Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Χρυσή Ευκαιρία εξαγοράζει τη MyJobNow

Το δεύτερό τους “exit” φαίνεται πως πέτυχαν οι ιδρυτές της MyJobNow, καθώς μετά την πώληση της υπηρεσίας delivery SendX στην Skroutz, σήμερα έγινε γνωστή η πώληση της βασικής τους υπηρεσίας εύρεσης εργασίας, στη Χρυσή Ευκαιρία.

Το deal, το οποίο άγγιξε τα 500.000 ευρώ, σύμφωνα με επιβεβαιωμένες πληροφορίες του Startupper, θα δώσει στη Χρυσή Ευκαιρία τη δυνατότητα να ενισχύσει την ηγετική της θέση στον χώρο, ενώ παράλληλα θα απορροφήσει στελέχη της Startup με αντικείμενο τις αγγελίες. Υπενθυμίζεται ότι οι ιδρυτές, Στέφανος Κατσίμπας, Αγαμέμνονας Παπάζογλου και Αλέξανδρος Παπασπυρίδης, ανήκουν πλέον στην ομάδα της Skroutz.

Η MyJobNow ιδρύθηκε το 2018 και με στόχο να βοηθήσει επιχειρήσεις εστίασης και καταστήματα λιανικής να προσλάβουν προσωπικό. Μέσα στην πλατφόρμα της, εργοδότες και υποψήφιοι εργαζόμενοι είχαν τη δυνατότητα να συνδεθούν και να ανακαλύψουν ευκαιρίες συνεργασίας με απλό και άμεσο τρόπο. Μέχρι το 2019, η εταιρεία είχε καταφέρει να αυξήσει σημαντικά τον αριθμό των χρηστών της και να λάβει 2 χρηματοδοτήσεις, 530.000 και 380.000 ευρώ, από Velocity.Partners, Venture Friends και ιδιώτες επενδυτές.  Στο τέλος της ίδιας χρονιάς, η εταιρεία ίδρυσε τη MyJobNow Delivery, ως spinoff και τον Αύγουστο του 2020, άρχισε να δραστηριοποιείται επίσημα στον κλάδο του courier. Πριν την εξαγορά της από το Skroutz, η υπηρεσία delivery της MyJobNow, διακινούσε περισσότερες από 2.000 παραγγελίες ημερησίως.

Διαβάστε ακόμα:

Το Skroutz εξαγοράζει τη MYJOBNOW Delivery και “μπαίνει” στο last-mile

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις