Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Με την ψυχολογική διάθεση των καταναλωτών συνδέεται η «στροφή» στα «χρυσά» Samsung Galaxy S6 & S6 edge

Το χρυσό είναι το νέο μαύρο, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία πωλήσεων smartphone της Samsung, καθώς ένας στους τέσσερις καταναλωτές (ποσοστό 23%) προτιμά την έκδοση Gold Platinum του Galaxy S6 και S6 edge.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα αποθέματα στο συγκεκριμένο χρώμα έχουν ήδη εξαντληθεί είτε είναι κοντά στο να εξαντληθούν σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές, σηματοδοτώντας μια σαφή αλλαγή στις προτιμήσεις των χρωμάτων στην Ευρώπη.

O Rory ONeill, Αντιπρόεδρος του Mobile στην Ευρώπη, δήλωσε: «Για πολλά χρόνια, το μαύρο και το λευκό ήταν τα χρώματα της επιλογής για τα smartphones, καθορίζοντας τις τάσεις στην Ευρώπη. Ωστόσο, με βάση τις πρώτες πληροφορίες που έχουμε πάρει από την αγορά, οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο εξωστρεφής στις χρωματικές προτιμήσεις τους. Από την έναρξη της διάθεσης των Galaxy S6 και S6 edge κατά τη διάρκεια του περασμένου μήνα, έχει παρατηρηθεί ζήτηση για την Gold Platinum έκδοση παρόμοια με τις πιο παραδοσιακές χρωματικές επιλογές White Pearl και Black Sapphire. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να εντείνουμε την παραγωγή της Gold Platinum έκδοσης, προκειμένου να συμβαδίσει με τη ζήτηση».

Η ψυχολόγος Donna Dawson εξηγεί γιατί το χρυσό κάνει τόσο δυναμική επιστροφή: «Το χρώμα του χρυσού αντιπροσωπεύει τον πλούτο, τα υψηλά ιδανικά, την αισιοδοξία και τη σοφία. Μετά από χρόνια ύφεσης και οικονομικής λιτότητας, τολμάμε να ελπίζουμε σε ένα καλύτερο μέλλον. Προσμένουμε τα υλικά πράγματα και τις καλές στιγμές που αισθανόμαστε ότι μας έχουν στερήσει για τόσο πολύ καιρό, ψάχνοντας ενστικτωδώς για το χρυσό». Η Donna Dawson είναι ψυχολόγος και ειδικεύεται στην προσωπικότητα και τη συμπεριφορά (BA Hons, MSc, PhD). Αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο Brandeis (Μασαχουσέτη, ΗΠΑ), το Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ (Αγγλία), και το Goldsmiths College, University of London. Η έρευνά της καλύπτει μεγάλο εύρος θεμάτων, προκειμένου να εξηγήσει πώς η συμπεριφορά και οι επιλογές ενός ατόμου αντανακλούν την προσωπικότητά τους, συμπεριλαμβανομένης της καταναλωτικής συμπεριφοράς, των διατροφικών επιλογών, των χρωματικών προτιμήσεων, και άλλων επιλογών τρόπου ζωής.

GoldDynamic_702x336
Η εποχή του Χρυσού
Ιστορικά, το χρυσό έχει περάσει αρκετές διακυμάνσεις σχετικά με τη μόδα για τους καταναλωτές. Ωστόσο, είναι από το 1980 – την εποχή με τα μεγάλα σκουλαρίκια, τα φανταχτερά χρυσά περιδέραια και τις εμβληματικές χρυσές βάτες- που ο χρυσός είχε την ευκαιρία να λάμψει για τελευταία φορά. Τώρα, έχοντας περάσει πάνω από δύο δεκαετίες στη σκιά των πιο υποτονικών χρωμάτων, υπάρχουν μια σειρά από ενδείξεις, που σηματοδοτούν πως το χρυσό θα επικρατήσει και πάλι. Για παράδειγμα υπάρχει αυξανόμενη παρουσία των χρυσών κοσμημάτων στις διεθνείς πασαρέλες και τα κόκκινα χαλιά των διασημοτήτων.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις