Το ποσό των 10 εκατ. δολ. συγκέντρωσε σε δεύτερο γύρο χρηματοδότησης η Ινδική MySmartPrice, μια πλατφόρμα αναζήτησης και σύγκρισης τιμών κατά μήκος ποικίλων e-commerce sites, διαδικασία της οποίας ηγήθηκαν οι Accel Partners και Helion Ventures.
Θα πρέπει να σημειωθεί πως τον Δεκέμβριο του 2013, οι δύο προαναφερθείσες venture capital εταιρείες επένδυσαν συνολικά 1 εκατ. δολάρια στην MySmartPrice. Αυτή τη στιγμή, το MySmartPrice app διατίθεται για καταναλωτές σε τέσσερις πόλεις της Ινδίας (Χιντεραμπάντ, Μπανγκαλόρ, Τσενάϊ και Δελχί) και διαθέτει 10 εκατ. ενεργούς χρήστες.