Το ποσό του 1,5 εκατ. δολ. σε χρηματοδότηση χρέους κατάφερε να συγκεντρώσει η AdStage, startup που βοηθά τις επιχειρήσεις να “τρέξουν” διαφημιστικές καμπάνιες κατά μήκος ποικίλων πλατφορμών, όπως λ.χ. των Google και Facebook.
Τα συγκεκριμένα κεφάλαια προέρχονται από την Silicon Valley Bank και αποτελούν συνέχεια ενός γύρου χρηματοδότησης ύψους 6,25 εκατ. δολαρίων το 2014. Όσο για το πως σκέφτεται η AdStage να αξιοποιήσει το συγκεκριμένο ποσό, στελέχη της ανέφεραν πως μπορεί να τα αξιοποιήσουν είτε για την πρόσληψη πρόσθετου προσωπικού είτε προκειμένου να προβούν στην εξαγορά κάποιας μικρού ή μεσαίου μεγέθους εταιρείας.