTom, Telenav και MELCO. Και δεν τελειώνει εκεί.

Η AWS και η Amazon Vehicles ανακοίνωσαν επίσης τη συνεργασία τους με τις Cadillac και ZeroLight για την παρουσίασης μιας νέας ιδέας για την αγορά αυτοκινήτου. Πρόκειται για ένα νέο σύστημα το οποίο θα χρησιμοποιεί εξατομικευμένες ψηφιακές εμπειρίες για να καθοδηγεί τον πελάτη σε κάθε στάδιο αγοράς ενός αυτοκινήτου.

Τα σχόλια είναι κλειστά, αλλά Trackbacks και Pingbacks είναι ανοιχτά.