Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Φρατζής Καραγιάννης (Workadu): Προσπαθούμε να μην αγγίξει ανθρώπινο χέρι το παραστατικό

Ο Φρατζής Καραγιάννης μας συστήνει την Workadu, την εταιρεία που προσφέρει τη δυνατότητα δημιουργίας website, παρέχοντας templates και designs, αλλά και λύσεις ηλεκτρονικής τιμολόγησης. 

Μια startup από την Κω, η οποία δραστηριοποιείται σε όλη την Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό! Η Workadu επιτρέπει σε κάθε επιχείρηση μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα να έχει πλήρη έλεγχο και ξεκάθαρη εικόνα των οικονομικών της, παραμένοντας πάντα στο προστατευτικό σύστημα της ΑΑΔΕ.

Περισσότερα μοιράστηκε στην τηλεοπτική εκπομπή «Μονόκερος» με τον Γιάννη Διονάτο

Ειδικότερα, ο Co-Founder και CEO της εταιρείας αναφέρει: «Η Workadu, ξεκίνησε αρκετά νωρίς, δηλαδή γύρω στο 2016 για να καλύψει μια ανάγκη της αγοράς που αφορούσε τις κρατήσεις στο κομμάτι εκτός του ξενοδοχειακού. Αυτό μετεξελίχθηκε σε μια μεγαλύτερη πλατφόρμα δημιουργίας websites, e-shops, στην οποία μπορούμε να τιμολογούμε αυτές τις υπηρεσίες. Σήμερα, το μεγαλύτερο κομμάτι στο οποίο δραστηριοποιούμαστε, είναι η τιμολόγηση (με την έννοια του billing)».

Φυσικά, η αγορά της ηλεκτρονικής τιμολόγησης αποτελεί μια πολύ δυναμική αγορά αυτή την περίοδο. Ειδικά αν λάβουμε υπόψιν ότι τόσο η φορολογική Αρχή της χώρας όσο και η κυβέρνηση έχουν επενδύσει σε αυτό τον κλάδο.

Ο κ.Καραγιάννης εξηγεί: «Υπάρχει ένα μεγάλο μέγεθος σε αυτή την αγορά γιατί αναγκαστικά όλες οι επιχειρήσεις θα πρέπει να πάνε σε αυτή την κατεύθυνση. Εκτός από τις φορολογικές και Εθνικές Αρχές, υπάρχει και η πίεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την ηλεκτρονική τιμολόγηση που είναι διαφορετική από το myData. Θεωρώ ότι έχουμε πλέον την εμπειρία – σαν χώρα – στο κομμάτι της ηλεκτρονικής τιμολόγησης και είναι κάτι που μπορούμε και να το εξάγουμε. Υπάρχει μεγάλο έδαφος και αυτό που μας ενδιαφέρει περισσότερο στο κομμάτι της τιμολόγησης είναι να αυτοματοποιούμε διαδικασίες».

Ποιο είναι το πλεονέκτημα της πλατφόρμας Workadu;

Ο κ.Καραγιάννης εξηγεί: «Εμείς αυτοματοποιούμε διαδικασίες. Προσπαθούμε να μην αγγίξει ανθρώπινο χέρι το παραστατικό. Επίσης, το δεύτερο πλεονέκτημα στο οποίο έχουμε επενδύσει αρκετά, είναι το κομμάτι της υποστήριξης. Έχουμε πάρει μια απόφαση ότι όλα θα είναι μέσω chat, ώστε να μπορούμε να εξυπηρετούμε πολλούς πελάτες ταυτόχρονα και παράλληλα να συμβουλεύουμε τους πελάτες μας για το πώς θα τιμολογήσουν. Επιπλέον, προσπαθούμε να τους δώσουμε τόσο ον ψηφιακό και τον τιμολογιακό βοηθό όσο και αυτόν της επικοινωνίας (διαφήμιση,προώθηση)».

 Τέλος, ο κ.Καραγιάννης τονίζει «Η τιμολόγηση ήταν κάτι που άργησε να αλλάξει σε όλο τον κόσμο. Πιστεύω ότι τώρα στη χώρα μας, έχουμε τις γνώσεις και την εμπειρία να μπορούμε να το μεταδώσουμε και σε άλλες χώρες».

Δείτε περισσότερα στη συνέντευξη του κ.Καραγιάννη στον Μονόκερο:

 

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις