Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

12 νέα έργα και 6 βραβεία στα Loyalty Awards 2020 “μετρά” η Qivos

Η επανεκκίνηση της οικονομίας βρίσκει την Qivos, εταιρεία που σχεδίασε και τρέχει πολλά από τα μεγαλύτερα προγράμματα επιβράβευσης στην ελληνική αγορά, να μετρά 12 νέα και υπό υλοποίηση Customer Loyalty Management έργα και 6 βραβεία στα Loyalty Awards 2020. 

Το προηγούμενο διάστημα, το χαρτοφυλάκιο των πελατών της Qivos διευρύνθηκε με νέα έργα σε 5 χώρες: Ηνωμένο Βασίλειο, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Κύπρος, Αλβανία και Ελλάδα. Μεταξύ των εταιρειών που προστέθηκαν στο χαρτοφυλάκιο συνεργατών της Qivos είναι η Philip Morris International, η Τράπεζα Πειραιώς (yellow Rewards Program), ο Όμιλος Quest (you.gr και Xiaomi), η Beside Group (Μέση Ανατολή), η OVO Energy και η Omorovicza (Ηνωμένο Βασίλειο), η Balfin Group (Αλβανία), και η Voici La Mode Group (Marks & Spencer, Celio, Topman κ.α. – Κύπρος).

Παράλληλα, στα Loyalty Awards 2020, η εταιρεία κατέκτησε:

  • 2 χρυσά βραβεία, στις κατηγορίες Best Partnership Initiative (Balfin – Happy Loyalty Program) και Best Use of Marketing & Communication – Best Short-Term Initiative (Galerie de Beauté – Club de Beauté).
  • 2 ασημένια, στις κατηγορίες Best in Loyalty & Engagement – Energy (OVO Energy – Boost Rewards) και Best in Loyalty & Engagement – Food Retail (Viva Fresh – Family).
  • 2 χάλκινα, στις κατηγορίες Best in Loyalty & Engagement – Fashion & Beauty (Galerie de Beauté – Club de Beauté) και Best Use of Marketing & Communication – Best Direct Marketing Campaign (Galerie de Beauté – Club de Beauté).

“Πιστεύουμε ότι τόσο η τεχνολογία μας, όσο και η τεχνογνωσία μας, αποτελούν εξαγώγιμο προϊόν. Σε αυτή τη βάση, επιλέξαμε φέτος να αναδείξουμε στον διαγωνισμό Loyalty Awards υποψηφιότητες έργων μας και από τη διεθνή αγορά. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που κερδίσαμε 6 βραβεία, για έργα σε 4 χώρες. Στην Qivos, συνεχίζουμε να βλέπουμε μπροστά μας δύο σημαντικές προκλήσεις: Πρώτον, τη βελτίωση του ανταγωνιστικού μας πλεονεκτήματος, επενδύοντας στη συνεχή εξέλιξη της τεχνολογίας και της τεχνογνωσίας μας και δεύτερον, την περαιτέρω ανάπτυξη στις διεθνείς αγορές, με στόχο να ζούμε στην Ελλάδα, αλλά να εξυπηρετούμε πελάτες διεθνώς”, σημείωσε ο ιδιοκτήτης και διευθύνων σύμβουλος της Qivos, Βαγγέλης Καραλής.

Εξηγώντας το πώς μπορούν να βοηθήσουν τα προγράμματα επιβράβευσης τις επιχειρήσεις που τα αξιοποιούν, σχολίασε επίσης: “Στην Qivos κινούμαστε πάντα στην κατεύθυνση ότι ένα κατάλληλα σχεδιασμένο πρόγραμμα επιβράβευσης, σύμφωνα με τους στόχους και τις δυνατότητες κάθε επιχείρησης, τη βοηθά να γνωρίσει τους πελάτες της. Nα έρθει κοντά τους, να κατανοήσει τις αγοραστικές τους συνήθειες, να επικοινωνήσει μαζί τους με αποτελεσματικό τρόπο, και έτσι να αυξήσει τον βαθμό ικανοποίησής τους, δίνοντας μεγαλύτερη αξία στη σχέση της μαζί τους. Η αύξηση του customer lifetime value είναι το τελικό ζητούμενο, με όλα τα προφανή οφέλη. Μέσω της πλατφόρμας Qivos Cloud, προσφέρουμε στις επιχειρήσεις καινοτόμες και αποτελεσματικές marketing technology υπηρεσίες, για τη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης αγοραστικής εμπειρίας σε όλα τα διαθέσιμα κανάλια. Ειδικά σήμερα, δεδομένων των συνθηκών αντιμετώπισης της πανδημίας, ένα κατάλληλο σχεδιασμένο πρόγραμμα επιβράβευσης εντάσσεται στα ψηφιακά εργαλεία που χρειάζεται μία επιχείρηση, για κάνει καλύτερα προετοιμασμένη τη μετάβαση στη μετά-κορωνοϊού εποχή.

Σημειώνεται ότι, βοηθώντας τις επιχειρήσεις με τις οποίες συνεργάζεται να συλλέξουν δεδομένα από το φυσικό και το ηλεκτρονικό κατάστημα, η Qivos δημιουργεί ενοποιημένα προφίλ πελατών και τα αξιοποιεί με τη χρήση τεχνολογιών μηχανικής μάθησης. Μέσω της SaaS πλατφόρμας Qivos Cloud -προϊόν δικής της ανάπτυξης- ενισχύει την κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και την αποτελεσματικότερη επικοινωνία με τον τελικό πελάτη. Έτσι, αυξάνει το loyalty των καταναλωτών, μέσα από την έξυπνη διαχείριση των customer data, δημιουργώντας μετρήσιμη υπεραξία.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις