StartUpper

“Άνοιγμα” του Pinnatta σε 800 εκατ. χρήστες Facebook!

Την “Pinnatta for Messenger”, μια νέα εφαρμογή που συγκαταλέγεται στις 50-60 πρώτες οι οποίες διατίθενται στη νέα πλατφόρμα του Facebook για το Messenger, λανσάρισε το Pinnatta, η πρώτη πλατφόρμα ανταλλαγής διαδραστικών μηνυμάτων στον κόσμο.

Το νέο app, που παρέχεται δωρεάν για συσκευές Android, iPhone και iPad, προσφέρει στους χρήστες μια ευρεία γκάμα βίντεο-μηνυμάτων αντί για τις διαδραστικές κάρτες, όπως γινόταν μέχρι πρότινος.

pinatta_message_200_1500
Σκοπός της εφαρμογής είναι να κάνει πιο ευχάριστη την καθημερινή επικοινωνία μέσω του Messenger, αλλά και να επιτρέψει στους χρήστες να αντικαταστήσουν τα κείμενά τους με οπτικοποιημένα μηνύματα. Όσο για την επόμενη έκδοση, που αναμένεται άμεσα, θα προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη βιβλιοθήκη μηνυμάτων και ψηφιακών καρτών, περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης και διαδραστικότητας, αλλά και μεγάλη συλλογή από stickers. Μάλιστα, η εταιρεία έχει εξασφαλίσει τα δικαιώματα χρήσης – μεταξύ άλλων – χαρακτήρων της Disney, της Pixar, της Μiramax και της Dreamworks.

Νέες τηλε-συνεργασίες ενόψει…

Στο μεταξύ, εντός των προσεχών εβδομάδων ολοκληρώνεται και η άντληση πρόσθετης χρηματοδότησης 300.000 δολαρίων που προέρχονται από επενδυτικό ενδιαφέρον στην πλατφόρμα του OpenCircle. Έτσι, λοιπόν, από τον περασμένο Δεκέμβριο το συνολικό ποσό που έχει καταφέρει να συγκεντρώσει η εταιρεία θα ανέρχεται στα επίπεδα των 1,5 εκατ. δολαρίων.

Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες, το Pinnatta βρίσκεται ένα βήμα πριν από την ολοκλήρωση μιας εντυπωσιακής σε μέγεθος και βαρύτητας συμφωνίας με κορυφαίο τηλεπικοινωνιακό πάροχο στην Ευρώπη, καθώς επίσης και με μια τηλεπικοινωνιακή εταιρεία που είναι γνωστή για το επιχειρηματικό μοντέλο που χρησιμοποιεί και σχετίζεται με ένα φορητό εικονικό δίκτυο.

Διαβάστε επίσης: Τα successful stories του OpenCircle

Εκτός, όμως, από τις νέες συνεργασίες, το Pinnatta φέρεται να εξετάζει τα αναγκαία βήματα που θα αφορούν έναν νέο κύκλο χρηματοδότησης, ενώ την ίδια στιγμή ξεχωριστό ενδιαφέρον δείχνει και για την κατά το δυνατόν μεγαλύτερη διείσδυσή της σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και την ενίσχυση του στελεχειακού της δυναμικού στους τομείς του marketing και των πωλήσεων.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Τα σχόλια είναι κλειστά, αλλά Trackbacks και Pingbacks είναι ανοιχτά.