Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

efood: Η πορεία το 2023 και η άφιξη της νέας υπηρεσίας το 2024

Η εταιρεία αναμένεται να λανσάρει την υπηρεσία efood last mile, ενισχύοντας παράλληλα τις υπάρχουσες υπηρεσίες της

Στην Ελλάδα δεν είναι πολλές οι εφαρμογές που έχουν διεισδύσει με τόσο σαρωτικό τρόπο στη ζωή μας, όσο το efood το οποίο έχει καταφέρει να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Μπορεί να ξεκίνησε ως startup το 2011, όμως σήμερα αποτελεί την υπ’ αριθμόν 1 υπηρεσία delivery στη χώρα. Άλλωστε οι αριθμοί μιλάνε από μόνοι τους. Η εταιρεία συνεργάζεται πλέον με περισσότερα από 21.000 καταστήματα σε 100 πόλεις, επιφέροντας πολλαπλά οφέλη στην ελληνική οικονομία.

Σημαντική ανάπτυξη για την υπηρεσία delivered by efood

Το delivered by efood είναι μία υπηρεσία που δημιουργήσει πρώτο το efood για την ελληνική αγορά συμβάλλοντας στη διαμόρφωση του τοπίου του ίδιου του delivery με σημαντικά πλεονεκτήματα τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τα συνεργαζόμενα καταστήματα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το δίκτυο των συνεργαζόμενων καταστημάτων που αξιοποιούν την υπηρεσία διανομής του efood με το δικό του στόλο, έφτασε το περασμένο έτος τα 8.756, σε 21 πόλεις της Ελλάδας, με τελευταίες προσθήκες στη γεωγραφική επέκταση της υπηρεσίας, τη Λαμία, τη Ρόδο, τη Χαλκίδα και τις Σέρρες.
Η ανοδική πορεία της υπηρεσίας επιβεβαιώνεται και από το γεγονός ότι η υπηρεσία delivered by efood κατέγραψε αύξηση 48%, σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Συγκεκριμένα, σε επίπεδο καταστημάτων, τα καταστήματα που επιλέγουν περισσότερο την υπηρεσία delivered by efood για την διανομή των προϊόντων τους με τον στόλο του efood είναι τα καφέ, τα mini market και τα ζαχαροπλαστεία. Σε επίπεδο προτιμήσεων των καταναλωτών, οι οποίοι επέλεξαν την υπηρεσία delivered by efood, τα πιο δημοφιλή προϊόντα ήταν τα είδη supermarket και μικρής λιανικής -μέσω του efood market-, τα burger και ο καφές για το 2023. Η ανάπτυξη του delivered by efood, αποτυπώνεται στις θέσεις εργασίας που δημιουργούνται για τους διανομείς, οι οποίες για το 2023, αυξήθηκαν κατά 44%, με τις συνολικές ετήσιες δαπάνες μισθοδοσίας για τους διανομείς να ξεπερνούν τα 17 εκατομμύρια ευρώ.

Επιπλέον, το 2023 με όχημα το delivered by efood, η εταιρεία προσέθεσε τη νέα υπηρεσία ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ Express, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές, να επιλέξουν ανάμεσα σε 2.400 προϊόντα από τα supermarkets ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ και να τα παραλάβουν στην πόρτα τους σε λιγότερο από 1 ώρα με τον στόλο διανομής του efood καλύπτοντας άμεσες ή έκτακτες ανάγκες τους με παραγγελίες μικρού όγκου.

Μπορεί, λοιπόν, το 2022 να ήταν μια σημαντική χρονιά για την ανάπτυξη του delivered by efood, όμως το 2023 ήταν η χρονιά που η υπηρεσία εδραιώθηκε και επεκτάθηκε για τα καλά στην ελληνική αγορά. Τόσο ο όγκος των υπηρεσιών, όσο και ο αριθμός των συνεργαζόμενων καταστημάτων σημείωσαν σημαντική άνοδο οδηγώντας το efood στο σχεδιασμό του επόμενου βήματος, αυτό της δημιουργίας της υπηρεσίας last mile, την οποία θα αναπτύξει εντός του 2024.

2024: Δημιουργία του efood last mile και επέκταση του delivered by efood

Με την αγορά του delivery να κερδίζει συνεχώς έδαφος, οι γρήγορες παραδόσεις έχουν γίνει το ζητούμενο στην προσπάθεια περαιτέρω αναβάθμισης της εξυπηρέτησης του καταναλωτικού κοινού. Σε αυτό το πλαίσιο, το efood εντός του έτους θα αναπτύξει μία νέα υπηρεσία, το efood last mile, η οποία θα εξελιχθεί στην άμεση και αποτελεσματική λύση για τα καταστήματα που θα μπορούν να παραδίδουν τα προϊόντα τους στους καταναλωτές άμεσα, χωρίς να έχουν απαραίτητα συνεργασία με την πλατφόρμα. Παράλληλα, οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να προγραμματίσουν την παραλαβή των αγορών τους σε όποιο σημείο επιθυμούν, σε ημέρα και ώρα που τους εξυπηρετεί, ακόμα και εντός 30 λεπτών από τη στιγμή καταχώρησης της παραγγελίας. Πώς θα καταστεί αυτό εφικτό; Το efood last mile είναι μια υπηρεσία παράδοσης που μπορεί να επιλέξει οποιαδήποτε εμπορική επιχείρηση για να αποστείλει τα προϊόντα της στους καταναλωτές αξιοποιώντας το στόλο διανομέων του efood, ανάλογα με τις προγραμματισμένες ή έκτακτες ανάγκες τους, είτε εντός της επόμενης ώρας από την παραγγελία είτε εντός δύο ημερών.

Η νέα υπηρεσία δίνει στα συνεργαζόμενα καταστήματα τη δυνατότητα να αποκτήσουν ένα επιπλέον κανάλι πώλησης, προσφέροντας μια εξαιρετική αγοραστική εμπειρία στους πελάτες τους και χωρίς να χρειάζεται να αναλάβουν τα ίδια το κομμάτι της διανομής.

Παράλληλα, εντός του έτους αναμένεται επιπλέον επέκταση της υπηρεσίας delivered by efood, με τη ζήτηση από νέα καταστήματα όπως και από τα συνεργαζόμενα (που δεν κάνουν χρήση του delivered by efood), να είναι συνεχώς αυξανόμενη.

 

Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά στο Startupper MAG #46

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις