Ultimate magazine theme for WordPress.

Το Facebook “βοηθά” τις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις

Τα κοινωνικά μέσα έχουν μεταβάλει τόσες πτυχές της σύγχρονης ζωής, από το πώς επικοινωνούμε και οικοδομούμε τις κοινότητες διαδικτυακά, στο πώς οργανώνουμε τη κοινωνική μας δράση και συγκεντρώνουμε χρήματα για φιλανθρωπικούς σκοπούς.

Σύμφωνα με το Facebook, τα social media έχουν αλλάξει επίσης τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις, ιδιαίτερα οι μικρές, αναπτύσσονται. Όπως αναφέρεται σε σχετική δημοσίευση του Nicola Mendelsohn, Αντιπροέδρου Ευρώπης, Μέση Ανατολής και Αφρικής του Facebook, αυτή τη στιγμή περίπου 25 εκατομμύρια επιχειρήσεις στην Ευρωπαϊκή Ένωση, κυρίως μικρές επιχειρήσεις, χρησιμοποιούν τις δυνατότητες που παρέχει το συγκεκριμένο μέσο.

Για να αποδείξει την πραγματική έκταση του αντίκτυπου αυτού, o Mendelsohn παραθέτει μια μελέτη που πραγματοποίησε για λογαριασμό του Facebook η Copenhagen Economics. Η μελέτη αυτή εξέτασε πάνω από 7.700 επιχειρήσεις σε όλες τις δραστηριότητες και τα μεγέθη σε 15 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας.

Πωλήσεις δισεκατομμυρίων χάρη στο Facebook

Οι εταιρείες που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι η χρήση εφαρμογών του Facebook βοήθησε, πέρυσι, στη δημιουργία πωλήσεων ύψους 208 δισ. ευρώ. Χρησιμοποιώντας τυπικές τεχνικές οικονομικής μοντελοποίησης, αυτό μεταφράζεται σε περίπου 3.1 εκατομμύρια θέσεις εργασίας.

Οι επιχειρήσεις ανέφεραν επίσης ότι η χρήση των εφαρμογών του Facebook τους βοήθησε να κερδίσουν περίπου 98 δισ. ευρώ σε εξαγωγές πέρυσι. Από αυτές τις εξαγωγές, 58 δισ. ευρώ είναι πωλήσεις εντός της ΕΕ και 40 δισ. ευρώ πωλήσεις στον υπόλοιπο κόσμο.

Επίσης, το 58% των ερωτώμενων επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην έρευνα ανέφεραν ότι οι εφαρμογές Facebook είναι σημαντικές για να μπορέσουν να ξεκινήσουν τις επιχειρήσεις τους, ενώ το 65% δήλωσε ότι τους βοήθησε να αυξήσουν τα έσοδά τους.

Αυτό, σύμφωνα με τον Mendelsohn δείχνει τον κρίσιμο ρόλο που διαδραματίζουν τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης στην προώθηση των πωλήσεων για επιχειρήσεις σε ολόκληρη την Ευρώπη. “Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες όχι μόνο χρησιμοποιούν τα κοινωνικά μέσα για να παρουσιάσουν την εταιρεία και τα προϊόντα τους, αλλά και ως αξιόπιστο φόρουμ για την επικοινωνία με τους πελάτες τους, ένα εργαλείο για την ανάλυση και τις ιδέες και μια πηγή αποδοτικής οικονομικά διαφήμισης, επιτρέποντάς τους να προσεγγίσουν νέους πελάτες τοπικά αλλά και στο εξωτερικό”, σημειώνει στο κείμενό του.

Τα σχόλια είναι κλειστά, αλλά Trackbacks και Pingbacks είναι ανοιχτά.