Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

500 χιλ. ευρώ χρηματοδότηση για τη Goodvidio

Goodvidio, η υπηρεσία που βοηθά ηλεκτρονικά καταστήματα να αυξήσουν τις πωλήσεις τους συλλέγοντας και ενσωματώνοντας στις σελίδες τους video review από το YouTube και άλλα social media, ανακοινώνει σήμερα την ευρεία διάθεση της πλατφόρμας λογισμικού που δημιούργησε στο www.goodvid.io και τη νέα χρηματοδότηση με επενδυτικά κεφάλαια της Εθνικής Τράπεζας (NBG Business Seeds) και του Openfund.

Έχοντας ολοκληρώσει μια περίοδο beta πιλοτικών εφαρμογών σε μεγάλο εύρος ηλεκτρονικών καταστημάτων σε Ευρώπη και Αμερική, και σε κατηγορίες όπως Τεχνολογία, Υγεία και Ομορφιά, Αθλητισμός και Hobby, Σπίτι και Κήπος, Παιδικά Είδη, Τρόφιμα, Αξεσουάρ Μόδας και Auto-Moto, η υπηρεσία είναι πλέον διαθέσιμη σε brands και retailers με την μορφή μηνιαίας συνδρομής που ξεκινά από τα $149 και περιλαμβάνει free trial 15 ημερών.

Με την την Goodvidio συνεργάζονται μεγάλα brands και ηλεκτρονικά καταστήματα από την διεθνή και την ελληνική αγορά μεταξύ των οποίων οι Tassimo (Jacobs Douwe Egberts), Travis Perkins Group, Mondelez International, Cosmote, Germanos, Buldoza και MLS. Στα αποτελέσματα από δοκιμές της Goodvidio σε περισσότερα από 40 e-commerce sites καταγράφεται αύξηση της προσθήκης προϊόντων στο καλάθι έως και 80%, αύξηση του χρόνου παραμονής των επισκεπτών στο κατάστημα κατά 340% και μείωση του bounce rate στις σελίδες προϊόντων που εμπλουτίζονται με Goodvidio galleries κατά 70%.

Η Paula Sweetman, Digital Engagement and eCommerce Manager στην Jacobs Douwe Egberts δήλωσε σχετικά: “We have been delighted with the collaboration with Goodvidio – the execution has been seamless, the results impressive and the team are exceptionally well versed in meaningful metrics”.

Το case study για την χρήση της Goodvidio στο ηλεκτρονικό κατάστημα Tassimo.co.uk αναφέρει 74% αύξηση στο add-to-basket conversion rate και 161% αύξηση στον χρόνο παραμονής των χρηστών.

Ο Δημήτρης Κουρτέσης, συνιδρυτής της Goodvidio, λέει σχετικά: “Το 64% των καταναλωτών που κάνουν online αγορές πλέον επηρεάζονται από video περιεχόμενο που διατίθεται στο YouTube ή μέσω αυτού. Οι υποψήφιοι αγοραστές βασίζονται ολοένα και περισσότερο στα product review και how-to videos που δημιουργούν και ανεβάζουν στα social media άλλοι καταναλωτές, video bloggers αλλά και τα ίδια τα brands. Και αυτό γιατί το video είναι απλούστατα το αποτελεσματικότερο μέσο για την παρουσίαση και κατανόηση ενός προϊόντος online. Ο σκοπός της Goodvidio είναι να βοηθήσει τα ηλεκτρονικά καταστήματα να φέρουν αυτό το μοναδικής αξίας περιεχόμενο από τα social media μέσα στις σελίδες των αντίστοιχων προϊόντων τους, μεταμορφώνοντας έτσι την εμπειρία του επισκέπτη και βελτιώνοντας τις πωλήσεις τους”.

Τέλος, η εταιρεία ανακοινώνει σήμερα νέα χρηματοδότηση ύψους 500.000 ευρώ ανεβάζοντας το σύνολο των επενδυτικών κεφαλαίων που έχει μέχρι τώρα δεχτεί στα 800.000 ευρώ. Η επένδυση έρχεται από το JEREMIE Openfund II και το πρόγραμμα NBG Business Seeds της Εθνικής Τράπεζας. Η επένδυση της Εθνικής Τράπεζας έρχεται σε συνέχεια της διάκρισης της Goodvidio στον ετήσιο διαγωνισμό “Καινοτομίας & Τεχνολογίας” που διοργανώνει η Εθνική Τράπεζα, και την απονομή του 1ου βραβείου.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις